Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuncay Tunç
Prof. Dr.
Aksaray Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
4
6
Yayın
9
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
0000-0002-3576-2633
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Yoğun Madde Fiziği (Diğer)
Kristalografi
Kurum
Aksaray Üniversitesi
Popüler Yayınları
CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE ORTAOKUL FEN DERSLERİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YER ALAN FİZİK KONULARININ KARŞILAŞTIRILMALI İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özlem Kalkan
,
Tuncay Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.807957
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4224
3
ATIF
1
FAVORİ
4224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul fen öğretim programlarında "Canlılar ve Yaşam" öğrenme alanı: Tarihsel süreçte değişim
Yazarlar:
Özlem Kalkan
,
Tuncay Tunç
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.950331
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1729
0
FAVORİ
1729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen eğitiminde gerçekleştirilen boylamsal araştırmaların yöntemsel özellikler bakımından incelenmesi
Yazarlar:
Süleyman Kahiloğulları
,
Recep Çetin
,
Ramazan Çeken
,
Hasan Özcan
,
Tuncay Tunç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de İlkokul Görsel Sanatlar ve Fen Bilimleri Programlarının Disiplinler Arası Yaklaşımlar Bağlamında İncelenmesi: 1923-2020
Yazarlar:
Sevgi Kayalıoğlu
,
Tuncay Tunç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.796966
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
508
0
FAVORİ
508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyetten Günümüze Fen Öğretim Programlarında Yer Alan Astronomi ve Yer Bilimleri Konularının Karşılaştırılmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Kalkan
,
Tuncay Tunç
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.850797
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE ORTAOKUL FEN DERSLERİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YER ALAN FİZİK KONULARININ KARŞILAŞTIRILMALI İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özlem Kalkan
,
Tuncay Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.807957
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4224
1
FAVORİ
4224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretim Programlarının Fen–Teknoloji–Toplum ve Çevre Kazanımları Bağlamında 1926’dan Günümüze Karşılaştırmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Alı Altınok
,
Tuncay Tunç
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1358
0
FAVORİ
1358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Turkish Journal of Educational Studies
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Science Journal
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Cumhuriyetten Günümüze Fen Öğretim Programlarında Yer Alan Astronomi ve Yer Bilimleri Konularının Karşılaştırılmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Kalkan
,
Tuncay Tunç
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.850797
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
1
ATIF
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE ORTAOKUL FEN DERSLERİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YER ALAN FİZİK KONULARININ KARŞILAŞTIRILMALI İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özlem Kalkan
,
Tuncay Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.807957
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4224
3
ATIF
1
FAVORİ
4224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat