Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esen Ersoy
Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
10
11
Yayın
32
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Popüler Yayınları
MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2016 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1916
0
ATIF
1
FAVORİ
1916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2500
6
ATIF
1
FAVORİ
2500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulama Temelli Öğretim Yaklaşımıyla Matematik Dersine Yönelik Plan Örneği Uygulaması (Mathematics Course Plan Application Example with Inquiry Based Teaching Approach)
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4950
0
ATIF
1
FAVORİ
4950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
840
0
FAVORİ
840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yönteminin Kesirlerde Toplama İşlemi Öğretimine Yansımaları
Yazarlar:
Esen Ersoy
,
Belma Türker Biber
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3155
0
FAVORİ
3155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yöntemi ile 6. Sınıflarda Kesir Öğretimi
Yazarlar:
Esen Ersoy
,
Belma Türker Biber
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.481850
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1205
0
FAVORİ
1205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulama Temelli Öğretim Yaklaşımıyla Matematik Dersine Yönelik Plan Örneği Uygulaması (Mathematics Course Plan Application Example with Inquiry Based Teaching Approach)
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4950
1
FAVORİ
4950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersi “Ondalık Gösterim” Alt Öğrenme Alanına İlişkin Başarı Testi Geliştirilmesi
Yazarlar:
Esen Ersoy
, Gözde Bayraktar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4587
0
FAVORİ
4587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersine Karşı Öğrenci Bakış Açıları
Yazarlar:
Esen Ersoy
, Fuat Gümrükçü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
499
0
FAVORİ
499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2500
1
FAVORİ
2500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2016 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1916
1
FAVORİ
1916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Mahir Biber
,
Esen Ersoy
,
Sezer Köse Biber
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CONGRUENCY-SIMILARITY TEACHING THROUGH CREATIVE DRAMA IN MATHEMATICS TEACHING
Yazarlar:
Esen Ersoy
, Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2014 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
174
0
FAVORİ
174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“İstatistik ve Olasılık” Dersinin Senaryo ile Öğretim Süreci Sonunda Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerindeki Değişim
Yazarlar:
Esen Ersoy
, Neşe Başer
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2223
0
FAVORİ
2223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
International Online Journal of Primary Education
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Primary Education
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yayınlar
Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
840
3
ATIF
0
FAVORİ
840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2500
6
ATIF
1
FAVORİ
2500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“İstatistik ve Olasılık” Dersinin Senaryo ile Öğretim Süreci Sonunda Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerindeki Değişim
Yazarlar:
Esen Ersoy
, Neşe Başer
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2223
1
ATIF
0
FAVORİ
2223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat