Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ceyhan Çiğdemoğlu
Doç. Dr.
ATILIM UNIVERSITY
Yayın
2
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
3
2
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0001-5389-5790
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Alan Eğitimleri (Diğer)
Araştırma Yöntemleri
Nitel veri
Nicel veri
Kurum
ATILIM UNIVERSITY
Yayınlar
Akran-Liderliğinde Takım Öğrenmesi Modelinin Üniversite Öğrencilerinin Genel Kimya Sınav Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ece N. Eren-şişman
,
Ceyhan Ciğdemoğlu
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.412614
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
163970
0
FAVORİ
163970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atmosfer ile İlgili Çevre Problemleri Konularında Kavram Yanılgılarını Tespit Eden Üç Aşamalı Tanı Testinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Ceyhan Çiğdemoğlu
,
Harika Özge Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2219
0
FAVORİ
2219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi
Fiscaoeconomia
International Journal of Turkish Education Sciences
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Akran-Liderliğinde Takım Öğrenmesi Modelinin Üniversite Öğrencilerinin Genel Kimya Sınav Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ece N. Eren-şişman
,
Ceyhan Ciğdemoğlu
,
Ömer Geban
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.412614
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
163970
1
ATIF
0
FAVORİ
163970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI