Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Abdullah Aydın
Prof. Dr.
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
39
TR Dizin Atıf
23
14
Yayın
30
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
0000-0002-8741-3451
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Analitik Kimya
Kurum
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
2018 Yılı Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Orijinal Ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Yıldızay Ayyıldız
,
Abdullah Aydın
,
Canan Nakiboğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.540854
ATIF
14
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2826
14
ATIF
2
FAVORİ
2826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Etiyopya Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programlarında Bulunan “Çözeltiler” Ünitesindeki Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması
Yazarlar:
Burak Çiftçi
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1269
0
ATIF
1
FAVORİ
1269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve 2018 Kimya Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırılması
Yazarlar:
Abdullah Aydın
,
Yildizay Ayyıldız
,
Canan Nakiboğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.656287
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
7
ATIF
1
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Singapur Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programlarında Bulunan “Çözeltiler” Ünitesindeki Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması
Yazarlar:
Burak Çiftçi
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.788574
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
553
1
ATIF
1
FAVORİ
553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Bulunan Metaforlar ve Analojilerin Tespiti
Yazarlar:
Burak Çiftçi
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1203201
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
1
ATIF
1
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitim Bilişim Ağındaki (EBA) Ortaokul Fen Bilimleri Ders Videolarının İncelenmesi
Yazarlar:
Burak Çiftçi
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1555501
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
136
0
FAVORİ
136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Ortaöğretim 9. Sınıf Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının 21. Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Demir
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.5152/AUJKKEF.2023.22170
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
493
0
FAVORİ
493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Fen Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Gazioğlu
,
Hüseyin Ateş
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1279833
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
412
0
FAVORİ
412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Fen Öğretiminde Sanal Gerçeklik Kullanma Niyetlerine İlişkin Kavramsal Bir Modelin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Rabia Ateş
,
Hüseyin Ateş
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1363648
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
0
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri öğretmenlerinin kariyer basamakları (uzman ve başöğretmen) ile ilgili görüşleri
Yazarlar:
Burak Çiftçi
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1342091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
0
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Bulunan Metaforlar ve Analojilerin Tespiti
Yazarlar:
Burak Çiftçi
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1203201
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
1
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK DESTEKLİ YOĞUNLUK KONUSU ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARI VE FEN VE MATEMATİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Emine Doğan Akdeniz
,
Büşra Kartal
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.699450
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1021
0
FAVORİ
1021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Singapur Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programlarında Bulunan “Çözeltiler” Ünitesindeki Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması
Yazarlar:
Burak Çiftçi
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.788574
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
553
1
FAVORİ
553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Platformu Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Burak Çiftçi
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.765647
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2823
0
FAVORİ
2823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve 2018 Kimya Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırılması
Yazarlar:
Abdullah Aydın
,
Yildizay Ayyıldız
,
Canan Nakiboğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.656287
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
1
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Yılı Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Orijinal Ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Yıldızay Ayyıldız
,
Abdullah Aydın
,
Canan Nakiboğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.540854
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2826
2
FAVORİ
2826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Etiyopya Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programlarında Bulunan “Çözeltiler” Ünitesindeki Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması
Yazarlar:
Burak Çiftçi
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1269
1
FAVORİ
1269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BAKIMINDAN ANALİZİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Çağrı Güven
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2578
0
FAVORİ
2578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göre 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan Soruların İncelenmesi
Yazarlar:
Çağrı Güven
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2980
0
FAVORİ
2980
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Educational Academic Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Kurul Üyeliği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of the Turkish Chemical Society Section B: Chemical Engineering
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
6. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Bulunan Metaforlar ve Analojilerin Tespiti
Yazarlar:
Burak Çiftçi
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1203201
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
1
ATIF
1
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK DESTEKLİ YOĞUNLUK KONUSU ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARI VE FEN VE MATEMATİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Emine Doğan Akdeniz
,
Büşra Kartal
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.699450
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1021
1
ATIF
0
FAVORİ
1021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Singapur Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programlarında Bulunan “Çözeltiler” Ünitesindeki Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması
Yazarlar:
Burak Çiftçi
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.788574
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
553
1
ATIF
1
FAVORİ
553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Platformu Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Burak Çiftçi
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.765647
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2823
15
ATIF
0
FAVORİ
2823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve 2018 Kimya Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırılması
Yazarlar:
Abdullah Aydın
,
Yildizay Ayyıldız
,
Canan Nakiboğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.656287
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
7
ATIF
1
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Yılı Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Orijinal Ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Yıldızay Ayyıldız
,
Abdullah Aydın
,
Canan Nakiboğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.540854
ATIF
14
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2826
14
ATIF
2
FAVORİ
2826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat