Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ertuğrul Usta
Prof. Dr.
University of North Texas
Yayın
32
Hakemlik
70
CrossRef Atıf
82
TR Dizin Atıf
66
32
Yayın
70
Hakemlik
82
CrossRef Atıf
66
TR Dizin Atıf
0000-0001-6112-9965
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğrenme Kuramları
Hizmetiçi Eğitim
Öğretim Tasarımı
Hayat Boyu Öğrenme
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
University of North Texas
Popüler Yayınları
Lise Öğrencilerinde Sanal Risk Algısı: Problemli İnternet Kullanımı ve Eleştirel Düşünme Bağlamında Bir Araştırma
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
0
ATIF
3
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Sanal Ortamlardaki Güven Durumları ile Sanal Yalnızlıklarının Sanal Risk Algısı Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
0
ATIF
2
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencileri İle Turizm Fakültesi Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Agâh Tuğrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
,
Ahmet Naci Çoklar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.512541
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1277
9
ATIF
1
FAVORİ
1277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bellek Destekli Strateji Yöntemiyle Hazırlanmış Dijital Öykünün Yabancı Dil Dersi Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Ayşegül Pürbudak
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
0
ATIF
1
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeğinin Ortaokul Düzeyine Uyarlanması
Yazarlar:
Veysel Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.632550
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
698
0
ATIF
1
FAVORİ
698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Assessment of an In-Service Training Activity Transformed into an E-Learning Environment Using the Kirkpatrick Model
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Elif Arslankara
,
İlyas Asan
,
Mehmet Külekçi
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1441595
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
264
1
FAVORİ
264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mediating Role of Lifelong Learning Motivation in the Relationship Between Virtual Risk Perception and Digital Well-Being
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.30.11.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
428
1
FAVORİ
428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lifelong Learning Motivation Scale (LLMS):Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1309487
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1191
0
FAVORİ
1191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Primary School Teachers' Attitudes and Motivations About Distance Learning During the Pandemic Period
Yazarlar:
Tuğçe Aşkan
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Computers in Education
DOI: 10.5281/zenodo.7504696
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
180
0
FAVORİ
180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Integrated STEM Education Practices on Problem Solving Skills, Scientific Creativity, and Critical Thinking Dispositions
Yazarlar:
Mustafa Tevfik Hebebci
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.143.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4643
0
FAVORİ
4643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Sürecinde Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitimin İşleyişi İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Tuğçe Aşkan
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
770
1
FAVORİ
770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının E-Portfolyo Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Fatma Tuba Ülker
,
Serkan Unlu
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.747510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
0
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Collaborative Group Activities in The Context of Learning Styles on Web 2.0 Environments: An Experimental Study
Yazarlar:
Ayşegül Pürbudak
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.46.8.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1197
0
FAVORİ
1197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Students’ Summer Vacation Activities Based on Coding & Robotic and Forgetfulness Level of Summer Vacation Return
Yazarlar:
Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
358
1
FAVORİ
358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinde Sanal Risk Algısı: Problemli İnternet Kullanımı ve Eleştirel Düşünme Bağlamında Bir Araştırma
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
3
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Sistemindeki Dijital Rozet Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Niyazi Aksoy
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1745
1
FAVORİ
1745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeğinin Ortaokul Düzeyine Uyarlanması
Yazarlar:
Veysel Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.632550
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
698
1
FAVORİ
698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sanal Risk Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
1
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effects of programming education planned with TPACK framework on learning outcomes
Yazarlar: Handan Atun,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.10.6.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1991
0
FAVORİ
1991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Sanal Ortamlardaki Güven Durumları ile Sanal Yalnızlıklarının Sanal Risk Algısı Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
2
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bellek Destekli Strateji Yöntemiyle Hazırlanmış Dijital Öykünün Yabancı Dil Dersi Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Ayşegül Pürbudak
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
1
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencileri İle Turizm Fakültesi Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Agâh Tuğrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
,
Ahmet Naci Çoklar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.512541
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1277
1
FAVORİ
1277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Yerli ve Siber Zorba Olma Durumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Lale Toraman
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2477
1
FAVORİ
2477
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A qualitative study on the problems encountered by secondary school students on the net
Yazarlar: Leyla Toraman,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.13.5.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3550
0
FAVORİ
3550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Ortamlarında Dijital Rozet Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Tevfik Hebebci
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.341178
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5254
0
FAVORİ
5254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeği (SDRAÖ)’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.356898
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2109
1
FAVORİ
2109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Primary and Secondary School Teachers’ Aspects towards Educational Use of Video Sharing Websites
Yazarlar:
Ertuğrul Usta
, Handan Atun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
269
0
FAVORİ
269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Üzerine Yapılan 2010-2016 Dönemi Araştırmalardaki Eğilimler
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
, Handan Atun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2070
0
FAVORİ
2070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medya Öğretmen - Öğrenci Etkileşimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ağah Tuğrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.91326
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1181
0
FAVORİ
1181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANDROİD İŞLETİM SİSTEMİ YAZILIMININ GRAFİKSEL KULLANICI ARAYÜZÜNÜN GÖRSEL TASARIM İLKELERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Agah Tugrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
, Cem Sezer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2064
0
FAVORİ
2064
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Agah Tugrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
,
Lale Toraman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1910
0
FAVORİ
1910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerinin Kullanımı: 2007-2016 Döneminde Türkiye’de Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Ertuğrul Usta
,
Agah Tuğrul Korucu
,
İsmail Fatih Yavuzarslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3234
0
FAVORİ
3234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Analysis of New Generation Mobile Device Dependencies of Students in Faculty of Education
Yazarlar: Agâh Tuğrul Korucu,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.01.3.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
506
0
FAVORİ
506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SANAL ORTAMLARDA BİREYLERİN GÜVENİRLİĞİNİN, İNTERNET BAĞIMLILIK DURUMLARINA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.29313
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1503
0
FAVORİ
1503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME EĞİLİMLERİ: BİR LİTERATÜR ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mustafa Tevfik Hebebci
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.23061
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2726
0
FAVORİ
2726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Validity and Reliability Study of the SocioVirtualization Perception Scale (SVPS)
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Ertuğrul Usta
, İbrahim Kurt
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.01.1.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
369
0
FAVORİ
369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE ROLE OF LEARNING CYCLE APPROACH OVERCOMING MISCONCEPTIONS IN SCIENCE
Yazarlar: Hakan Türkmen,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2007 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
520
0
FAVORİ
520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Computers in Education
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Teknik Editör , Editör , Mizanpaj Editörü , Yazım Editörü , Yayın Editörü
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Teknik Editör , Editör , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Ege Sosyal Bilimler Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Journal of Education and Future
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Primary Education
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Lifelong Learning Motivation Scale (LLMS):Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1309487
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1191
2
ATIF
0
FAVORİ
1191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Integrated STEM Education Practices on Problem Solving Skills, Scientific Creativity, and Critical Thinking Dispositions
Yazarlar:
Mustafa Tevfik Hebebci
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.143.9.6
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4643
13
ATIF
0
FAVORİ
4643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının E-Portfolyo Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Fatma Tuba Ülker
,
Serkan Unlu
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.747510
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
2
ATIF
0
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Collaborative Group Activities in The Context of Learning Styles on Web 2.0 Environments: An Experimental Study
Yazarlar:
Ayşegül Pürbudak
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.46.8.2
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1197
6
ATIF
0
FAVORİ
1197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effects of programming education planned with TPACK framework on learning outcomes
Yazarlar: Handan Atun,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.10.6.2
ATIF
25
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1991
25
ATIF
0
FAVORİ
1991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencileri İle Turizm Fakültesi Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Agâh Tuğrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
,
Ahmet Naci Çoklar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.512541
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1277
9
ATIF
1
FAVORİ
1277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A qualitative study on the problems encountered by secondary school students on the net
Yazarlar: Leyla Toraman,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.13.5.2
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3550
2
ATIF
0
FAVORİ
3550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeği (SDRAÖ)’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.356898
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2109
8
ATIF
1
FAVORİ
2109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medya Öğretmen - Öğrenci Etkileşimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ağah Tuğrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.91326
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1181
1
ATIF
0
FAVORİ
1181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SANAL ORTAMLARDA BİREYLERİN GÜVENİRLİĞİNİN, İNTERNET BAĞIMLILIK DURUMLARINA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.29313
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1503
2
ATIF
0
FAVORİ
1503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME EĞİLİMLERİ: BİR LİTERATÜR ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mustafa Tevfik Hebebci
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.23061
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2726
12
ATIF
0
FAVORİ
2726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat