Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bengisu Abacı
Yüksek Lisans
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
3
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Bütünleştirilmiş STEM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sabri Kocakülah
,
Bengisu Abacı
,
Aysel Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1024
0
FAVORİ
1024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Son sınıf fen bilgisi öğretmen adaylarının potansiyel fark konusundaki kavram yanılgıları
Yazarlar:
Mustafa Sabri Kocakülah
,
Bengisu Abacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366219
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1495
0
FAVORİ
1495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya dayalı öğretimin “lamba parlaklığı” kavramının ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin başarısına etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Bengisu Abacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366220
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5633
0
FAVORİ
5633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Son sınıf fen bilgisi öğretmen adaylarının potansiyel fark konusundaki kavram yanılgıları
Yazarlar:
Mustafa Sabri Kocakülah
,
Bengisu Abacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366219
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1495
2
ATIF
0
FAVORİ
1495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya dayalı öğretimin “lamba parlaklığı” kavramının ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin başarısına etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Bengisu Abacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366220
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5633
3
ATIF
0
FAVORİ
5633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat