Amaç ve Kapsam

EYYAD’ın amacı okulöncesi, ilkokul, ortaokul, lise, yüksek öğrenim ve mesleki eğitimdeki uygulamalara yön veren bilgiyi yaymaktır. EYYAD eğitimdeki güncel araştırma, kuram ve uygulamaları yayınlamayı amaçlamaktadır. EYYAD, araştırmacıları, akademisyenleri, eğitimcileri, yüksek lisans ve doktora öğrencilerini, okul öncesinden yüksek öğretime kadar hizmet öncesi veya hizmet içi öğretmenlerin ve alandaki diğer profesyonellerin eğitimine katkı sağlayacak makaleleri göndermelerini ummaktadır. EYYAD, genel olarak eğitim ile ilgili güncel ve yenilikçi araştırma makalelerini, incelemelerini ve derlemelerini sunmayı amaçlamaktadır. EYYAD’da yayınlanan makalelerin çeşitli alanlarda eğitim ile ilgili konuları gündeme getirmesi, bu konularla ilgili tartışma başlatması, bu sorunları ele alması veya ilgili sorunları çözmesi beklenmektedir. Ayrıca EYYAD’da yayınlanan çalışmaların, eğitimin çeşitli alanlarına ilişkin güncel tartışmalara temel oluşturması ve yenilikçi araştırma ve uygulamalara yön vermesi de beklenmektedir.

EYYAD eğitimle ilgili akademik çalışmaların tümünü kapsamaktadır. EYYAAD’ın kabul ettiği makale konuları aşağıda listelenmiş olup bunlarla sınırlı değildir.
  • Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri
  • Biyoloji Eğitimi
  • Coğrafya Eğitimi
  • Değerler Eğitimi
  • Demokrasi ve İnsan Hakları Eğitimi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Tarihi
  • Eğitim Yönetimi, Denetimi, Ekonomi ve Planlaması
  • Eğitimde Drama
  • Fen Eğitimi
  • Fizik Eğitimi
  • Kimya Eğitimi
  • Matematik Eğitimi
  • Meslek ve Teknik Eğitim
  • Müzik Eğitimi
  • Müzik Eğitimi
  • Okul Öncesi Eğitimi
  • Özel Eğitim
  • Psikolojik Danışma ve Rehberlik
  • Resim İş Eğitimi
  • Sağlık Eğitimi
  • Sanat Eğitimi
  • Sınıf Eğitimi
  • Sosyal Bilgiler Eğitimi
  • Tarih Eğitimi
  • Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi
  • Türkçe ve Okuma Yazma Eğitimi
  • Vatandaşlık Eğitimi
  • Yabancı Dil Eğitimi
  • Yaşam Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi

Yayımlanma Ayları
Haziran Aralık
Son Güncelleme Zamanı: 13.07.2024 02:48:56