Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Pandemi Döneminde Çevirimiçi Yaratıcı Drama

Yıl 2022, , 218 - 230, 01.08.2022
https://doi.org/10.17556/erziefd.992687

Öz

Bu araştırmada yaratıcı drama yöntemiyle eğitim alan ve almayan öğrencilerin uzaktan eğitime ilişkin görüşlerini ortaya çıkarmak amaçlanmıştır. Araştırma Karadeniz bölgesinde yer alan bir devlet üniversitesinde öğrenim gören öğrenciler arasından seçilen 77 katılımcı ile (38 deney grubu, 39 kontrol grubu) yürütülmüştür. Araştırmada karma deneysel desen kullanılmıştır. Deney grubuna araştırmacı tarafından geliştirilen on dört oturumluk yaratıcı drama ile tanışma programı uygulanmıştır. Kontrol grubu uzaktan eğitim sürecinde teorik ve uygulamalı derslerine devam etmişlerdir. Ölçme aracı olarak uzaktan eğitim öğrencilerinin uzaktan eğitime yönelik görüşlerini belirleme ölçeği ve uzaktan eğitime yönelik görüş belirleme görüşme formu kullanılmıştır. Çalışmanın nicel verilerinden elde edilen veriler ile deney ve kontrol grubu puanları arasında anlamlı bir farklılık olup olmadığını test etmek için Mann Whitney U ve tek yönlü MANOVA kullanılmıştır. Nitel veriler ise içerik analizi ile çözümlenmiştir. Araştırma sonuçlarına göre yaratıcı drama dersi alan öğrencilerin uzaktan eğitimden keyif aldıkları, süreçte aktif şekilde rol aldıkları ve sanki yüz yüze eğitimdeymiş gibi hissettiklerini belirtmişlerdir. Kontrol grubu öğrencileri derste pasif oldukları ve kamera açmadan izledikleri için derse adapte olmada zorlandıklarını ifade etmişlerdir.

Kaynakça

  • Altun Ekiz, M. (2020). Beden eğitimi ve spor yüksekokulu öğrencilerinin karantina dönemindeki uzaktan eğitim ile ilgili görüşleri (nitel bir araştırma). Spor ve Rekreasyon Araştırmaları Dergisi, 2(Özel Sayı 1), 1-13. https://dergipark.org.tr/tr/pub/srad/issue/54676/740217
  • Aydemir, M. (2018). Uzaktan eğitim program, ders ve materyal tasarımı. Ankara: Eğitim Yayınevi
  • Bal İncebacak, B., Sarışan Tungaç, A., & Yaman, S. (2019). Yaratıcı drama etkinliklerin fen merak duygusu üzerindeki etkileri, Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(1), 162-184. https://dergipark.org.tr/download/article-file/736605
  • Bal İncebacak, B., (2021a). Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri, Mediterranean Summit 5th International Social Sciences Congress, August 7-8, 2021, Mersin www.akdenizkongresi.org
  • Bal İncebacak, B., (2021b). Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü Öğrencilerinin Online Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları ve Sürece İlişkin Görüşleri, Mediterranean Summit 5th International Social Sciences Congress, August 7-8, 2021, Mersin www.akdenizkongresi.org
  • Bates, A., W. (2015). Teaching in a digital age. Open Educational Resources Collection. 6. University of Missouri, St. Louis. https://irl.umsl.edu/oer/6
  • Bogdan, R.C. & Biklen, S.K. (1992) Qualitative research for education: An introduction to theory and methods, Boston
  • Bozkurt, A. (2020). Koronavirüs (Covid-19) pandemi süreci ve pandemi sonrası dünyada eğitime yönelik değerlendirmeler: Yeni normal ve yeni eğitim paradigması. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 6(3), 112-142, https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/1215818
  • Büyüköztürk, Ş. (2007). Sosyal Bilimler İçin Veri Analizi El Kitabı. Ankara
  • Cevahir, E. (2020). SPSS ile Nicel Veri Analizi Rehberi, İstanbul
  • Creswell, J. W., & Plano-Clark, V. L. (2015). Karma yöntem araştırmaları: tasarımı ve yürütülmesi (Y. Dede ve S. B. Demir, Çev.). Ankara
  • Creswell, J. W. (2014). Research design: qualitative, quantitative and mixed methods approaches (4th ed.). London
  • Dobbs, R.R., Waid, C.A., & del Carmen, A. (2009). Students' Perceptions of Online Courses: The Effect of Online Course Experience. Quarterly Review of Distance Education, 10(1), 9-26. August 10, 2021 https://www.learntechlib.org/p/103628/.
  • Dogan, Y. (2020). Üniversite öğrencilerinin uzaktan çevrim-içi yabancı dil öğrenmeye yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 18 (1), 483-504. https://doi.org/10.37217/tebd.655955
  • Durak, G., Çankaya, S., & İzmirli, S. (2020). COVID-19 pandemi döneminde Türkiye’deki üniversitelerin uzaktan eğitim sistemlerinin incelenmesi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 14(1), 787-809. https://doi.org/10.17522/balikesirnef.743080
  • Er Türküresin, H. (2020). COVİD-19 Pandemi döneminde yürütülen uzaktan eğitim uygulamalarının öğretmen adaylarının görüşleri bağlamında incelenmesi. Milli Eğitim Dergisi, 49(1), 597-618. https://doi.org/10.37669/milliegitim.787509
  • Eygü, H., & Karaman, S. (2013). Uzaktan eğitim öğrencilerinin memnuniyet algıları üzerine bir araştırma, Sosyal Bilimler, 3(1),36-59. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/181058
  • Gökbulut, B. (2020). Distance education students’ opinions on distance education. Durnalı, M. & Limon, İ. (Ed.) Enriching Teaching and Learning Environments With Contemporary Technologies (p. 138-152). USA: IGI Global doi.org/10.4018/978-1-7998-3383-3.ch008
  • Güler, A., Halıcıoğlu, M. B., & Taşğın, S. (2015). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Gürdal, A., Şahin, F., & Çağlar, A. (2001). Fen eğitimi: İlkeler, stratejiler ve yöntemler. İstanbul: Marmara Üniversitesi. Yayım no:668.
  • Gürleyik, S., & Akdemir, E. (2018). Guiding curriculum development: Student perceptions for the second language learning in technology-enhanced learning environments. Journal of Education and Training Studies, 6(4), 131-138. https://doi.org/10.11114/jets.v6i4.2994
  • Hakkari, F. (2018). Meslek yüksekokulu öğrencilerinin uzaktan eğitim derslerine yönelik görüşleri. Journal of Social and Humanities Sciences Research-SHSR Journal, 5(23), 1140-1151.http://www.jshsr.org/Makaleler/1424893739_09_2018_5-23.ID467.%20Hakkari_1140-1151.pdf
  • Hodges, C., Moore, S., Lockee, B., Trust, T., & Bond, A. (2020). The difference between emergency remote teaching and online learning. Educause Review. https://er.educause.edu/articles/2020/3/the-difference-between-emergencyremote-teaching-and-online-learning
  • Kahyaoğlu, H., Yavuzer, Y., & Aydede, M.N. (2010). The effectiveness of creative drama method on achievement in science teaching. The Journal of Turkish Educational Sciences, 8(3), 741-758.
  • Kaya, Z. (2002). Uzaktan Eğitim, 1.Baskı, Ankara
  • Keskin, M., & Özer, K. D. (2020). COVID-19 sürecinde öğrencilerin web tabanlı uzaktan eğitime yönelik geri bildirimlerinin değerlendirilmesi. İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi, 5(2), 59-67. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1196338
  • Kırali, F., & Alcı, B. (2016). Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitim algısına ilişkin görüşleri, İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi, 8 (30), 55-83. https://dergipark.org.tr/tr/pub/iaud/issue/30078/324645
  • Moore, M. G., & Kearsley, G. (2005). Distance education: A systems view of online learning. Cengage Learning. https://doi.org/10.1080/00131911.2020.1766204
  • Oruç, Ş., & Çağır, S. (2018). Investigation of the use of drama method in 5th grade students social studies class. International Journal of Social Science Research, 7(1), 154-174. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/502504
  • Önder, A. (2012). Yaşayarak öğrenme için eğitici drama. Ankara.
  • Özdamar K. (2002). Paket Programlarla İstatistiksel Veri Analizi-1. Eskişehir
  • Pınar, M. A., & Akgül, D. G. (2020). The Opinions of Secondary School Students About Giving Science Courses with Distance Education During the Covid-19 Pandemic. Journal of Current Researches on Social Sciences, 10(2), 461-486. http://doi.org/10.26579/jocress.377
  • Reime, M. H., Harris, A., Aksnes, J., & Mikkelsen, J. (2008). The most successful method in teaching nursing students infection control–Elearning or lecture?. Nurse Education Today, 28(7), 798-806. https://doi.org/10.1016/j.nedt.2008.03.005
  • Sağlık Bakanlığı (2020). Covid-19 (Sars-CoV-2 Enfeksiyonu) Rehberi. https://covid19bilgi.saglik.gov.tr/depo/rehberler/COVID-19_Rehberi.pdf
  • San, İ. (1996). Yaratıcılığı geliştiren bir yöntem ve yaratıcı bireyi yetiştiren bir disiplin: Eğitsel yaratıcı drama. Yeni Türkiye (Eğitim Özel Sayısı),7, 148-160.
  • Sarışan Tungaç, A., Yaman, S., & Bal İncebacak, B. (2018). Investıgating the views of secondary school students related to scientific literacy and scientific inquiry: A creative drama activity, Journal of Baltic Science Education, 17(3), 367-380. https://dx.doi.org/10.33225/jbse/18.17.367
  • Serçemeli, M., & Kurnaz, E. (2020). Covıd-19 pandemi döneminde öğrencilerin uzaktan eğitim ve uzaktan muhasebe eğitimine yönelik bakış açıları üzerine bir araştırma. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi, 4(1), 40-53. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1164104
  • Simonson, M., Schlosser, C., & Orellana, A. (2011). Distance education research: A review of the literature. Journal of Computing in Higher Education, 23(2-3), 124. https://doi.org/10.1007/s12528-011-9045-8
  • Traxler J. (2018). Distance Learning—Predictions and Possibilities. Education Sciences.8(1), 2- 13. https://doi.org/10.3390/educsci8010035
  • Tuncel, S. (2009). İlköğretim 6. sınıf fen ve teknoloji dersinde maddenin tanecikli yapısı ünitesinin yaratıcı drama ile öğretiminin öğrencilerin başarısına etkisi. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Selçuk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Konya.
  • Vogt, W. P., Gardner, D. C., & Haeffele, L. M. (2012). When To Use What Research Design. New York: Guilford Press. https://eric.ed.gov/?id=ED530594
  • Yıldırım, S., Yıldırım, G., Çelik, E., & Karaman, S. (2014). Uzaktan eğitim öğrencilerinin uzaktan eğitime yönelik görüşleri: Bir ölçek geliştirme çalışması, Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 3(3), 365-370. http://www.jret.org/FileUpload/ks281142/File/34.yildirim.pdf
  • Yılmaz, N. A. (2020). Yükseköğretim kurumlarında covıd-19 pandemisi sürecinde uygulanan uzaktan eğitim durumu hakkında öğrencilerin tutumlarının araştırılması: Fizyoterapi ve rehabilitasyon bölümü örneği. Necmettin Erbakan Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi, 3(1), 15-20. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1188630.

Online Creative Drama During the Pandemic

Yıl 2022, , 218 - 230, 01.08.2022
https://doi.org/10.17556/erziefd.992687

Öz

This research is aimed to reveal the views of students who are educated and not receiving creative drama about distance education. The research was conducted with 77 participants (38 students in experimental groups and 39 control groups) selected from students studying at a public university in the Black Sea region. In the research, an explanatory sequential design was used. The experimental group was given a fourteen-session creative drama dating program developed by the researcher. The control group continued their theoretical and practical courses during the distance education process. As a measurement tool, the scale of determining the views of distance education students and the vision determination interview form for distance education were used. Mann Whitney U and one-way MANOVA were used to test whether there was a significant difference between the data obtained from the quantitative data of the study and the test and control group scores. Qualitative data are analyzed by content analysis. According to the research results, students who took creative drama courses said they enjoyed distance education, took an active role in the process, and felt as if they were in face-to-face education. Control group students stated that they had difficulty adapting to the course because they were passive and watched without turning on a camera.

Kaynakça

  • Altun Ekiz, M. (2020). Beden eğitimi ve spor yüksekokulu öğrencilerinin karantina dönemindeki uzaktan eğitim ile ilgili görüşleri (nitel bir araştırma). Spor ve Rekreasyon Araştırmaları Dergisi, 2(Özel Sayı 1), 1-13. https://dergipark.org.tr/tr/pub/srad/issue/54676/740217
  • Aydemir, M. (2018). Uzaktan eğitim program, ders ve materyal tasarımı. Ankara: Eğitim Yayınevi
  • Bal İncebacak, B., Sarışan Tungaç, A., & Yaman, S. (2019). Yaratıcı drama etkinliklerin fen merak duygusu üzerindeki etkileri, Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(1), 162-184. https://dergipark.org.tr/download/article-file/736605
  • Bal İncebacak, B., (2021a). Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri, Mediterranean Summit 5th International Social Sciences Congress, August 7-8, 2021, Mersin www.akdenizkongresi.org
  • Bal İncebacak, B., (2021b). Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü Öğrencilerinin Online Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları ve Sürece İlişkin Görüşleri, Mediterranean Summit 5th International Social Sciences Congress, August 7-8, 2021, Mersin www.akdenizkongresi.org
  • Bates, A., W. (2015). Teaching in a digital age. Open Educational Resources Collection. 6. University of Missouri, St. Louis. https://irl.umsl.edu/oer/6
  • Bogdan, R.C. & Biklen, S.K. (1992) Qualitative research for education: An introduction to theory and methods, Boston
  • Bozkurt, A. (2020). Koronavirüs (Covid-19) pandemi süreci ve pandemi sonrası dünyada eğitime yönelik değerlendirmeler: Yeni normal ve yeni eğitim paradigması. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 6(3), 112-142, https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/1215818
  • Büyüköztürk, Ş. (2007). Sosyal Bilimler İçin Veri Analizi El Kitabı. Ankara
  • Cevahir, E. (2020). SPSS ile Nicel Veri Analizi Rehberi, İstanbul
  • Creswell, J. W., & Plano-Clark, V. L. (2015). Karma yöntem araştırmaları: tasarımı ve yürütülmesi (Y. Dede ve S. B. Demir, Çev.). Ankara
  • Creswell, J. W. (2014). Research design: qualitative, quantitative and mixed methods approaches (4th ed.). London
  • Dobbs, R.R., Waid, C.A., & del Carmen, A. (2009). Students' Perceptions of Online Courses: The Effect of Online Course Experience. Quarterly Review of Distance Education, 10(1), 9-26. August 10, 2021 https://www.learntechlib.org/p/103628/.
  • Dogan, Y. (2020). Üniversite öğrencilerinin uzaktan çevrim-içi yabancı dil öğrenmeye yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 18 (1), 483-504. https://doi.org/10.37217/tebd.655955
  • Durak, G., Çankaya, S., & İzmirli, S. (2020). COVID-19 pandemi döneminde Türkiye’deki üniversitelerin uzaktan eğitim sistemlerinin incelenmesi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 14(1), 787-809. https://doi.org/10.17522/balikesirnef.743080
  • Er Türküresin, H. (2020). COVİD-19 Pandemi döneminde yürütülen uzaktan eğitim uygulamalarının öğretmen adaylarının görüşleri bağlamında incelenmesi. Milli Eğitim Dergisi, 49(1), 597-618. https://doi.org/10.37669/milliegitim.787509
  • Eygü, H., & Karaman, S. (2013). Uzaktan eğitim öğrencilerinin memnuniyet algıları üzerine bir araştırma, Sosyal Bilimler, 3(1),36-59. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/181058
  • Gökbulut, B. (2020). Distance education students’ opinions on distance education. Durnalı, M. & Limon, İ. (Ed.) Enriching Teaching and Learning Environments With Contemporary Technologies (p. 138-152). USA: IGI Global doi.org/10.4018/978-1-7998-3383-3.ch008
  • Güler, A., Halıcıoğlu, M. B., & Taşğın, S. (2015). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Gürdal, A., Şahin, F., & Çağlar, A. (2001). Fen eğitimi: İlkeler, stratejiler ve yöntemler. İstanbul: Marmara Üniversitesi. Yayım no:668.
  • Gürleyik, S., & Akdemir, E. (2018). Guiding curriculum development: Student perceptions for the second language learning in technology-enhanced learning environments. Journal of Education and Training Studies, 6(4), 131-138. https://doi.org/10.11114/jets.v6i4.2994
  • Hakkari, F. (2018). Meslek yüksekokulu öğrencilerinin uzaktan eğitim derslerine yönelik görüşleri. Journal of Social and Humanities Sciences Research-SHSR Journal, 5(23), 1140-1151.http://www.jshsr.org/Makaleler/1424893739_09_2018_5-23.ID467.%20Hakkari_1140-1151.pdf
  • Hodges, C., Moore, S., Lockee, B., Trust, T., & Bond, A. (2020). The difference between emergency remote teaching and online learning. Educause Review. https://er.educause.edu/articles/2020/3/the-difference-between-emergencyremote-teaching-and-online-learning
  • Kahyaoğlu, H., Yavuzer, Y., & Aydede, M.N. (2010). The effectiveness of creative drama method on achievement in science teaching. The Journal of Turkish Educational Sciences, 8(3), 741-758.
  • Kaya, Z. (2002). Uzaktan Eğitim, 1.Baskı, Ankara
  • Keskin, M., & Özer, K. D. (2020). COVID-19 sürecinde öğrencilerin web tabanlı uzaktan eğitime yönelik geri bildirimlerinin değerlendirilmesi. İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi, 5(2), 59-67. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1196338
  • Kırali, F., & Alcı, B. (2016). Üniversite öğrencilerinin uzaktan eğitim algısına ilişkin görüşleri, İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi, 8 (30), 55-83. https://dergipark.org.tr/tr/pub/iaud/issue/30078/324645
  • Moore, M. G., & Kearsley, G. (2005). Distance education: A systems view of online learning. Cengage Learning. https://doi.org/10.1080/00131911.2020.1766204
  • Oruç, Ş., & Çağır, S. (2018). Investigation of the use of drama method in 5th grade students social studies class. International Journal of Social Science Research, 7(1), 154-174. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/502504
  • Önder, A. (2012). Yaşayarak öğrenme için eğitici drama. Ankara.
  • Özdamar K. (2002). Paket Programlarla İstatistiksel Veri Analizi-1. Eskişehir
  • Pınar, M. A., & Akgül, D. G. (2020). The Opinions of Secondary School Students About Giving Science Courses with Distance Education During the Covid-19 Pandemic. Journal of Current Researches on Social Sciences, 10(2), 461-486. http://doi.org/10.26579/jocress.377
  • Reime, M. H., Harris, A., Aksnes, J., & Mikkelsen, J. (2008). The most successful method in teaching nursing students infection control–Elearning or lecture?. Nurse Education Today, 28(7), 798-806. https://doi.org/10.1016/j.nedt.2008.03.005
  • Sağlık Bakanlığı (2020). Covid-19 (Sars-CoV-2 Enfeksiyonu) Rehberi. https://covid19bilgi.saglik.gov.tr/depo/rehberler/COVID-19_Rehberi.pdf
  • San, İ. (1996). Yaratıcılığı geliştiren bir yöntem ve yaratıcı bireyi yetiştiren bir disiplin: Eğitsel yaratıcı drama. Yeni Türkiye (Eğitim Özel Sayısı),7, 148-160.
  • Sarışan Tungaç, A., Yaman, S., & Bal İncebacak, B. (2018). Investıgating the views of secondary school students related to scientific literacy and scientific inquiry: A creative drama activity, Journal of Baltic Science Education, 17(3), 367-380. https://dx.doi.org/10.33225/jbse/18.17.367
  • Serçemeli, M., & Kurnaz, E. (2020). Covıd-19 pandemi döneminde öğrencilerin uzaktan eğitim ve uzaktan muhasebe eğitimine yönelik bakış açıları üzerine bir araştırma. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi, 4(1), 40-53. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1164104
  • Simonson, M., Schlosser, C., & Orellana, A. (2011). Distance education research: A review of the literature. Journal of Computing in Higher Education, 23(2-3), 124. https://doi.org/10.1007/s12528-011-9045-8
  • Traxler J. (2018). Distance Learning—Predictions and Possibilities. Education Sciences.8(1), 2- 13. https://doi.org/10.3390/educsci8010035
  • Tuncel, S. (2009). İlköğretim 6. sınıf fen ve teknoloji dersinde maddenin tanecikli yapısı ünitesinin yaratıcı drama ile öğretiminin öğrencilerin başarısına etkisi. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Selçuk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Konya.
  • Vogt, W. P., Gardner, D. C., & Haeffele, L. M. (2012). When To Use What Research Design. New York: Guilford Press. https://eric.ed.gov/?id=ED530594
  • Yıldırım, S., Yıldırım, G., Çelik, E., & Karaman, S. (2014). Uzaktan eğitim öğrencilerinin uzaktan eğitime yönelik görüşleri: Bir ölçek geliştirme çalışması, Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 3(3), 365-370. http://www.jret.org/FileUpload/ks281142/File/34.yildirim.pdf
  • Yılmaz, N. A. (2020). Yükseköğretim kurumlarında covıd-19 pandemisi sürecinde uygulanan uzaktan eğitim durumu hakkında öğrencilerin tutumlarının araştırılması: Fizyoterapi ve rehabilitasyon bölümü örneği. Necmettin Erbakan Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi, 3(1), 15-20. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1188630.
Toplam 43 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Bu Sayıda
Yazarlar

Belgin Bal İncebacak 0000-0003-4643-8051

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 2022
Kabul Tarihi 24 Şubat 2022
Yayımlandığı Sayı Yıl 2022

Kaynak Göster

APA Bal İncebacak, B. (2022). Pandemi Döneminde Çevirimiçi Yaratıcı Drama. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 24(2), 218-230. https://doi.org/10.17556/erziefd.992687