Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Makale Gönderim Tarihi
Başlangıç: 31 Aralık 2021
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
e-ISSN 1309-4653 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2009 | Yayıncı Türkbilmat Eğitim Hizmetleri |


Önemli Duyuru 1: Türkbilmat Eğitim Hizmetleri tarafından organize edilen Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumlarının beşincisi, Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nin himayelerinde 28-30 Ekim 2021 tarihinde Alanya'da düzenlenecektir.  Detaylar için tıklayınız.

Önemli Duruyu 2: TR Dizin, 2020 yılı için dergi değerlendirme kriterlerinde bazı değişikliklere gitmiştir. Bu doğrultuda 1 Ocak 2020 tarihinden sonra yürütülecek olan çalışmalar için "tüm bilim dallarında yapılan araştırmalar için etik kurulu kararı gerektiren klinik ve deneysel insan ve hayvanlar üzerindeki çalışmalar için ayrı ayrı etik kurulu onayı alınmış olmalı, bu onay makalede belirtilmeli ve belgelendirilmelidir" şartını getirmiştir. Bu sebeple söz konusu kriter dâhilindeki çalışmalardan etik kurul kararı istenecektir.  

Önemli Duyuru 3: Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, Türkçe veya İngilizce dillerinde yazılan aday makaleleri değerlendirme sürecine alır. 2020 yılı itibariyla değerlendirme süreci sonrası yayımlanmasına karar verilen Türkçe çalışmalar için yazarlardan İngilizce çeviri versiyonu istenecektir. 

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Dergisi, TÜRKBİLMAT eğitim hizmetleri tarafından yılda 3 kez (Nisan, Ağustos ve Aralık) yayımlanan uluslararası hakemli bir dergidir. Dergide, matematik eğitimi ile ilgili Türkçe ve İngilizce dillerinde yazılmış olan eğitim araştırmalarına yer verilmektedir (Bkz. Odak ve Kapsam).

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi

e-ISSN 1309-4653 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2009 | Yayıncı Türkbilmat Eğitim Hizmetleri |
Kapak Resmi


Önemli Duyuru 1: Türkbilmat Eğitim Hizmetleri tarafından organize edilen Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumlarının beşincisi, Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nin himayelerinde 28-30 Ekim 2021 tarihinde Alanya'da düzenlenecektir.  Detaylar için tıklayınız.

Önemli Duruyu 2: TR Dizin, 2020 yılı için dergi değerlendirme kriterlerinde bazı değişikliklere gitmiştir. Bu doğrultuda 1 Ocak 2020 tarihinden sonra yürütülecek olan çalışmalar için "tüm bilim dallarında yapılan araştırmalar için etik kurulu kararı gerektiren klinik ve deneysel insan ve hayvanlar üzerindeki çalışmalar için ayrı ayrı etik kurulu onayı alınmış olmalı, bu onay makalede belirtilmeli ve belgelendirilmelidir" şartını getirmiştir. Bu sebeple söz konusu kriter dâhilindeki çalışmalardan etik kurul kararı istenecektir.  

Önemli Duyuru 3: Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, Türkçe veya İngilizce dillerinde yazılan aday makaleleri değerlendirme sürecine alır. 2020 yılı itibariyla değerlendirme süreci sonrası yayımlanmasına karar verilen Türkçe çalışmalar için yazarlardan İngilizce çeviri versiyonu istenecektir. 

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Dergisi, TÜRKBİLMAT eğitim hizmetleri tarafından yılda 3 kez (Nisan, Ağustos ve Aralık) yayımlanan uluslararası hakemli bir dergidir. Dergide, matematik eğitimi ile ilgili Türkçe ve İngilizce dillerinde yazılmış olan eğitim araştırmalarına yer verilmektedir (Bkz. Odak ve Kapsam).

Cilt 12 - Sayı 1 - 5 Şub 2021
  1. From Chaotic to Order: Using Chaos Game in Mathematics Teaching
    Sayfalar 1 - 21
    Fatih KARAKUŞ, Adnan Baki
  2. Investigation of Conceptual and Operational Understanding Processes of Eighth Grade Students to Identities and Factorization
    Sayfalar 22 - 70
    İnci ÜNLÜER, Aytaç KURTULUŞ
  3. Using Graph Software in Teaching the Subject of Functions: The Case of Azerbaijan
    Sayfalar 71 - 95
    Melahet ABDULLAYEVA
  4. Assessment of a Middle-School Mathematics Teacher’s Knowledge for Teaching the 5th-Grade Subject of Fractions
    Sayfalar 96 - 138
    Ceylan ŞEN
  5. An Analysis of Students’ Error in Learning Mathematical Problem Solving: The Perspective of David Kolb’s Theory
    Sayfalar 139 - 150
    Widodo WİNARSO, Toheri TOHERİ
  6. Skill-based Mathematics Questions: What Do Middle School Mathematics Teachers Think about and How Do They Implement Them?
    Sayfalar 151 - 186
    Mahmut KERTİL, Hande GÜLBAĞCI DEDE, Emine Gülen ULUSOY
  7. An Analysis of High School Students’ Understanding and Reasoning of Average Concept
    Sayfalar 187 - 201
    Özlem ENGİN, Alaattin PUSMAZ
  8. Pre-service Mathematics Teachers’ Mathematical Connections in the Context of Problem-Solving About the Derivative
    Sayfalar 202 - 220
    Camılo RODRÍGUEZ NIETO, Flor RODRÍGUEZ, Javier GARCÍA GARCÍA
  9. Difficulties in the Preparation Process of High School Pass Entrance (LGS) and Their Reflections on Education in the Framework of Mathematics Teachers' Views
    Sayfalar 221 - 243
    Mustafa OBAY, Enes DEMİR, Cahit PESEN
  10. Creating Design Principles of a Learning Environment for Teaching Vector Spaces
    Sayfalar 244 - 289
    Gökay AÇIKYILDIZ, Temel KÖSA
  11. A Cross-National Comparison of Statistics Curricula
    Sayfalar 290 - 319
    Aslıhan BATUR, Zeynep Medine ÖZMEN, Beyda TOPAN, Kemal AKOĞLU, Bülent GÜVEN
  12. Investigation of the Elements of the History of Mathematics in Secondary School Mathematics Coursebooks
    Sayfalar 320 - 348
    Satı CEYLAN
  13. Analysis of Solved Examples in Mathematics Textbooks Regarding the Use of Geometric Habits of Mind
    Sayfalar 349 - 377
    Zeynep Bahar ERŞEN, Buket Özüm BÜLBÜL, Mustafa GÜLER
  14. Constructivist Approach in Ottoman Mathematics Education: Salih Zeki
    Sayfalar 378 - 423
    Müjdat TAKICAK
Makale Gönderim Tarihi
Başlangıç: 31 Aralık 2021