Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Firma
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Melek Karaca
Melek Karaca
Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
12
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
13
12
Yayın
5
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Hayat Boyu Öğrenme
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
MADDE VE ISI ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.985968
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1313
4
ATIF
2
FAVORİ
1313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Yapısı ve Özellikleri Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Merve Nur Köroğlu
,
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.997764
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
2
ATIF
2
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Kart Oyunu Örneği: Mitoz ve Mayoz Bölünme
Yazarlar:
Melek Karaca
,
Fulya Oner
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3950
0
ATIF
1
FAVORİ
3950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hayaller Gerçek Olur Mu? Yönetici ve Öğretmenlerin 2023 Vizyon Belgesine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Gürcü Ebru Özkılıç
,
Melek Karaca
,
Oktay Kızkapan
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1336510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
161
0
FAVORİ
161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-Service Science Teachers’ Experiences of an Expert-Guided Online Education Project
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Melek Karaca
,
Seyide Eroglu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.96.10.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
362
0
FAVORİ
362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PLANETARYUM İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Fulya Oner Armağan
,
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1271718
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
348
0
FAVORİ
348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sindirim Sistemi Ünitesine Yönelik Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gürcü Ebru Özkılıç
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1267535
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
690
0
FAVORİ
690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Yapısı ve Özellikleri Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Merve Nur Köroğlu
,
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.997764
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
2
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
0
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MADDE VE ISI ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.985968
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1313
2
FAVORİ
1313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eğitim Bilişim Ağı’na Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Eda Oğuztekin
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
,
Mustafa Metin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.985561
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
607
0
FAVORİ
607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atanan ve Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alan Sınavına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Eda Oğuztekin
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.979602
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1590
0
FAVORİ
1590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitiminde Girişimcilik ile İlgili Yapılan Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Eda Oğuztekin
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
,
Esra Kızılay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.993543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1378
0
FAVORİ
1378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.1021163
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1079
0
FAVORİ
1079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Kart Oyunu Örneği: Mitoz ve Mayoz Bölünme
Yazarlar:
Melek Karaca
,
Fulya Oner
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3950
1
FAVORİ
3950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Erciyes Journal of Education
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Pre-Service Science Teachers’ Experiences of an Expert-Guided Online Education Project
Yazarlar:
Oktay Kızkapan
,
Melek Karaca
,
Seyide Eroglu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.96.10.6
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
362
1
ATIF
0
FAVORİ
362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sindirim Sistemi Ünitesine Yönelik Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gürcü Ebru Özkılıç
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1267535
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
690
2
ATIF
0
FAVORİ
690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Yapısı ve Özellikleri Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Merve Nur Köroğlu
,
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.997764
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
2
ATIF
2
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MADDE VE ISI ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.985968
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1313
4
ATIF
2
FAVORİ
1313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eğitim Bilişim Ağı’na Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Eda Oğuztekin
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
,
Mustafa Metin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.985561
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
607
2
ATIF
0
FAVORİ
607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitiminde Girişimcilik ile İlgili Yapılan Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Eda Oğuztekin
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
,
Esra Kızılay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.993543
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1378
1
ATIF
0
FAVORİ
1378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Oktay Bektas
,
Melek Karaca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.1021163
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1079
1
ATIF
0
FAVORİ
1079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat