Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hüseyin Ateş
Doç. Dr.
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
4
11
Yayın
10
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0003-0031-8994
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yazarlar:
Yeşim Taktat Ateş
,
Sibel Saraçoğlu
,
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
2
ATIF
2
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının Planlanmış Davranış Teorisi Kullanılarak Belirlenmesi: Bir Fast-Food Örneği
Yazarlar:
Huseyin Ates
,
Kibar Sungur Gül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
0
ATIF
2
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Sürdürülebilir Kalkınma Eğitimi Açısından Analizi
Yazarlar:
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5212
0
ATIF
1
FAVORİ
5212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlerin Fen Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Gazioğlu
,
Hüseyin Ateş
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1279833
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
389
0
FAVORİ
389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Fen Öğretiminde Sanal Gerçeklik Kullanma Niyetlerine İlişkin Kavramsal Bir Modelin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Rabia Ateş
,
Hüseyin Ateş
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1363648
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
0
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlik ve Endişe Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Ateş
,
Kibar Sungur Gül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1211730
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
597
0
FAVORİ
597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının Planlanmış Davranış Teorisi Kullanılarak Belirlenmesi: Bir Fast-Food Örneği
Yazarlar:
Huseyin Ates
,
Kibar Sungur Gül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
2
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Eğitiminde Mobil Öğrenmenin Kullanımındaki Eğilimlerin Gözden Geçirilmesi
Yazarlar:
Yusuf Ziya Olpak
,
Huseyin Ates
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.53694/bited.1076330
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
480
0
FAVORİ
480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim ve Ortaöğretimde STEM Eğitimi Üzerine Alan Yazın İncelemesi: Türkiye Örneği
Yazarlar:
Kibar Sungur Gül
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Huseyin Ates
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.931501
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2675
0
FAVORİ
2675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yazarlar:
Yeşim Taktat Ateş
,
Sibel Saraçoğlu
,
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
2
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ALANLARINA VE KARİYERLERİNE YÖNELİK SEMANTİK (ANLAMSAL) ALGILARI
Yazarlar:
Kibar Sungur Gül
,
Huseyin Ates
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.998581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Sürdürülebilir Kalkınma Eğitimi Açısından Analizi
Yazarlar:
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5212
1
FAVORİ
5212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının ve Bilgi Düzeylerinin Araştırılması
Yazarlar:
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.505608
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1898
0
FAVORİ
1898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN NÜKLEER ENERJİ
Yazarlar:
Hüseyin Ateş
, Murat Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
986
0
FAVORİ
986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
International Journal of Active Learning
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlik ve Endişe Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Ateş
,
Kibar Sungur Gül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1211730
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
597
1
ATIF
0
FAVORİ
597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim ve Ortaöğretimde STEM Eğitimi Üzerine Alan Yazın İncelemesi: Türkiye Örneği
Yazarlar:
Kibar Sungur Gül
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Huseyin Ates
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.931501
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2675
5
ATIF
0
FAVORİ
2675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yazarlar:
Yeşim Taktat Ateş
,
Sibel Saraçoğlu
,
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
2
ATIF
2
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ALANLARINA VE KARİYERLERİNE YÖNELİK SEMANTİK (ANLAMSAL) ALGILARI
Yazarlar:
Kibar Sungur Gül
,
Huseyin Ates
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.998581
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
2
ATIF
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının ve Bilgi Düzeylerinin Araştırılması
Yazarlar:
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.505608
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1898
10
ATIF
0
FAVORİ
1898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat