avatar
Özgen Korkmaz Prof. Dr. AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 72 Hakemlik 36 CrossRef Atıf 170 TR Dizin Atıf 255
72 Yayın
36 Hakemlik
170 CrossRef Atıf
255 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Öğretim Tasarımı Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem Ölçek geliştirme Bilgisayarca düşünme Programlama eğitimi Bilgisayar Eğitimi

Kurum

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

1542

4

2

1217

0

2

3183

Yayınlar

0

173

0

315

0

217

Challenges Faced by Teachers during the Covid-19 Pandemic
DOI: 10.51535/tell.1229312
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 214

0

214

0

748

0

498

0

991

1

1155

1

363

0

483

0

579

0

761

0

286

0

446

0

841

0

501

0

993

0

1058

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARININ DÜŞÜNME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE YORDANMASI
Yazarlar: Mahmure Kaya, Özgen Korkmaz
DOI: 10.17943/etku.887659
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 922

0

922

2

3183

0

1346

1

3067

1

3469

0

967

Robotik Kodlama Eğitiminin Üstün Yetenekli Öğrencilere Katkısı
Yazarlar: Hacer Kılıçkıran, Özgen Korkmaz , Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3075

1

3075

1

1363

2

1217

1

2547

Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Bağımlılık Düzeyleri, Oyun Alışkanlıkları ve Tercihleri
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Özcan Korkmaz
DOI: 10.17679/inuefd.505200
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2300

0

2300

0

4997

0

951

0

1169

1

3359

Eğitsel Oyunların Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenmeye Dönük Tutumlarına ve Konuşma Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Murat İnal
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582203
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3573

1

3573

0

1470

Adapting Computational Thinking Scale (CTS) for Chinese High School Students and Their Thinking Scale Skills Level
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Xuemei Bai
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.2.6.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1846

0

1846

0

1040

1

10338

Students' Perceptions and Attitudes of Self -Efficacy Oriented by Research-Inquiry
Yazarlar: Cansu Ebren Ozan, Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2018 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.6.5.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 464

0

464

Scratch’ın 5. Sınıf Öğrencilerinin Algoritma Geliştirme ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Ali Oluk , Özgen Korkmaz , Hayriye Ayşe Oluk
DOI: 10.16949/turkbilmat.399588
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10634

1

10634

0

5522

0

1939

0

4391

Teacher Candidates’ Stem Awareness Levels
Yazarlar: Büşra Buyruk, Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 606

0

606

0

6350

New Trends on Mobile Learning in The Light of Recent Studies
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.16.2.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 369

1

369

A Validity and Reliability Study of the SocioVirtualization Perception Scale (SVPS)
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Ertuğrul Usta , İbrahim Kurt
Yayın Bilgisi: 2014 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.01.1.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 347

0

347

Adapting Computer Programming Self-Efficacy Scale and Engineering Students’ Self-Efficacy Perceptions
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Halis Altun
Yayın Bilgisi: 2014 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.02.1.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 838

0

838

0

772

0

2688

Yayınlar

1

0

217

Challenges Faced by Teachers during the Covid-19 Pandemic
DOI: 10.51535/tell.1229312
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 214

1

0

214

1

0

748

1

0

1176

3

0

991

1

0

483

2

0

761

1

1

589

3

0

841

1

0

993

2

0

1346

4

1

1907

Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Mahmure Kaya, Özgen Korkmaz , Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.588512
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3469

12

1

3469

4

2

1217

EBA İçerikleriyle Harmanlanmış Öğretim Uygulamasının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Merve Kadirhan
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.529721
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2547

12

1

2547

Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Bağımlılık Düzeyleri, Oyun Alışkanlıkları ve Tercihleri
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Özcan Korkmaz
DOI: 10.17679/inuefd.505200
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2300

8

0

2300

32

1

3359

Eğitsel Oyunların Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenmeye Dönük Tutumlarına ve Konuşma Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Murat İnal
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582203
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3573

9

1

3573

Adapting Computational Thinking Scale (CTS) for Chinese High School Students and Their Thinking Scale Skills Level
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Xuemei Bai
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.2.6.1
ATIF 34 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1846

34

0

1846

1

0

435

Students' Perceptions and Attitudes of Self -Efficacy Oriented by Research-Inquiry
Yazarlar: Cansu Ebren Ozan, Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2018 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.6.5.1
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 464

1

0

464

Scratch’ın 5. Sınıf Öğrencilerinin Algoritma Geliştirme ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Ali Oluk , Özgen Korkmaz , Hayriye Ayşe Oluk
DOI: 10.16949/turkbilmat.399588
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10634

1

1

10634

New Trends on Mobile Learning in The Light of Recent Studies
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.16.2.1
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 369

6

1

369

Adapting Computer Programming Self-Efficacy Scale and Engineering Students’ Self-Efficacy Perceptions
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Halis Altun
Yayın Bilgisi: 2014 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.02.1.1
ATIF 22 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 838

22

0

838

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.