Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Doç. Dr.
Balıkesir üniversitesi
Yayın
30
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
67
TR Dizin Atıf
52
30
Yayın
34
Hakemlik
67
CrossRef Atıf
52
TR Dizin Atıf
0000-0002-2320-9427
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Balıkesir üniversitesi
Popüler Yayınları
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ DERSİNDE DENEY YAPMAYA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Rukiye Altaş
,
Rabia Şen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787933
ATIF
20
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4558
20
ATIF
3
FAVORİ
4558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci sınıf merkezî sınavlardaki fen sorularının TIMSS-2019 bilişsel alanlara göre analizi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
,
Nebahat Sevim
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.973021
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
9
ATIF
2
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ ENTEGRASYONLU SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ: GÜNEŞ TUTULMASI ÖRNEĞİ
Yazarlar: Melike Gülsüm Uysal,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.700943
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
4
ATIF
2
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin PISA Fen Okuryazarlığı Yeterlik Düzeylerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Nilay Korkmaz
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1410665
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
0
ATIF
1
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What do secondary school students think about experimental practices in science lessons taught in distance education?
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Rabia Şen
,
Rukiye Altaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.907470
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
764
5
ATIF
1
FAVORİ
764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Arttırılmış Gerçeklik Uygulaması ile İlgili Atomun Yapısının Öğretimine İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Fatih Gürbüz
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1609883
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
471
0
FAVORİ
471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Comparison of Pre-Service Science Teachers' Drawings of the “Universe” Concept and the Universe Visuals They Created from Artificial Intelligence
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Fatih Gürbüz
,
Melike Yakupoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.25.55.12.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
226
0
FAVORİ
226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin PISA Fen Okuryazarlığı Yeterlik Düzeylerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Nilay Korkmaz
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1410665
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
1
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM TEMELLİ ÖĞRETİMİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE YARATICILIKLARINA ETKİSİ: KUVVET VE HAREKET ÜNİTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Emrullah Sarıca
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1442995
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
908
0
FAVORİ
908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kütle ve Ağırlık Kavramlarının STEM Çemgisi ile Öğretimine Yönelik Bir Etkinlik Örneği
Yazarlar:
Özge Şentürk Özkaya
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1181910
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2498
0
FAVORİ
2498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Basınç Konusu ile İlgili Bilgilerini Ölçmeye Yönelik Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Seçil Boz
,
Hasan Özcan
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1178479
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
888
1
FAVORİ
888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Öğrenme Ortamları Bağlamında CERN Öğretmen Çalıştayı İncelemesi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Metin Şardağ
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1095974
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
808
0
FAVORİ
808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TGA destekli sorgulama temelli öğretimin akademik başarıya ve bilimsel sorgulama becerisine etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Emrullah Sarıca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.1180304
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1198
0
FAVORİ
1198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimyasal Bağlar Konusunda Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Cihan Boz
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1065432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
950
0
FAVORİ
950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Ortaya Çıkan Kavramlarla İlgili Argümanları ile Bilimin Doğasına Yönelik İnanışlarının ve Eleştirel Düşünme Standartlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Handan Ürek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1122984
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
0
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic content analysis of science lesson videos uploaded to YouTube platform in the Covid-19 era
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Ayşe Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1151197
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4004 FEN PROJELERİNE YÖNELİK TEMATİK İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
,
Nebahat Sevim
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.893166
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1522
0
FAVORİ
1522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci sınıf merkezî sınavlardaki fen sorularının TIMSS-2019 bilişsel alanlara göre analizi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
,
Nebahat Sevim
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.973021
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
2
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Fikirleri Üzerine Etkisinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Belirlenmesi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Ayşe Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1143
0
FAVORİ
1143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Konu Alanında Yayınlanmış Makalelerin İçerik Analizi: Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi Örneği
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
,
İlayda Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1498
0
FAVORİ
1498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What do secondary school students think about experimental practices in science lessons taught in distance education?
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Rabia Şen
,
Rukiye Altaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.907470
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
764
1
FAVORİ
764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ ENTEGRASYONLU SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ: GÜNEŞ TUTULMASI ÖRNEĞİ
Yazarlar: Melike Gülsüm Uysal,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.700943
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
2
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ DERSİNDE DENEY YAPMAYA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Rukiye Altaş
,
Rabia Şen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787933
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4558
3
FAVORİ
4558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Özel Yetenekli Öğrencilerin Görüşlerine Etkisi: Nükleer Santral Konusu
Yazarlar:
Selman Ülker
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1055
0
FAVORİ
1055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Ay’ın Evreleri ve Hareketleri ile İlgili Bilişsel Yapılarına Sorgulama Temelli Öğretimin Etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Derya Fatih
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.668768
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1098
0
FAVORİ
1098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM DENEYİMLERİNDEN SONRA BİLİMSEL SORGULAMA HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1289
0
FAVORİ
1289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya dayalı öğretiminin Ay’ın evreleri konusunda öğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
, Melike Gülsüm Bayırlı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366218
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6020
0
FAVORİ
6020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya dayalı öğretimin “lamba parlaklığı” kavramının ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin başarısına etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Bengisu Abacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366220
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6315
0
FAVORİ
6315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamları ile İlgili Görüşlerinin Araştırılması
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Hüseyin Küçüközer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13760
0
FAVORİ
13760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Elementary Teachers' Conceptual Understanding about Universe Concept
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
, Hüseyin Küçüközer, Hatice Asuman Küçüközer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
0
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABINDAKİ ETKİNLİKLERİN ARAŞTIRMA-SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
, Yüksel Can, İbrahim Gedik
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8041
0
FAVORİ
8041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Karşılaştırılması: Kuvvet ve Hareket Ünitesi Örneği
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
, İbrahim Gedik, Yüksel Can
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.97747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2101
0
FAVORİ
2101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conceptual Level of Understanding about Sound Concept: Sample of Fifth Grade Students/Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Ses Kavramı ile İlgili Kavramsal Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Assist.Prof.Dr.Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.49269
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2746
1
FAVORİ
2746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULÖNCESİ ÖĞRENCİLERİNİN GECE-GÜNDÜZ, MEVSİMLER VE AY'IN EVRELERİ KAVRAMLARINA İLİŞİKİN FİKİRLERİ
Yazarlar:
Hüseyin Küçüközer
,
Ayberk Bostan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1263
0
FAVORİ
1263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarının Yapılandırmacı Öğrenme Kuramına Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hüseyin Küçüközer
,
Ayberk Bostan
, Zeynep Kenar, Sevda Seçer, Selin Yavuz
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1481
0
FAVORİ
1481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İlköğretim Online
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Education and Future
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Editörlük
Türk Deprem Araştırma Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Computers in Education
Journal of Advanced Research in Natural and Applied Sciences
Journal of Education and Future
Kastamonu Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Basınç Konusu ile İlgili Bilgilerini Ölçmeye Yönelik Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Seçil Boz
,
Hasan Özcan
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1178479
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
888
5
ATIF
1
FAVORİ
888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimyasal Bağlar Konusunda Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Cihan Boz
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1065432
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
950
3
ATIF
0
FAVORİ
950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Ortaya Çıkan Kavramlarla İlgili Argümanları ile Bilimin Doğasına Yönelik İnanışlarının ve Eleştirel Düşünme Standartlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Handan Ürek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1122984
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
2
ATIF
0
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4004 FEN PROJELERİNE YÖNELİK TEMATİK İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
,
Nebahat Sevim
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.893166
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1522
1
ATIF
0
FAVORİ
1522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci sınıf merkezî sınavlardaki fen sorularının TIMSS-2019 bilişsel alanlara göre analizi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
,
Nebahat Sevim
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.973021
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
9
ATIF
2
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What do secondary school students think about experimental practices in science lessons taught in distance education?
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Rabia Şen
,
Rukiye Altaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.907470
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
764
5
ATIF
1
FAVORİ
764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ ENTEGRASYONLU SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ: GÜNEŞ TUTULMASI ÖRNEĞİ
Yazarlar: Melike Gülsüm Uysal,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.700943
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
4
ATIF
2
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ DERSİNDE DENEY YAPMAYA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Rukiye Altaş
,
Rabia Şen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787933
ATIF
20
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4558
20
ATIF
3
FAVORİ
4558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Ay’ın Evreleri ve Hareketleri ile İlgili Bilişsel Yapılarına Sorgulama Temelli Öğretimin Etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Derya Fatih
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.668768
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1098
2
ATIF
0
FAVORİ
1098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya dayalı öğretiminin Ay’ın evreleri konusunda öğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
, Melike Gülsüm Bayırlı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366218
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6020
4
ATIF
0
FAVORİ
6020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya dayalı öğretimin “lamba parlaklığı” kavramının ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin başarısına etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Bengisu Abacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366220
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6315
4
ATIF
0
FAVORİ
6315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Karşılaştırılması: Kuvvet ve Hareket Ünitesi Örneği
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
, İbrahim Gedik, Yüksel Can
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.97747
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2101
4
ATIF
0
FAVORİ
2101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conceptual Level of Understanding about Sound Concept: Sample of Fifth Grade Students/Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Ses Kavramı ile İlgili Kavramsal Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Assist.Prof.Dr.Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.49269
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2746
4
ATIF
1
FAVORİ
2746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat