ISSN: 2458-8350
Başlangıç: 2016
Yayımcı: Mehmet Akif OCAK
Kapak Resmi
 

Journal of Learning and Teaching in Digital Age, bilgisayar ve internet teknolojilerindeki araştırmalara odaklanan, açık erişimli, hakemli bir eğitim dergisidir. Eğitimde yeni teknolojilerle ilgili her disiplinden özgün makaleler davet edilmektedir.

JOLTIDA, dijital teknolojileri öğrenme ortamlarına ve öğrenme ve öğretme faaliyetlerine entegre ederek öğrenme çıktılarını ve öğretme uygulamalarını iyileştirmeyi amaçlayan araştırma ve geliştirme çalışmalarını memnuniyetle karşılamaktadır.
Dergi, yeni teknolojilerin teorik ve pratik yönlerine odaklanmaktadır. Gönderim dili İngilizcedir.

2024 - Cilt: 9 Sayı: 2

ÜRETKEN YAPAY ZEKA KULLANIMI

Yazar, üretken yapay zeka ve diğer yapay zeka teknolojilerini veri seti oluşturmak, veri analiz etmek ve değerlendirmek için kullanamaz. Bu tür yapay zeka teknolojilerin kullanımı sadece dil yazımının düzeltilmesi ve okunabilirliği artırmak için sınırlıdır. Bunun dışında, tespit edilen durumlarda tüm sorumluluk yazarın kendisine ait olup gerekli önlemler alınacaktır.

ETHICS COMMITTEE PERMISSION

Starting from 2020, all candidate studies must submit ethics committee permission for their studies. Please click to see the detailed information about Ethics Committee Permission.

A QUICK CHECKLIST TO THE AUTHORS

For manuscript submission, the following items are mandatory:  1. Full manuscript,  2. Copyright form, 3. Cover letter, 4. Title page, 5. Ethics Committee Permission, 6. Similarity report

Optional items: 1. Proof reading letters

DOI Numbers

Starting in Janury 2022, JOLTIDA will begin providing DOI numbers, registered with Crossref, to published articles.

Journal of Learning and Teaching in Digital Age 2023. © 2023. This is an Open Access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License. 19195

Journal of Learning and Teaching in Digital Age. Tüm hakları saklıdır, 2023. ISSN:2458-8350