Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Süleyman YAMAN
Süleyman YAMAN
Prof. Dr.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
0000-0001-5152-4945
Yayın
13
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
13
0000-0001-5152-4945
13
Yayın
20
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokullardaki Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Fen Merak Duygusuna Etkisi
Yazarlar:
Aslı SARIŞAN TUNGAÇ
,
Belgin BAL İNCEBACAK
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1270
0
ATIF
2
FAVORİ
1270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Simülasyon ve Animasyon Destekli 5E Modelinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Başarısı ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Yunus Emre ÖNER
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
0
ATIF
2
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen-Teknoloji-Mühendislik ve Matematik Eğitimi Entegreli Argümantasyon Metinlerinden Oluşan Ürün Dosyalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Salih GÜLEN
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1039
0
ATIF
1
FAVORİ
1039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tabanlı ATBÖ Yaklaşımı Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Salih GÜLEN
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.439638
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2156
5
ATIF
1
FAVORİ
2156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama ile Öğretim Uygulamasına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Belgin BAL İNCEBACAK
,
Aslı SARIŞAN TUNGAÇ
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2091
0
ATIF
1
FAVORİ
2091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Dışı Bütünleşik Mühendislik Tasarım ve Girişimcilik Etkinliklerinin Öğrenci Ürünlerine Etkisi
Yazarlar:
Feyza YÜKSEL
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1098811
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
0
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ’NİN ORTAOKUL DÜZEYİNE UYARLANMASI
Yazarlar:
Süleyman YAMAN
,
Belgin BAL İNCEBACAK
,
Aslı SARIŞAN TUNGAÇ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.959033
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
342
0
FAVORİ
342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Simülasyon ve Animasyon Destekli 5E Modelinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Başarısı ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Yunus Emre ÖNER
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
2
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of decision making skills and self-efficacy perception levels in adolescents in terms of gender and grade variables
Yazarlar:
Aslı SARIŞAN TUNGAÇ
,
Süleyman YAMAN
,
Belgin BAL İNCEBACAK
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.25.7.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
1
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullardaki Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Fen Merak Duygusuna Etkisi
Yazarlar:
Aslı SARIŞAN TUNGAÇ
,
Belgin BAL İNCEBACAK
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1270
2
FAVORİ
1270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen-Teknoloji-Mühendislik ve Matematik Eğitimi Entegreli Argümantasyon Metinlerinden Oluşan Ürün Dosyalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Salih GÜLEN
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1039
1
FAVORİ
1039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyon Süreci ve STEM Disiplinlerinin Kullanımı; Odak Grup Görüşmesi
Yazarlar:
Salih GÜLEN
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2910
1
FAVORİ
2910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Eğitimde Yenilik ve İnovasyon Kavramlarına Bir Bakış: Metafor Analizi
Yazarlar: Belgin BAL İNCEBACAK,
Aslı SARIŞAN TUNGAÇ
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1365
1
FAVORİ
1365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tabanlı ATBÖ Yaklaşımı Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Salih GÜLEN
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.439638
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2156
1
FAVORİ
2156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Bilgisayarca Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Süleyman YAMAN
, Esra ÇAKIR
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8652
1
FAVORİ
8652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama ile Öğretim Uygulamasına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Belgin BAL İNCEBACAK
,
Aslı SARIŞAN TUNGAÇ
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2091
1
FAVORİ
2091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Fen Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik İnanç Ölçeği Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17282415
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1687
0
FAVORİ
1687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırılmış Laboratuvar Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Görüşleri
Yazarlar:
Yavuz SAKA
,
Süleyman YAMAN
,
Canan TUNÇ ŞAHİN
, Canan PEKBAY,
Zuhal GERÇEK
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
684
0
FAVORİ
684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of STEAM Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Primary Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Editör , Alan Editörü , Son Okuyucu , Editör Yardımcısı
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ’NİN ORTAOKUL DÜZEYİNE UYARLANMASI
Yazarlar:
Süleyman YAMAN
,
Belgin BAL İNCEBACAK
,
Aslı SARIŞAN TUNGAÇ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.959033
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
342
1
ATIF
0
FAVORİ
342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tabanlı ATBÖ Yaklaşımı Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Salih GÜLEN
,
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.439638
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2156
5
ATIF
1
FAVORİ
2156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Fen Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik İnanç Ölçeği Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Süleyman YAMAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17282415
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1687
7
ATIF
0
FAVORİ
1687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat