Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Murat Çetinkaya
Doç. Dr.
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
15
7
Yayın
6
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0001-8808-0524
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye ve Finlandiya'daki Fen Bilgisi Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması / Comparison of Science Teacher Education Programmes in Turkey and Finland
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
,
Erol Taş
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1733
0
ATIF
1
FAVORİ
1733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Modelleme Temelinde Düzenlenen Kişiselleştirilmiş Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3168
0
ATIF
1
FAVORİ
3168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1307
4
ATIF
1
FAVORİ
1307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Benlik Saygıları İle Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Volkan Aktaç,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.634115
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
4
ATIF
1
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Akademisyenlerin Dijital Okuryazarlık Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hacı Mehmet Yeşiltaş
,
Meral Çelikoğlu
,
Gökhan Dağdalan
,
Göknur Aydın
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1191057
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
0
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Benlik Saygıları İle Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Volkan Aktaç,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.634115
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
1
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1307
1
FAVORİ
1307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Topluma Hizmet Uygulamaları Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Sosyal Becerileri ve Öz Yeterlik İnanç Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1445
0
FAVORİ
1445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinlik Temelli Web Materyalinin 6. Sınıf “Vücudumuzda Sistemler” Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
, Erol Taş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.428319
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3457
0
FAVORİ
3457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Modelleme Temelinde Düzenlenen Kişiselleştirilmiş Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3168
1
FAVORİ
3168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Finlandiya'daki Fen Bilgisi Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması / Comparison of Science Teacher Education Programmes in Turkey and Finland
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
,
Erol Taş
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1733
1
FAVORİ
1733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Asya Studies
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Akademisyenlerin Dijital Okuryazarlık Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hacı Mehmet Yeşiltaş
,
Meral Çelikoğlu
,
Gökhan Dağdalan
,
Göknur Aydın
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1191057
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
2
ATIF
0
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Benlik Saygıları İle Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Volkan Aktaç,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.634115
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
4
ATIF
1
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1307
4
ATIF
1
FAVORİ
1307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinlik Temelli Web Materyalinin 6. Sınıf “Vücudumuzda Sistemler” Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi
Yazarlar:
Murat Çetinkaya
, Erol Taş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.428319
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3457
4
ATIF
0
FAVORİ
3457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat