avatar
Belgin Bal İncebacak Doç. Dr. Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın 24 Hakemlik 42 CrossRef Atıf 28 TR Dizin Atıf 18
24 Yayın
42 Hakemlik
28 CrossRef Atıf
18 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Sınıf Eğitimi Yaratıcı Drama proje hazırlama girişimcilik

Kurum

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

3

1628

OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA BAKIŞLARI
Yazarlar: ESEN Ersoy, BELGİN Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1139

0

3

1139

Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri
Yazarlar: Belgin Bal İncebacak , Esen Ersoy
DOI: 10.17679/inuefd.346509
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3036

2

2

3036

0

1

708

Yayınlar

0

175

1

808

1

2564

1

543

Pandemi Döneminde Çevirimiçi Yaratıcı Drama
DOI: 10.17556/erziefd.992687
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 567

0

567

Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 875

0

875

1

357

3

1628

1

1436

Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri
Yazarlar: Belgin Bal İncebacak , Esen Ersoy
DOI: 10.17679/inuefd.346509
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3036

2

3036

1

2575

OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA BAKIŞLARI
Yazarlar: ESEN Ersoy, BELGİN Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1139

3

1139

1

708

MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yayın Bilgisi: 2016 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1985

1

1985

1

901

1

1529

Müzede Drama:Heykel ve İmgelem Kavramı
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000222
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2322

1

2322

Yayınlar

5

1

2564

Pandemi Döneminde Çevirimiçi Yaratıcı Drama
DOI: 10.17556/erziefd.992687
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 567

2

0

567

Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 875

3

0

875

3

1

1436

Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri
Yazarlar: Belgin Bal İncebacak , Esen Ersoy
DOI: 10.17679/inuefd.346509
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3036

2

2

3036

Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2575

6

1

2575

2

1

1529

Müzede Drama:Heykel ve İmgelem Kavramı
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000222
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2322

3

1

2322

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.