Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Filiz Demirci
Arş. Gör.
Purdue University
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
6
4
Yayın
0
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Purdue University
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Bireysel Ekolojik Ayak İzinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Julide Sarıgöl,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.407082
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
1
ATIF
1
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
4
ATIF
1
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Yazarlar:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
717
0
FAVORİ
717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bireysel Ekolojik Ayak İzinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Julide Sarıgöl,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.407082
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
1
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
1
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Astronomi Konularının Öğretimi Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerinin Belirlenmesi ve Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Filiz Demirci
, Cengiz Özyürek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
0
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Yazarlar:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
717
1
ATIF
0
FAVORİ
717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bireysel Ekolojik Ayak İzinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Julide Sarıgöl,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.407082
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
1
ATIF
1
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
4
ATIF
1
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat