Nezih Önal profil resmi
Nezih Önal Prof. Dr. NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 16 Hakemlik 29 CrossRef Atıf 7
16 Yayın
29 Hakemlik
7 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Öğretim Tasarımı Öğretim Teknolojileri Hayat Boyu Öğrenme Temel Eğitim (Diğer) STEM Eğitimi Özel Yetenekli Eğitimi Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem

Kurum

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medyadaki Stalklama Durumlarının İncelenmesi
DOI: 10.38151/akef.2024.132
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 802

0

2

802

0

1

390

Yayınlar

Yapay Zekâya Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2025 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.1606097
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 225

0

225

Öğretmen adaylarının siber aylaklık nedenleri: Dijital dünyada zaman yönetimi
Yayın Bilgisi: 2024 , Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.70325/eyyad.1578662
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 178

0

178

1

390

Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.58638/kebd.1342404
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 409

0

409

2

802

Öğretmenlerin Netlessfobi Durumlarının İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2023 , Siirt Eğitim Dergisi
DOI: 10.58667/sedder.1381579
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 358

0

358

0

609

0

469

0

579

0

1564

0

600

0

506

0

983

Yükseköğretimde Teknoloji Entegrasyonu: Öğretim Elemanlarının Durumları
Yazarlar: Erkan Çalışkan, Nezih Önal , Semirhan Gökçe
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.608630
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 684

0

684

0

666

Yayınlar

Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.58638/kebd.1342404
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 409

1

0

409

3

0

600

1

0

506

Yükseköğretimde Teknoloji Entegrasyonu: Öğretim Elemanlarının Durumları
Yazarlar: Erkan Çalışkan, Nezih Önal , Semirhan Gökçe
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.608630
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 684

1

0

684

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.