Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aslı Sarışan Tungaç
Dr. Öğr. Üyesi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
5
11
Yayın
12
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
0000-0003-3709-5288
57202834881
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Dışı Öğrenme
Okul Öncesi Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
erken çocuklukta fen eğitimi
girişimcilik eğitimi
sınıf dışı eğitim
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokullardaki Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Fen Merak Duygusuna Etkisi
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1622
0
ATIF
3
FAVORİ
1622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanımı Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Aslı Sarışan-tungaç
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1129
0
ATIF
1
FAVORİ
1129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Eğitimde Yenilik ve İnovasyon Kavramlarına Bir Bakış: Metafor Analizi
Yazarlar: Belgin Bal İncebacak,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1771
0
ATIF
1
FAVORİ
1771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimine Yönelik Umut ve Hedefler Ölçeği Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Sülayman Yaman
,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3022
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1432
3
ATIF
1
FAVORİ
1432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of decision making skills and self-efficacy perception levels in adolescents in terms of gender and grade variables
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.25.7.2
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
0
ATIF
1
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf öğretmenlerinin bilim ve sorgulama temelli öğretim algıları
Yazarlar:
Aslı Şensoy
,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1425673
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
221
0
FAVORİ
221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of Teacher Qualifications from the Perspective of Stakeholders: Rubric Development Study
Yazarlar:
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.58.11.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
169
0
FAVORİ
169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Döneminde Fen Bilimlerine Yönelik Merak Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1291463
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
836
1
FAVORİ
836
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Niteliklerinin Belirlenmesinde Paydaşların Görüşleri
Yazarlar: Süleyman Yaman,
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
1
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ’NİN ORTAOKUL DÜZEYİNE UYARLANMASI
Yazarlar:
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.959033
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
661
0
FAVORİ
661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of decision making skills and self-efficacy perception levels in adolescents in terms of gender and grade variables
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.25.7.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
1
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullardaki Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Fen Merak Duygusuna Etkisi
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1622
3
FAVORİ
1622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimine Yönelik Umut ve Hedefler Ölçeği Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Sülayman Yaman
,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3022
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1432
1
FAVORİ
1432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Eğitimde Yenilik ve İnovasyon Kavramlarına Bir Bakış: Metafor Analizi
Yazarlar: Belgin Bal İncebacak,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1771
1
FAVORİ
1771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanımı Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Aslı Sarışan-tungaç
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1129
1
FAVORİ
1129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Ormanlara Yönelik Tutumlarında Doğa Eğitimi Projelerinin Etkisi
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1315
1
FAVORİ
1315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Editörlük
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü , Yazım Editörü , Editör Yardımcısı
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ’NİN ORTAOKUL DÜZEYİNE UYARLANMASI
Yazarlar:
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.959033
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
661
2
ATIF
0
FAVORİ
661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimine Yönelik Umut ve Hedefler Ölçeği Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Sülayman Yaman
,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3022
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1432
3
ATIF
1
FAVORİ
1432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat