Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömer Geban
ODTÜ
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
17
4
Yayın
0
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Kurum
ODTÜ
Popüler Yayınları
Öğrenci Performans Görevinin Çok Ölçütlü Karar Verme (ÇÖKV) Teknikleri İle Değerlendirilmesi: 9. Sınıf Kimya Dersine Yönelik Bir Uygulama
Yazarlar:
Mehmet Yüksel
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.400787
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1474
2
ATIF
1
FAVORİ
1474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Öğrenme Döngüsü ve Çoklu Zekâ Kuramının 9. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Özellikler Ünitesi Üzerindeki Başarılarına, Kimya Dersine Olan Tutumlarına ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.724352
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1780
2
ATIF
1
FAVORİ
1780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
5E Öğrenme Döngüsü ve Çoklu Zekâ Kuramının 9. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Özellikler Ünitesi Üzerindeki Başarılarına, Kimya Dersine Olan Tutumlarına ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.724352
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1780
1
FAVORİ
1780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Performans Görevinin Çok Ölçütlü Karar Verme (ÇÖKV) Teknikleri İle Değerlendirilmesi: 9. Sınıf Kimya Dersine Yönelik Bir Uygulama
Yazarlar:
Mehmet Yüksel
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.400787
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1474
1
FAVORİ
1474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran-Liderliğinde Takım Öğrenmesi Modelinin Üniversite Öğrencilerinin Genel Kimya Sınav Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ece N. Eren-şişman
,
Ceyhan Ciğdemoğlu
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.412614
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
163883
0
FAVORİ
163883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜNE GÖRE DÜZENLENMİŞ UYGULAMALARIN ASİT-BAZ KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Aybüke Pabuçcu
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128602
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3393
0
FAVORİ
3393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Kurul Üyeliği
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
5E Öğrenme Döngüsü ve Çoklu Zekâ Kuramının 9. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Özellikler Ünitesi Üzerindeki Başarılarına, Kimya Dersine Olan Tutumlarına ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Tüysüz
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.724352
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1780
2
ATIF
1
FAVORİ
1780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Performans Görevinin Çok Ölçütlü Karar Verme (ÇÖKV) Teknikleri İle Değerlendirilmesi: 9. Sınıf Kimya Dersine Yönelik Bir Uygulama
Yazarlar:
Mehmet Yüksel
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.400787
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1474
2
ATIF
1
FAVORİ
1474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran-Liderliğinde Takım Öğrenmesi Modelinin Üniversite Öğrencilerinin Genel Kimya Sınav Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ece N. Eren-şişman
,
Ceyhan Ciğdemoğlu
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.412614
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
163883
1
ATIF
0
FAVORİ
163883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜNE GÖRE DÜZENLENMİŞ UYGULAMALARIN ASİT-BAZ KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Aybüke Pabuçcu
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128602
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3393
12
ATIF
0
FAVORİ
3393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat