About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Filiz Demirci
Res. Assist.
Purdue University
Publication
4
Review
0
CrossRef Cited
6
4
Publication
0
Review
6
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Education
Institution
Purdue University
Popular Publications
Öğretmen Adaylarının Bireysel Ekolojik Ayak İzinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Authors: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Julide Sarıgöl,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Published: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.407082
CITED
1
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
803
1
CITED
1
FAVORITE
803
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Authors: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Published: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
CITED
4
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1342
4
CITED
1
FAVORITE
1342
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Authors:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Published: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
748
0
FAVORITE
748
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmen Adaylarının Bireysel Ekolojik Ayak İzinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Authors: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Julide Sarıgöl,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Published: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.407082
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
803
1
FAVORITE
803
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Authors: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Published: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1342
1
FAVORITE
1342
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Astronomi Konularının Öğretimi Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerinin Belirlenmesi ve Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Authors:
Filiz Demirci
, Cengiz Özyürek
Published: 2017 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1419
0
FAVORITE
1419
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
User doesn't have any peer review duties on DergiPark.
Publications
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Authors:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Published: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
CITED
1
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
748
1
CITED
0
FAVORITE
748
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmen Adaylarının Bireysel Ekolojik Ayak İzinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Authors: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Julide Sarıgöl,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Published: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.407082
CITED
1
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
803
1
CITED
1
FAVORITE
803
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Authors: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Published: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
CITED
4
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1342
4
CITED
1
FAVORITE
1342
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour