Özgen KORKMAZ Prof. Dr. AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 58 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 19
58 Yayın
27 Hakemlik
19 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Bilişim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri Materyal Geliştirme Öğretim Tasarımı

Kurum

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Ortaokul Öğrencileri İçin Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Funda ÇİFTCİBAŞI, Özgen KORKMAZ, Sevilay KARAMUSTAFAOĞLU
DOI: 10.17556/erziefd.618167
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 804

0

ATIF

2

FAVORİ

804

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1564

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
New Trends on Mobile Learning in The Light of Recent Studies
Yazarlar: Özgen KORKMAZ
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.16.2.1
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 216

0

ATIF

1

FAVORİ

216

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

1

FAVORİ

18

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

88

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

182

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

250

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Formasyon Düzeyleri ile Medya ve Teknoloji Tutumları
Yazarlar: Hatice AKSOY, Özgen KORKMAZ
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 127

0

ATIF

0

FAVORİ

127

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

511

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

212

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

417

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

432

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

465

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARININ DÜŞÜNME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE YORDANMASI
Yazarlar: Mahmure KAYA, Özgen KORKMAZ
DOI: 10.17943/etku.887659
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 494

0

ATIF

0

FAVORİ

494

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1310

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technological Formation Scale for Teachers (TFS): Development and Validation
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.39.8.2
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 835

0

ATIF

0

FAVORİ

835

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

489

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

654

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1794

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1089

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1158

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Mahmure KAYA, Özgen KORKMAZ , Recep ÇAKIR
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.588512
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2064

5

ATIF

0

FAVORİ

2064

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

629

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robotik Kodlama Eğitiminin Üstün Yetenekli Öğrencilere Katkısı
Yazarlar: Hacer KILIÇKIRAN, Özgen KORKMAZ , Recep ÇAKIR
Yayın Bilgisi: 2020 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2043

0

ATIF

1

FAVORİ

2043

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

833

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

804

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EBA İçerikleriyle Harmanlanmış Öğretim Uygulamasının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar: Özgen KORKMAZ , Merve KADİRHAN
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.529721
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1915

3

ATIF

0

FAVORİ

1915

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Bağımlılık Düzeyleri, Oyun Alışkanlıkları ve Tercihleri
Yazarlar: Özgen KORKMAZ , Özcan KORKMAZ
DOI: 10.17679/inuefd.505200
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1449

3

ATIF

0

FAVORİ

1449

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3458

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

551

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

789

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1564

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyunların Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenmeye Dönük Tutumlarına ve Konuşma Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Özgen KORKMAZ , Murat İNAL
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582203
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2520

4

ATIF

1

FAVORİ

2520

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1136

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

313

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adapting Computational Thinking Scale (CTS) for Chinese High School Students and Their Thinking Scale Skills Level
Yazarlar: Özgen KORKMAZ , Xuemei BAİ
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.2.6.1
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1008

0

ATIF

0

FAVORİ

1008

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

841

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

5224

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students' Perceptions and Attitudes of Self -Efficacy Oriented by Research-Inquiry
Yazarlar: Cansu EBREN OZAN, Özgen KORKMAZ
Yayın Bilgisi: 2018 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.6.5.1
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 273

0

ATIF

0

FAVORİ

273

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scratch’ın 5. Sınıf Öğrencilerinin Algoritma Geliştirme ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Ali OLUK , Özgen KORKMAZ , Hayriye Ayşe OLUK
DOI: 10.16949/turkbilmat.399588
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8466

1

ATIF

0

FAVORİ

8466

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1345

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

4293

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1570

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2443

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Candidates’ Stem Awareness Levels
Yazarlar: Büşra BUYRUK, Özgen KORKMAZ
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 395

0

ATIF

0

FAVORİ

395

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireylerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Özgen KORKMAZ , Recep ÇAKIR , M. Yaşar ÖZDEN, Ali OLUK , Sevet SARIOĞLU
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4928

0

ATIF

0

FAVORİ

4928

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1370

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
New Trends on Mobile Learning in The Light of Recent Studies
Yazarlar: Özgen KORKMAZ
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.16.2.1
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 216

0

ATIF

1

FAVORİ

216

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adapting Computer Programming Self-Efficacy Scale and Engineering Students’ Self-Efficacy Perceptions
Yazarlar: Özgen KORKMAZ , Halis ALTUN
Yayın Bilgisi: 2014 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.02.1.1
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 323

0

ATIF

0

FAVORİ

323

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Validity and Reliability Study of the SocioVirtualization Perception Scale (SVPS)
Yazarlar: Özgen KORKMAZ , Ertuğrul USTA , İbrahim KURT
Yayın Bilgisi: 2014 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.01.1.1
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 233

0

ATIF

0

FAVORİ

233

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

561

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1680

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1231

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.