Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Ergun
Doç. Dr.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın
9
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
2
9
Yayın
14
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Yapay Zeka (Diğer)
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
Türkiye ve Finlandiya'daki Fen Bilgisi Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması / Comparison of Science Teacher Education Programmes in Turkey and Finland
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
,
Erol Taş
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1863
0
ATIF
1
FAVORİ
1863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanımı Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Aslı Sarışan-tungaç
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
0
ATIF
1
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Comparaison des Systèmes de Formation des Enseignants en Sciences aux Pays-Bas, en Nouvelle-Zélande et en Turquie
Yazarlar:
Gamze Koca
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1583972
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
69
0
FAVORİ
69
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of Teacher Candidates' Metaphorical Perceptions Regarding STEM Education Concepts
Yazarlar:
Fatma Bulut Atalar
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1382742
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
322
0
FAVORİ
322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevrim-İçi Bilgi Arama Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Ergun
,
Şirin Çetin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.662788
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
565
0
FAVORİ
565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanımı Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Aslı Sarışan-tungaç
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
1
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hollanda, Romanya ve Türkiye'deki Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mustafa Ergun
, Özge Ersoy
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4748
0
FAVORİ
4748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İSVİÇRE VE TÜRKİYE SINIF ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2365
0
FAVORİ
2365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Finlandiya'daki Fen Bilgisi Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması / Comparison of Science Teacher Education Programmes in Turkey and Finland
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
,
Erol Taş
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1863
1
FAVORİ
1863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HOLLANDA VE TÜRKİYE’DEKİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Mustafa Ergun
, Senem Avcı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3231
0
FAVORİ
3231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Didaktiksel Dönüşüm Teorisine Göre Maddenin Tanecikli Yapısı Ünitesinin İncelenmesi
Yazarlar: Gülşah Kaya,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1176
0
FAVORİ
1176
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Journal of STEAM Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Journal of Artificial Intelligence and Data Science
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevrim-İçi Bilgi Arama Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Ergun
,
Şirin Çetin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.662788
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
565
1
ATIF
0
FAVORİ
565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HOLLANDA VE TÜRKİYE’DEKİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Mustafa Ergun
, Senem Avcı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3231
1
ATIF
0
FAVORİ
3231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat