Hasan ÖZCAN Doç. Dr. AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayın 30 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 34 TR Dizin Atıf 23
30 Yayın
26 Hakemlik
34 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme

Kurum

AKSARAY ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

2

ATIF

1

FAVORİ

1238

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

3430

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

7

ATIF

1

FAVORİ

1140

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

680

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

148

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

134

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

128

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

286

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

611

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2536

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1389

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

680

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

598

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

921

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1227

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

706

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

7

ATIF

1

FAVORİ

1140

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

972

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

3430

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1147

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

414

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin TIMSS Sınavına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.545291
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4166

1

ATIF

0

FAVORİ

4166

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3332

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

8

ATIF

0

FAVORİ

12704

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

1238

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CUMHURİYET DÖNEMİ FİZİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ HAFTALIK DERS SAATLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Hasan ÖZCAN , Hüseyin DÜZGÜNOĞLU , Hakkı İlker KOŞTUR
Yayın Bilgisi: 2018 , Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1992

0

ATIF

0

FAVORİ

1992

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri
DOI: 10.19126/suje.466841
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3643

6

ATIF

0

FAVORİ

3643

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

2181

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

4793

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.