Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esen Ersoy
Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
27
13
Yayın
33
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
0000-0002-7594-8838
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Popüler Yayınları
Sorgulama Temelli Öğretim Yaklaşımıyla Matematik Dersine Yönelik Plan Örneği Uygulaması (Mathematics Course Plan Application Example with Inquiry Based Teaching Approach)
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5397
0
ATIF
2
FAVORİ
5397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2016 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2200
0
ATIF
1
FAVORİ
2200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2964
6
ATIF
1
FAVORİ
2964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerde Matematik Eğitimi: Bibliyometrik Bir Analiz
Yazarlar:
Deniz Ozcan Kara
,
Esen Ersoy
,
Mustafa Aydoğan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/trsped.obr.1795775
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
129
0
ATIF
1
FAVORİ
129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üstün Yetenekli Öğrencilerde Matematik Eğitimi: Bibliyometrik Bir Analiz
Yazarlar:
Deniz Ozcan Kara
,
Esen Ersoy
,
Mustafa Aydoğan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/trsped.obr.1795775
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
129
1
FAVORİ
129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ses ve Özellikleri Konusunda Bilimsel Beceri Temelli Başarı Testi Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hayriye Nisa Şahin
,
Esen Ersoy
,
Mustafa Ergun
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1683483
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
0
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1198
0
FAVORİ
1198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yönteminin Kesirlerde Toplama İşlemi Öğretimine Yansımaları
Yazarlar:
Esen Ersoy
,
Belma Türker Biber
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3566
0
FAVORİ
3566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yöntemi ile 6. Sınıflarda Kesir Öğretimi
Yazarlar:
Esen Ersoy
,
Belma Türker Biber
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.481850
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1432
0
FAVORİ
1432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulama Temelli Öğretim Yaklaşımıyla Matematik Dersine Yönelik Plan Örneği Uygulaması (Mathematics Course Plan Application Example with Inquiry Based Teaching Approach)
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5397
2
FAVORİ
5397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersi “Ondalık Gösterim” Alt Öğrenme Alanına İlişkin Başarı Testi Geliştirilmesi
Yazarlar:
Esen Ersoy
, Gözde Bayraktar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4989
0
FAVORİ
4989
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersine Karşı Öğrenci Bakış Açıları
Yazarlar:
Esen Ersoy
, Fuat Gümrükçü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
0
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2964
1
FAVORİ
2964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2016 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2200
1
FAVORİ
2200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Mahir Biber
,
Esen Ersoy
,
Sezer Köse Biber
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
969
0
FAVORİ
969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CONGRUENCY-SIMILARITY TEACHING THROUGH CREATIVE DRAMA IN MATHEMATICS TEACHING
Yazarlar:
Esen Ersoy
, Pınar Güner
Yayın Bilgisi: 2014 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
254
0
FAVORİ
254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“İstatistik ve Olasılık” Dersinin Senaryo ile Öğretim Süreci Sonunda Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerindeki Değişim
Yazarlar:
Esen Ersoy
, Neşe Başer
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2470
0
FAVORİ
2470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
International Online Journal of Primary Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Primary Education
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yayınlar
Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1198
3
ATIF
0
FAVORİ
1198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2964
6
ATIF
1
FAVORİ
2964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“İstatistik ve Olasılık” Dersinin Senaryo ile Öğretim Süreci Sonunda Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerindeki Değişim
Yazarlar:
Esen Ersoy
, Neşe Başer
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2470
1
ATIF
0
FAVORİ
2470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat