Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aysel Kocakülah
Doç. Dr.
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yayın
7
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
31
7
Yayın
15
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
31
TR Dizin Atıf
0000-0002-3472-4707
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yayınlar
Çoklu Gösterimlerle Desteklenmiş Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bazı Duyuşsal Değişkenleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Nalan Uslu
,
Aysel Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1436962
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
287
0
FAVORİ
287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Faraday Yasasını Anlamalarında Video Deneylerin Rolünün ve Algılanan Öneminin Çevrimiçi Öğrenme Ortamında İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1355054
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
297
0
FAVORİ
297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and use of a rubric to assess undergraduates’ problem solutions in Physics
Yazarlar:
Aysel Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.71.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
937
0
FAVORİ
937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bütünleştirilmiş STEM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sabri Kocakülah
,
Bengisu Abacı
,
Aysel Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
0
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAVRAMSAL DEĞİŞİM YAKLAŞIMI İLE ISI SICAKLIK KONUSU ÖĞRETİMİNİN BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Aysel Kocakülah
,
Ayşe Turan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.438032
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1876
0
FAVORİ
1876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Öğrenmede Zihinsel Durumlarının Belirlenmesi: Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Aysel Kocakülah
,
Nalan Uslu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506473
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1171
0
FAVORİ
1171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerine Yönelik Bir Bilimsel Süreç Becerileri Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Metin Şardağ
,
Aysel Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1706
0
FAVORİ
1706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Faraday Yasasını Anlamalarında Video Deneylerin Rolünün ve Algılanan Öneminin Çevrimiçi Öğrenme Ortamında İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1355054
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
297
1
ATIF
0
FAVORİ
297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and use of a rubric to assess undergraduates’ problem solutions in Physics
Yazarlar:
Aysel Kocakülah
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.71.9.3
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
937
1
ATIF
0
FAVORİ
937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAVRAMSAL DEĞİŞİM YAKLAŞIMI İLE ISI SICAKLIK KONUSU ÖĞRETİMİNİN BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Aysel Kocakülah
,
Ayşe Turan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.438032
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1876
2
ATIF
0
FAVORİ
1876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat