Ertuğrul USTA Prof. Dr. Necmettin Erbakan üniversitesi
Yayın 28 Hakemlik 50 CrossRef Atıf 8 TR Dizin Atıf 4
28 Yayın
50 Hakemlik
8 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

Kurum

Necmettin Erbakan üniversitesi

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

481

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

523

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

287

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1176

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

48

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

353

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

418

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

691

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

572

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1176

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

523

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

287

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effects of programming education planned with TPACK framework on learning outcomes
Yazarlar: Handan ATUN, Ertuğrul USTA
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.10.6.2
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1084

0

ATIF

0

FAVORİ

1084

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

481

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

673

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

998

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1935

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A qualitative study on the problems encountered by secondary school students on the net
Yazarlar: Leyla TORAMAN, Ertuğrul USTA
Yayın Bilgisi: 2018 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.13.5.2
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1073

0

ATIF

0

FAVORİ

1073

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Ortamlarında Dijital Rozet Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.16949/turkbilmat.341178
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4342

0

ATIF

0

FAVORİ

4342

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeği (SDRAÖ)’nin Geliştirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.356898
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1774

1

ATIF

1

FAVORİ

1774

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

155

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1595

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medya Öğretmen - Öğrenci Etkileşimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.91326
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 888

1

ATIF

0

FAVORİ

888

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1748

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Analysis of New Generation Mobile Device Dependencies of Students in Faculty of Education
Yazarlar: Agâh Tuğrul KORUCU, Ertuğrul USTA
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.01.3.1
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 227

0

ATIF

0

FAVORİ

227

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SANAL ORTAMLARDA BİREYLERİN GÜVENİRLİĞİNİN, İNTERNET BAĞIMLILIK DURUMLARINA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Ertuğrul USTA
DOI: 10.17943/etku.29313
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1276

1

ATIF

0

FAVORİ

1276

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

2044

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Validity and Reliability Study of the SocioVirtualization Perception Scale (SVPS)
Yazarlar: Özgen KORKMAZ , Ertuğrul USTA , İbrahim KURT
Yayın Bilgisi: 2014 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.01.1.1
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 240

0

ATIF

0

FAVORİ

240

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Mizanpaj Editörü , Alan Editörü , Teknik Editör , Editör , Yazım Editörü
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.