Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serap Çimşir
Dr.
Ataşehir Mehmet Akif Ersoy İlkokulu
Yayın
10
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
2
10
Yayın
5
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0002-6876-0087
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Ataşehir Mehmet Akif Ersoy İlkokulu
Popüler Yayınları
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin ve Velilerinin Hârezmî Eğitim Modeli’ne İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serap Çimşir
, Rohat Dünya Polat, Şengül Çaça, Handan Kocaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Edebiyat Dilbilim Eğitim ve Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2103
0
ATIF
1
FAVORİ
2103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hârezmî Eğitim Modeli’nin İlkokul 3.Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerisi ve Başarı Algısına Etkisi
Yazarlar:
Serap Çimşir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
173
0
FAVORİ
173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul yöneticilerinin yöneticilik algısı: Metafor analizi çalışması
Yazarlar:
Serap Çimşir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1336550
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
176
0
FAVORİ
176
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Sosyal Hayatının İncelenmesi
Yazarlar:
Serap Çimşir
,
İbrahim Hakan Karataş
,
Bahri Aydın
,
Mevlüt Kara
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Okul Yönetimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
235
0
FAVORİ
235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin ve Velilerinin Hârezmî Eğitim Modeli’ne İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serap Çimşir
, Rohat Dünya Polat, Şengül Çaça, Handan Kocaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Edebiyat Dilbilim Eğitim ve Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2103
1
FAVORİ
2103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’ye Göç ile Gelen Uluslararası İlkokul Öğrencilerinin Kendi Perspektiflerinden Okulda Arkadaşlarıyla Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Zeliha Nurdan Baysal
,
Serap Çimşir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1432
0
FAVORİ
1432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI UYRUKLU İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLERİ VE DERS BAŞARILARI İLE İLGİLİ YAŞADIKLARI SORUNLARIN VE ÇÖZÜM YOLLARININ KENDİ BAKIŞ AÇILARINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serap Çimşir
,
Zeliha Nurdan Baysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
0
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Marmara Üç Aşamalı Bilişsel Karar Verme Becerilerini Geliştirme Modeli”nin Akademik Başarısı Düşük İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Serap Çimşir
,
Zeliha Nurdan Baysal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1716
0
FAVORİ
1716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitimde Yaratıcı Düşünme Becerisinin Kazandırılmasının Önemi
Yazarlar:
Serap Çimşir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.596929
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1819
0
FAVORİ
1819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİŞİLERARASI SORUNLARINA GÖSTERDİKLERİ TEPKİLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Z. Nurdan Baysal,
Serap Korucu Çimşir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3111
0
FAVORİ
3111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf içi Olumsuz Davranışlara Gösterdikleri Tepkilerin Karakter Eğitimi ve 2005 İlköğretim Programı Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar: Sefer Ada, Z. Nurdan Baysal,
Serap Korucu
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1042
0
FAVORİ
1042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Edebiyat Dilbilim Eğitim ve Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Okul Yönetimi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Okul Yönetimi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Yayınlar
Temel Eğitimde Yaratıcı Düşünme Becerisinin Kazandırılmasının Önemi
Yazarlar:
Serap Çimşir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.596929
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1819
2
ATIF
0
FAVORİ
1819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat