Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Ethical Principles and Publication Policy Last Issue Archive Editorial Board Contact
...
Login
e-ISSN 1302-8944 | Period Quarterly | Founded: 2010 | Publisher Mehmet Akif Ersoy University |


Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty is a, double-blind peer-reviewed journal. The journal is published quarterly; in March, June, September and December. It is indexed by ULAKBIM, ASOS, ARASTIRMAX, Akademik Dizin;Akademik Türk Dergileri İndexi, international DIRECTORY of RESEARCH JOURNALS INDEXING (DRJI) and is being observed by INDEX COPERNICUS. The evaluation process is usually completed within two months; however, sometimes it may take longer depending on the work load of the editors or referees.

Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty

e-ISSN 1302-8944 | Period Quarterly | Founded: 2010 | Publisher Mehmet Akif Ersoy University |
Cover Image


Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty is a, double-blind peer-reviewed journal. The journal is published quarterly; in March, June, September and December. It is indexed by ULAKBIM, ASOS, ARASTIRMAX, Akademik Dizin;Akademik Türk Dergileri İndexi, international DIRECTORY of RESEARCH JOURNALS INDEXING (DRJI) and is being observed by INDEX COPERNICUS. The evaluation process is usually completed within two months; however, sometimes it may take longer depending on the work load of the editors or referees.
Sayı 54 Last Issue
Issue 54 - Apr 29, 2020
  1. Kapak
    Pages 1 - 1
    Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
  2. Hakem Listesi
    Pages 1 - 1
    Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
  3. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ BENLİK KAVRAMI VE EBEVEYN TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
    Pages 1 - 19
    Fatma Betül ŞENOL , Nezahat Hamiden KARACA
  4. FARKLI DİSİPLİNLERDEKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ENERJİ KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
    Pages 20 - 48
    Hasene Esra YILDIRIR , Tuğba IŞIKTAŞ , Ayşenur YILDIRIM
  5. GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE ÖĞRETMENLİK ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ
    Pages 49 - 73
    Sema KARA
  6. KEMAN EĞİTİMİNDE ÖĞRENME STRATEJİLERİYLE DESENLENMİŞ ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN KEMAN PERFORMANSLARINA ETKİSİ
    Pages 74 - 105
    Şenol AFACAN , Şeyda ÇİLDEN
  7. YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE DESTEKLİ ÇEVRE EĞİTİMİNİN ORTAOKUL 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUM, DAVRANIŞ VE BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ
    Pages 106 - 132
    Halil İbrahim YILDIRIM , Feyza DAĞISTANLI
  8. PRESERVICE ENGLISH TEACHERS' MOTIVATION FOR TEACHING DIFFERENT GRADE LEVELS
    Pages 133 - 155
    Zeynep ÖLÇÜ DİNÇER
  9. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN AİLE KATILIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DERİNLEMESİNE İNCELENMESİ
    Pages 156 - 183
    Neşe KUTLU ABU , Zarife KAYMAZ
  10. 2018 TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI'NIN DİJİTAL YETKİNLİK BAKIMINDAN İNCELENMESİ
    Pages 184 - 199
    Mehmet KURUDAYIOĞLU , Taşkın SOYSAL
  11. BİLGİ GRAFİKLERİ İLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ FEN ÖĞRENME ORTAMLARININ ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL ÖĞRENMELERİNE VE MOTİVASYONLARINA ETKİSİ
    Pages 200 - 232
    Doç.dr.didem İNEL EKİCİ , Ramazan BOYACI
  12. THE EFFECT OF A RESEARCH METHODS COURSE ON THE ATTITUDES TOWARDS RESEARCH AMONG PRE-SERVICE ENGLISH TEACHERS
    Pages 233 - 257
    Kutay UZUN
  13. YÜKSEKÖĞRETİM KÜLTÜRÜ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
    Pages 258 - 281
    İsmail KARSANTIK , Münevver ÇETİN
  14. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİYE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ALGILARI VE GEOMETRİK AKIL YÜRÜTME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
    Pages 282 - 310
    Ülkü Yeter BOSTANCI , Okan KUZU , Sadik Yüksel SIVACI
  15. İLKÖĞRETİM KADEMESİNE SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN KATILMASI İLE OLUŞAN DİSİPLİN SORUNLARI HAKKINDA YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ
    Pages 311 - 335
    Beyza Nur DEMİR , Sümeyye ÖZDEMİR , Akif KÖSE
  16. YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN DERS KİTAPLARINDA TERİM ÖĞRETİMİ
    Pages 336 - 360
    Tuğba HAYRAN , Hülya YAZICI OKUYAN
  17. ALTINCI SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ BİLİMİN DOĞASI TEMALARINI KAPSAMA BAKIMINDAN İNCELENMESİ
    Pages 361 - 381
    Ahmet BOLAT , Şafak ULUÇINAR SAĞIR
  18. OKUL YÖNETİCİLERİNİN OTANTİK LİDERLİK DAVRANIŞLARI İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞLARI VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
    Pages 382 - 414
    Necmi GÖKYER , Osman KOÇAK
  19. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN ZORBALIĞA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
    Pages 415 - 434
    Selda KELEŞ , Raşit AVCI
  20. A NEED-BASED APPROACH TO WELL-AND ILL-BEING AMONG COLLEGE STUDENTS
    Pages 435 - 460
    Turgut TURKDOGAN , Erdinc DURU
  21. FETEMM ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER İHTİYAÇLARININ İNCELENMESİ
    Pages 461 - 487
    Fidan KORKUT OWEN OWEN, Bahtiyar ERASLAN ÇAPAN
  22. ERGENLERİN PSİKOLOJİK YARDIM İHTİYAÇLARININ İNCELENMESİ
    Pages 488 - 508
    Firdevs SAVİ ÇAKAR , Yrd. Doç. Dr. Mustafa KILINÇ
Indexes and Platforms