Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Belgin Bal İncebacak
Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın
24
Hakemlik
42
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
18
24
Yayın
42
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
0000-0003-4643-8051
57202834260
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sınıf Eğitimi
Yaratıcı Drama
proje hazırlama
girişimcilik
Kurum
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Popüler Yayınları
Ortaokullardaki Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Fen Merak Duygusuna Etkisi
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1588
0
ATIF
3
FAVORİ
1588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA BAKIŞLARI
Yazarlar: ESEN Ersoy,
BELGİN Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Qualitative Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
0
ATIF
3
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
, Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.346509
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3001
2
ATIF
2
FAVORİ
3001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZDIKLARI ÖYKÜLERİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Education Sciences
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
691
0
ATIF
1
FAVORİ
691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Ormanlara Yönelik Tutumlarında Doğa Eğitimi Projelerinin Etkisi
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1295
0
ATIF
1
FAVORİ
1295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf öğretmenlerinin bilim ve sorgulama temelli öğretim algıları
Yazarlar:
Aslı Şensoy
,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1425673
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
182
0
FAVORİ
182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Hizmet Bölümü Lisans Öğrencilerinin Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları ve Çevirim İçi Ders Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
144
0
FAVORİ
144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of Teacher Qualifications from the Perspective of Stakeholders: Rubric Development Study
Yazarlar:
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.58.11.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
134
0
FAVORİ
134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Niteliklerinin Belirlenmesinde Paydaşların Görüşleri
Yazarlar: Süleyman Yaman,
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
1
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE VE SİNGAPUR İLKOKUL MATEMATİK EĞİTİM PROGRAMLARININ MATEMATİK İÇERİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.984222
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2407
1
FAVORİ
2407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Yaratıcı Drama Deneyimine Sağlık Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Gözünden Bir Bakış
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1076547
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
1
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Döneminde Çevirimiçi Yaratıcı Drama
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.992687
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
536
0
FAVORİ
536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ’NİN ORTAOKUL DÜZEYİNE UYARLANMASI
Yazarlar:
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.959033
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Impacts of Project Preparation Course for Students Studying at Postgraduate Education in the Field of Educational Sciences: A National Project Example
Yazarlar: Süleyman Yaman,
Belgin Bal İncebacak
, Aslı Sarışan Tungaç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
332
1
FAVORİ
332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of decision making skills and self-efficacy perception levels in adolescents in terms of gender and grade variables
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.25.7.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
664
1
FAVORİ
664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulama Temelli Öğretim Yaklaşımıyla Matematik Dersine Yönelik Plan Örneği Uygulaması (Mathematics Course Plan Application Example with Inquiry Based Teaching Approach)
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4966
1
FAVORİ
4966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullardaki Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Fen Merak Duygusuna Etkisi
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1588
3
FAVORİ
1588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimine Yönelik Umut ve Hedefler Ölçeği Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Sülayman Yaman
,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3022
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
1
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
, Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.346509
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3001
2
FAVORİ
3001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2512
1
FAVORİ
2512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama ile Öğretim Uygulamasına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2694
1
FAVORİ
2694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Ormanlara Yönelik Tutumlarında Doğa Eğitimi Projelerinin Etkisi
Yazarlar:
Aslı Sarışan Tungaç
,
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1295
1
FAVORİ
1295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA BAKIŞLARI
Yazarlar: ESEN Ersoy,
BELGİN Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Qualitative Studies
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
3
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZDIKLARI ÖYKÜLERİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
691
1
FAVORİ
691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2016 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1937
1
FAVORİ
1937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Attitude and Anxiety of Teacher Candidate on the Methods of Creative Drama
Yazarlar: Esen Ersoy,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
1
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmenim “İyi Ki Var”
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Zafer Tangülü
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1506
1
FAVORİ
1506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzede Drama:Heykel ve İmgelem Kavramı
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000222
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2273
1
FAVORİ
2273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Education Sciences
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Journal of Psychology and Educational Studies
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Qualitative Studies
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü , Yazım Editörü , Editör Yardımcısı
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Alan Editörü
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Alan Editörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Turkish Journal of Primary Education
Alan Editörü , Yazım Editörü , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kadın ve Aile Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Primary Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
TÜRKİYE VE SİNGAPUR İLKOKUL MATEMATİK EĞİTİM PROGRAMLARININ MATEMATİK İÇERİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.984222
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2407
3
ATIF
1
FAVORİ
2407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Döneminde Çevirimiçi Yaratıcı Drama
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.992687
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
536
2
ATIF
0
FAVORİ
536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ’NİN ORTAOKUL DÜZEYİNE UYARLANMASI
Yazarlar:
Süleyman Yaman
,
Belgin Bal İncebacak
,
Aslı Sarışan Tungaç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.959033
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
1
ATIF
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
3
ATIF
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimine Yönelik Umut ve Hedefler Ölçeği Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Sülayman Yaman
,
Aslı Sarışan Tungaç
,
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3022
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
2
ATIF
1
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin PISA Soruları Karşısında Muhakeme Etme Becerileri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
, Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.346509
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3001
2
ATIF
2
FAVORİ
3001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Esen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2512
6
ATIF
1
FAVORİ
2512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmenim “İyi Ki Var”
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
,
Zafer Tangülü
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1506
2
ATIF
1
FAVORİ
1506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzede Drama:Heykel ve İmgelem Kavramı
Yazarlar:
Belgin Bal İncebacak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000222
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2273
3
ATIF
1
FAVORİ
2273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat