avatar
Özgen Korkmaz Prof. Dr. AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 71 Hakemlik 34 CrossRef Atıf 150
71 Yayın
34 Hakemlik
150 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Öğretim Tasarımı Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem

Kurum

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

1430

4

2

1171

0

2

3059

Yayınlar

0

27

0

140

0

195

Challenges Faced by Teachers during the Covid-19 Pandemic
DOI: 10.51535/tell.1229312
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 181

0

181

0

677

0

455

0

899

1

1073

0

438

1

331

0

549

0

265

0

722

0

421

0

797

0

468

0

932

0

1010

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARININ DÜŞÜNME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE YORDANMASI
Yazarlar: Mahmure Kaya, Özgen Korkmaz
DOI: 10.17943/etku.887659
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 881

0

881

2

3059

0

1282

1

2955

1

3343

0

934

Robotik Kodlama Eğitiminin Üstün Yetenekli Öğrencilere Katkısı
Yazarlar: Hacer Kılıçkıran, Özgen Korkmaz , Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2971

1

2971

1

1316

2

1171

1

2488

Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Bağımlılık Düzeyleri, Oyun Alışkanlıkları ve Tercihleri
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Özcan Korkmaz
DOI: 10.17679/inuefd.505200
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2229

0

2229

0

4863

0

897

0

1136

1

3238

Eğitsel Oyunların Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenmeye Dönük Tutumlarına ve Konuşma Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Murat İnal
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582203
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3425

1

3425

0

1420

Adapting Computational Thinking Scale (CTS) for Chinese High School Students and Their Thinking Scale Skills Level
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Xuemei Bai
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.2.6.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1742

0

1742

0

1011

1

10137

Students' Perceptions and Attitudes of Self -Efficacy Oriented by Research-Inquiry
Yazarlar: Cansu Ebren Ozan, Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2018 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.6.5.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 433

0

433

Scratch’ın 5. Sınıf Öğrencilerinin Algoritma Geliştirme ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Ali Oluk , Özgen Korkmaz , Hayriye Ayşe Oluk
DOI: 10.16949/turkbilmat.399588
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10478

1

10478

0

5441

0

1906

0

4244

Teacher Candidates’ Stem Awareness Levels
Yazarlar: Büşra Buyruk, Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 565

0

565

0

6245

New Trends on Mobile Learning in The Light of Recent Studies
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.16.2.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 350

1

350

A Validity and Reliability Study of the SocioVirtualization Perception Scale (SVPS)
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Ertuğrul Usta , İbrahim Kurt
Yayın Bilgisi: 2014 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.01.1.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 323

0

323

Adapting Computer Programming Self-Efficacy Scale and Engineering Students’ Self-Efficacy Perceptions
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Halis Altun
Yayın Bilgisi: 2014 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.02.1.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 769

0

769

0

742

0

2594

Yayınlar

1

0

677

1

0

1041

2

0

899

1

0

722

3

0

797

1

0

932

2

0

1282

4

1

1819

Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Mahmure Kaya, Özgen Korkmaz , Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.588512
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3343

11

1

3343

4

2

1171

EBA İçerikleriyle Harmanlanmış Öğretim Uygulamasının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Merve Kadirhan
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.529721
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2488

10

1

2488

Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Bağımlılık Düzeyleri, Oyun Alışkanlıkları ve Tercihleri
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Özcan Korkmaz
DOI: 10.17679/inuefd.505200
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2229

8

0

2229

30

1

3238

Eğitsel Oyunların Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenmeye Dönük Tutumlarına ve Konuşma Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Murat İnal
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582203
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3425

8

1

3425

Adapting Computational Thinking Scale (CTS) for Chinese High School Students and Their Thinking Scale Skills Level
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Xuemei Bai
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.2.6.1
ATIF 30 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1742

30

0

1742

1

0

413

Students' Perceptions and Attitudes of Self -Efficacy Oriented by Research-Inquiry
Yazarlar: Cansu Ebren Ozan, Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2018 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.6.5.1
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 433

1

0

433

Scratch’ın 5. Sınıf Öğrencilerinin Algoritma Geliştirme ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Ali Oluk , Özgen Korkmaz , Hayriye Ayşe Oluk
DOI: 10.16949/turkbilmat.399588
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10478

1

1

10478

New Trends on Mobile Learning in The Light of Recent Studies
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.16.2.1
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 350

6

1

350

Adapting Computer Programming Self-Efficacy Scale and Engineering Students’ Self-Efficacy Perceptions
Yazarlar: Özgen Korkmaz , Halis Altun
Yayın Bilgisi: 2014 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.02.1.1
ATIF 19 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 769

19

0

769

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.