Belgin Bal İncebacak Doç. Dr. Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın 21 Hakemlik 37 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 12
21 Yayın
37 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
12 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Sınıf Eğitimi Yaratıcı Drama proje hazırlama girişimcilik

Kurum

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Popüler Yayınları

OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA BAKIŞLARI
Yazarlar: ESEN ERSOY, BELGİN BAL İNCEBACAK
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 950

0

ATIF

2

FAVORİ

950

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

1335

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yayın Bilgisi: 2016 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1563

0

ATIF

1

FAVORİ

1563

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

607

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

FAVORİ

397

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1322

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

364

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Döneminde Çevirimiçi Yaratıcı Drama
DOI: 10.17556/erziefd.992687
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 362

0

FAVORİ

362

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 592

0

FAVORİ

592

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

234

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

1335

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1227

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri
Yazarlar: Belgin BAL İNCEBACAK , Esen ERSOY
DOI: 10.17679/inuefd.346509
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2667

1

FAVORİ

2667

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

2009

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

2152

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA BAKIŞLARI
Yazarlar: ESEN ERSOY, BELGİN BAL İNCEBACAK
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 950

2

FAVORİ

950

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

607

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yayın Bilgisi: 2016 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1563

1

FAVORİ

1563

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

777

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1402

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzede Drama:Heykel ve İmgelem Kavramı
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000222
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2081

1

FAVORİ

2081

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

2

ATIF

0

FAVORİ

1322

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Döneminde Çevirimiçi Yaratıcı Drama
DOI: 10.17556/erziefd.992687
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 362

2

ATIF

0

FAVORİ

362

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 592

2

ATIF

0

FAVORİ

592

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

1227

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2009

3

ATIF

1

FAVORİ

2009

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

1402

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzede Drama:Heykel ve İmgelem Kavramı
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000222
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2081

2

ATIF

1

FAVORİ

2081

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.