Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özgen Korkmaz
Prof. Dr.
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
72
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
179
TR Dizin Atıf
373
72
Yayın
36
Hakemlik
179
CrossRef Atıf
373
TR Dizin Atıf
0000-0003-4359-5692
35098865200
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Ölçek geliştirme
Bilgisayarca düşünme
Programlama eğitimi
Bilgisayar Eğitimi
Kurum
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Plickers Web 2.0 Ölçme ve Değerlendirme Uygulamasının Öğrencilerin Sınav Kaygıları ve Başarıları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Mehmet Vergili
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3935
0
ATIF
3
FAVORİ
3935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Mehmet Vergili
,
Emel Karadaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1723
0
ATIF
2
FAVORİ
1723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Funda Çiftcibaşı,
Özgen Korkmaz
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.618167
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1265
4
ATIF
2
FAVORİ
1265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL ROBOT SETLERİ İLE FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ BASİT MAKİNALAR KONUSUNUN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM BECERİ DÜZEYLERİNE VE DERSE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKİS
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Bahadır Acar
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
, Esra Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.518215
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2317
7
ATIF
2
FAVORİ
2317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKULLARDA ERGENLİK ÇAĞINDAKİ ÖĞRENCİLERİN SİBER ZORBALIK DAVRANIŞLARI, SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIKLARI VE SOSYAL MEDYA BOZUKLUKLARI
Yazarlar: Durmuş Bolat,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3508
0
ATIF
2
FAVORİ
3508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Akıllı Telefon Bağımlılığı, Sosyal Medya Bağımlılığı ve Zaman Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sıdıka Yılmaz
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
311
0
FAVORİ
311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİCİ ROBOT SETLERİNİN ETKİLİLİĞİ: 2010-2021 YILLARINI KAPSAYAN BİR META ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Yasemin Saltan
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1358742
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
343
0
FAVORİ
343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Ideational Creativity Activities Applied Through face-to-face and Distance Education on the Ideational Behavior Skills of Pre-school Teacher Candidates
Yazarlar:
Neslihan Durmuşoğlu Saltalı
,
Özgen Korkmaz
,
Gülay Asit
,
Mehmet Ali Ateş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1302756
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
209
0
FAVORİ
209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Dijital Oyunlarla Elde Ettikleri 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Algı Ölçeği
Yazarlar:
Talha Koçak
,
Özgen Korkmaz
,
Fatih Saltan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1366252
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
368
0
FAVORİ
368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL ROBOTLARLA BOŞ ZAMAN ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLGİSAYARCA DÜŞÜNME BECERİLERİNE; FETEM MESLEKLERİNE DÖNÜK İLGİLERİNE ETKİSİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ayşe Doğan
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.20296/tsadergisi.1342169
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
269
0
FAVORİ
269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinin kodlama eğitimine dönük tutumlarının ve bilgisayarca düşünme beceri düzeyleri
Yazarlar: Ümit Ar,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1350287
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
271
0
FAVORİ
271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Challenges Faced by Teachers during the Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Merve Özdemir
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1229312
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
228
0
FAVORİ
228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yöntemi Bileşenlerine Yönelik Sınıf Öğretmeni Görüşleri
Yazarlar:
Muhammet Yılmaz
,
Özgen Korkmaz
,
Murat Kurt
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1252378
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
842
0
FAVORİ
842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOGICAL CLASSIFICATION OF EDUCATIONAL ROBOTS IN PRE SCHOOL TEACHING
Yazarlar:
Muhammed Murat Gümüş
,
Osman Kayhan
,
Özgen Korkmaz
,
Halis Altun
,
Nihat Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1177237
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
0
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Evaluation of the Effect of Activity-Based Computational Thinking Education on Teachers: A Case Study
Yazarlar:
Neslihan Durmuşoğlu Saltalı
,
Emel Bayrak Özmutlu
,
Saniye Nur Ergan
,
Gökhan Özsoy
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.26.10.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1279
0
FAVORİ
1279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Düzeyindeki Öğrencilerin Dijital Okuryazarlık Düzeyleri Dijital Bağımlılık ve Sanal Ortam Yalnızlık Düzeyleri
Yazarlar:
Serkan Ünal
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1210839
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2017-2021 Yılları Arasında Türkiye’de Matematik Eğitiminde Öğretim Teknolojileri Kullanımı Eğilimleri
Yazarlar: Edanur Yazıcı,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
1
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Enriched Book (E-Book) Supported Instructions on the Students' Academic Success and Attitude to Physics
Yazarlar:
Zeliha Bağçeci
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1206026
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
381
1
FAVORİ
381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üst Düzey Öğrenme Düzeyini Ölçen Soru Geliştirme Öz-Yeterlikleri
Yazarlar:
Ahmet Bolat
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.989689
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
535
0
FAVORİ
535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Formasyon Düzeyleri ile Dijital Materyal Geliştirme Öz Yeterlilikleri
Yazarlar: Hacer Betül Ağıç,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
638
0
FAVORİ
638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Trends in 'Technology Leadership' Research in Education: Scoping Review
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Asena Özge Kutlu
,
Şifanur Yavuz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1088511
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
0
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TRENDS IN EDUCATIONAL TECHNOLOGIES ACCORDING TO ARTICLES PUBLISHED IN THE LAST 20 YEARS IN INTERNATIONAL LITERATURE
Yazarlar:
Cavit Erdoğmuş
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1083925
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
302
0
FAVORİ
302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Mobil Alıştırma Uygulamasının Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Öğrencilerin Teknolojiyle Birlikte Kendi Kendilerine Öğrenme Düzeylerine Etkisi
Yazarlar: Çilem Melis Öztürk,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1030268
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
655
1
FAVORİ
655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Formasyon Düzeyleri ile Medya ve Teknoloji Tutumları
Yazarlar: Hatice Aksoy,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
474
0
FAVORİ
474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students' Knowledge Sharing Behaviours and Sense of Online Learning Community in Online Learning Environments
Yazarlar:
Cavit Erdoğmuş
,
Recep Çakır
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.53.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
0
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Dönemi Bağlamında Öğretmenlerin Teknolojik Formasyon Düzeyleri ve Canlı Ders Etkileşim Düzeyleri
Yazarlar: Ebru Kurd,
Özgen Korkmaz
,
M. Yaşar Özden
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1017941
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
530
0
FAVORİ
530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL ROBOT EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN KABUL, HİZMETİÇİ EĞİTİME DÖNÜK TUTUM VE BT ÖZ-YETERLİLİKLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Bahadir Acar
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.943256
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1056
0
FAVORİ
1056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Mehmet Vergili
,
Emel Karadaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1723
2
FAVORİ
1723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Ortamda Ahlaki Değerlere Dönük Algıları Ölçeği Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Öznur Kovancı,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.646377
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1121
0
FAVORİ
1121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARININ DÜŞÜNME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE YORDANMASI
Yazarlar: Mahmure Kaya,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.887659
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1015
0
FAVORİ
1015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üst Düzey Öğrenme Düzeyini Ölçen Soru Geliştirme Öz-Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik
Yazarlar:
Ahmet Bolat
,
Özgen Korkmaz
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
1
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKULLARDA ERGENLİK ÇAĞINDAKİ ÖĞRENCİLERİN SİBER ZORBALIK DAVRANIŞLARI, SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIKLARI VE SOSYAL MEDYA BOZUKLUKLARI
Yazarlar: Durmuş Bolat,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3508
2
FAVORİ
3508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technological Formation Scale for Teachers (TFS): Development and Validation
Yazarlar:
Cavit Erdoğmuş
,
Emre Çoban
,
Özgen Korkmaz
,
M. Yaşar Özden
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.39.8.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
0
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRSEL PROGRAMLAMA ORTAMLARINDA YAPILAN OYUN GELİŞTİRME ETKİNLİKLERİNİN ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Hasan Balcı
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1405
0
FAVORİ
1405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Lisesi Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının, Akıllı Telefon ve Bilgisayar Bağımlılıkları Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Evren Temiz
,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
0
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojilerini Kullanım ve Derslerine Entegre Edebilme Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Durmuş Bolat
,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
0
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Flowchart Destekli Proje Tabanlı Algoritma Eğitiminin Etkililiği
Yazarlar:
Yunus Emre Üngör
,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3194
1
FAVORİ
3194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLİ ÖĞRENME İÇİN POWERPOİNT SUNUMU YETERLİ MİDİR? DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİNE DÖNÜK DENEYSEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Yasin Keklikçi
,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.730621
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1714
0
FAVORİ
1714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Temelli Kodlama Eğitimine Dönük Öz-yeterlik Algı Düzeyleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Beceri Düzeyleri
Yazarlar: Cemre Adsay,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.696224
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1983
1
FAVORİ
1983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Mahmure Kaya,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.588512
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3602
1
FAVORİ
3602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf İçi Eğitsel Robotik Eğitim Uygulamalarına Dönük Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hasan Balcı
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1005
0
FAVORİ
1005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robotik Kodlama Eğitiminin Üstün Yetenekli Öğrencilere Katkısı
Yazarlar: Hacer Kılıçkıran,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3223
1
FAVORİ
3223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Örnek Olay Yönteminin Etkililiği: Ortaokul Türkçe Dersine Dönük Deneysel Bir Çalışma
Yazarlar:
Özcan Korkmaz
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1480
1
FAVORİ
1480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Funda Çiftcibaşı,
Özgen Korkmaz
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.618167
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1265
2
FAVORİ
1265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EBA İçerikleriyle Harmanlanmış Öğretim Uygulamasının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Merve Kadirhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.529721
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2642
1
FAVORİ
2642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Bağımlılık Düzeyleri, Oyun Alışkanlıkları ve Tercihleri
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Özcan Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.505200
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2423
0
FAVORİ
2423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Dijital Öğretim Materyali Geliştirme Öz-Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi Çalışması
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Cemre Arıkaya,
Yeliz Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5177
0
FAVORİ
5177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Technology in Education, Self-efficacy and Technology Acceptance Levels of Teacher Candidates
Yazarlar:
Recep Çakır
,
Yeliz Altıntaş
,
Feray Uğur Erdoğmuş
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
409
0
FAVORİ
409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ DOYUM VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Öznur Kovancı,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
0
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Muhtaç Aile Çocuklarının Teknoloji Kullanımı, İnternet Bağımlılığı ve Medya-Televizyon Okuryazarlığının İncelenmesi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Adnan İlkin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1215
0
FAVORİ
1215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Kodlamaya Dönük Tutumları, Öz-Yeterlilikleri ve Kodlama Öğretimi İçin Kullandıkları Yöntemler
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Hüsnü Şahin
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1734
1
FAVORİ
1734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of project-based arduino educational robot applications on students' computational thinking skills and their perception of Basic Stem skill levels
Yazarlar: Kübra Karaahmetoğlu,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.8.6.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3509
1
FAVORİ
3509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyunların Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenmeye Dönük Tutumlarına ve Konuşma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Murat İnal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582203
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3779
1
FAVORİ
3779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Lisesi Bilişim Teknolojileri Öğrencilerinin Programlama Öz- Yeterlilikleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Becerilerine Yönelik Algıları
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Fatma Nur Kılıç
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
952
0
FAVORİ
952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL ROBOT SETLERİ İLE FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ BASİT MAKİNALAR KONUSUNUN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM BECERİ DÜZEYLERİNE VE DERSE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKİS
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Bahadır Acar
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
, Esra Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.518215
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2317
2
FAVORİ
2317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Plickers Web 2.0 Ölçme ve Değerlendirme Uygulamasının Öğrencilerin Sınav Kaygıları ve Başarıları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Mehmet Vergili
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3935
3
FAVORİ
3935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlahiyat Lisans Tamamlama Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Etkileşim Kaygıları ve Uzaktan Eğitime Dönük Tutumları
Yazarlar: Fatma Arslan,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1511
0
FAVORİ
1511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adapting Computational Thinking Scale (CTS) for Chinese High School Students and Their Thinking Scale Skills Level
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Xuemei Bai
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.2.6.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1952
0
FAVORİ
1952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Examination of Public Education Center Trainers’ Attitudes towards Social Media and Their Self-Efficacy in Social Networks for Instructional Purposes
Yazarlar: Cavit Erdoğmuş,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.5.6.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
0
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BT Öğretmenlerinin Derslerinde Gerçekleştirdiği Etkinlikler, Bu Etkinliklerin Öğretim Programına Uygunluğu ve Gerekçeleri
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Kemal Bilir,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.408013
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1066
0
FAVORİ
1066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Programlama Başarılarının Bilgisayarca-Eleştirel Düşünme ile Problem Çözme Becerileri Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Caner Karaçaltı
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1689
0
FAVORİ
1689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örgün ve Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Derslerde Kahoot ile Oyunlaştırmaya Dönük Görüşleri
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Ayhan Tetik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10608
1
FAVORİ
10608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students' Perceptions and Attitudes of Self -Efficacy Oriented by Research-Inquiry
Yazarlar: Cansu Ebren Ozan,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.6.5.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
0
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scratch’ın 5. Sınıf Öğrencilerinin Algoritma Geliştirme ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Özgen Korkmaz
, Hayriye Ayşe Oluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.399588
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10817
1
FAVORİ
10817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DÖNÜK ÖZYETERLİLİK ALGI ÖLÇEĞİ
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1585
0
FAVORİ
1585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İSTASYON TEKNİĞİNİN MATEMATİK DERSİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Fikretcan Güc,
Recep Çakır
,
Ahmet Bacanak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5678
0
FAVORİ
5678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Araştırma – Sorgulamaya Dönük Tutum Ölçeği
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1990
0
FAVORİ
1990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Fen ve Teknolojiye Dönük Kavramları Günlük Hayatla İlişkilendirme Durumları
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Büşra Buyruk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4565
0
FAVORİ
4565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Candidates’ Stem Awareness Levels
Yazarlar: Büşra Buyruk,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
1
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireylerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
, M. Yaşar Özden,
Ali Oluk
, Sevet Sarıoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6504
0
FAVORİ
6504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji ve Mühendislik Fakültesi Öğrencilerinin Mühendislik ve Mühendislik Eğitimine Dönük Tutumları.
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Meltem Kösterelioğlu
,
Mehmet Kara
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1599
0
FAVORİ
1599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
New Trends on Mobile Learning in The Light of Recent Studies
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.16.2.1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
1
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Validity and Reliability Study of the SocioVirtualization Perception Scale (SVPS)
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Ertuğrul Usta
, İbrahim Kurt
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.01.1.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
0
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adapting Computer Programming Self-Efficacy Scale and Engineering Students’ Self-Efficacy Perceptions
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Halis Altun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.02.1.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
919
0
FAVORİ
919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BÖTE Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenmeye Dönük Tutumları ve Görüşleri
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
807
0
FAVORİ
807
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sorulara İlişkin Nitelik Algıları ve Oluşturdukları Soruların Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Rüştü Yeşil
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2133
0
FAVORİ
2133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Ayfer Şahin
,
Rüştü Yeşil
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2839
0
FAVORİ
2839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Son Okuyucu
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Editör
Participatory Educational Research
Teknik Editör , Editör
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Instructional Technology and Lifelong Learning
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Education Reform Journal
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Journal of Education and Future
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Türkiye Bilişim Vakfı Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinin kodlama eğitimine dönük tutumlarının ve bilgisayarca düşünme beceri düzeyleri
Yazarlar: Ümit Ar,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1350287
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
271
1
ATIF
0
FAVORİ
271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Challenges Faced by Teachers during the Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Merve Özdemir
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1229312
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
228
1
ATIF
0
FAVORİ
228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yöntemi Bileşenlerine Yönelik Sınıf Öğretmeni Görüşleri
Yazarlar:
Muhammet Yılmaz
,
Özgen Korkmaz
,
Murat Kurt
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1252378
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
842
2
ATIF
0
FAVORİ
842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Evaluation of the Effect of Activity-Based Computational Thinking Education on Teachers: A Case Study
Yazarlar:
Neslihan Durmuşoğlu Saltalı
,
Emel Bayrak Özmutlu
,
Saniye Nur Ergan
,
Gökhan Özsoy
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.26.10.2
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1279
1
ATIF
0
FAVORİ
1279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Düzeyindeki Öğrencilerin Dijital Okuryazarlık Düzeyleri Dijital Bağımlılık ve Sanal Ortam Yalnızlık Düzeyleri
Yazarlar:
Serkan Ünal
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1210839
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
4
ATIF
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üst Düzey Öğrenme Düzeyini Ölçen Soru Geliştirme Öz-Yeterlikleri
Yazarlar:
Ahmet Bolat
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.989689
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
535
1
ATIF
0
FAVORİ
535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Trends in 'Technology Leadership' Research in Education: Scoping Review
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Asena Özge Kutlu
,
Şifanur Yavuz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1088511
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
2
ATIF
0
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TRENDS IN EDUCATIONAL TECHNOLOGIES ACCORDING TO ARTICLES PUBLISHED IN THE LAST 20 YEARS IN INTERNATIONAL LITERATURE
Yazarlar:
Cavit Erdoğmuş
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1083925
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
302
1
ATIF
0
FAVORİ
302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Mobil Alıştırma Uygulamasının Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Öğrencilerin Teknolojiyle Birlikte Kendi Kendilerine Öğrenme Düzeylerine Etkisi
Yazarlar: Çilem Melis Öztürk,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1030268
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
655
1
ATIF
1
FAVORİ
655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students' Knowledge Sharing Behaviours and Sense of Online Learning Community in Online Learning Environments
Yazarlar:
Cavit Erdoğmuş
,
Recep Çakır
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.53.9.3
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
5
ATIF
0
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL ROBOT EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN KABUL, HİZMETİÇİ EĞİTİME DÖNÜK TUTUM VE BT ÖZ-YETERLİLİKLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Bahadir Acar
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.943256
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1056
1
ATIF
0
FAVORİ
1056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technological Formation Scale for Teachers (TFS): Development and Validation
Yazarlar:
Cavit Erdoğmuş
,
Emre Çoban
,
Özgen Korkmaz
,
M. Yaşar Özden
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.39.8.2
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
2
ATIF
0
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Temelli Kodlama Eğitimine Dönük Öz-yeterlik Algı Düzeyleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Beceri Düzeyleri
Yazarlar: Cemre Adsay,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.696224
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1983
4
ATIF
1
FAVORİ
1983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Mahmure Kaya,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.588512
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3602
12
ATIF
1
FAVORİ
3602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Funda Çiftcibaşı,
Özgen Korkmaz
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.618167
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1265
4
ATIF
2
FAVORİ
1265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EBA İçerikleriyle Harmanlanmış Öğretim Uygulamasının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Merve Kadirhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.529721
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2642
14
ATIF
1
FAVORİ
2642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Bağımlılık Düzeyleri, Oyun Alışkanlıkları ve Tercihleri
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Özcan Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.505200
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2423
8
ATIF
0
FAVORİ
2423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of project-based arduino educational robot applications on students' computational thinking skills and their perception of Basic Stem skill levels
Yazarlar: Kübra Karaahmetoğlu,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.8.6.2
ATIF
32
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3509
32
ATIF
1
FAVORİ
3509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyunların Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenmeye Dönük Tutumlarına ve Konuşma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Murat İnal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.582203
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3779
10
ATIF
1
FAVORİ
3779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL ROBOT SETLERİ İLE FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ BASİT MAKİNALAR KONUSUNUN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM BECERİ DÜZEYLERİNE VE DERSE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKİS
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Bahadır Acar
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
, Esra Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.518215
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2317
7
ATIF
2
FAVORİ
2317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adapting Computational Thinking Scale (CTS) for Chinese High School Students and Their Thinking Scale Skills Level
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Xuemei Bai
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.2.6.1
ATIF
35
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1952
35
ATIF
0
FAVORİ
1952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Examination of Public Education Center Trainers’ Attitudes towards Social Media and Their Self-Efficacy in Social Networks for Instructional Purposes
Yazarlar: Cavit Erdoğmuş,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.5.6.1
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
1
ATIF
0
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students' Perceptions and Attitudes of Self -Efficacy Oriented by Research-Inquiry
Yazarlar: Cansu Ebren Ozan,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.6.5.1
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
1
ATIF
0
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scratch’ın 5. Sınıf Öğrencilerinin Algoritma Geliştirme ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Özgen Korkmaz
, Hayriye Ayşe Oluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.399588
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10817
1
ATIF
1
FAVORİ
10817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
New Trends on Mobile Learning in The Light of Recent Studies
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.16.2.1
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
6
ATIF
1
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adapting Computer Programming Self-Efficacy Scale and Engineering Students’ Self-Efficacy Perceptions
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Halis Altun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.02.1.1
ATIF
22
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
919
22
ATIF
0
FAVORİ
919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat