Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Süleyman Sadi Seferoğlu
Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi
Yayın
35
Hakemlik
45
CrossRef Atıf
81
TR Dizin Atıf
232
35
Yayın
45
Hakemlik
81
CrossRef Atıf
232
TR Dizin Atıf
0000-0002-5010-484X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Hacettepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğretim Süreçlerinde Eğitsel Veri Kullanımıyla İlgili Bir Kavramsallaştırma Çalışması: Veri Destekli Öğretim
Yazarlar:
Recep Başarıcı
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.886872
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
650
1
ATIF
3
FAVORİ
650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi Okuryazarlığı, İnternet Bağımlılığı, Sanal Aylaklık ve Çeşitli Diğer Değişkenlerin Sanal Zorbalık ile İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Ömer Demir,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Online Journal of Technology Addiction and Cyberbullying
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4844
0
ATIF
1
FAVORİ
4844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Etherpad for Online Collaborative Writing Activities and Learners with Different Language Learning Strategies
Yazarlar: Erdal Ayan,
S. Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Applied Linguistics
DOI: 10.32601/ejal.461000
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1795
4
ATIF
1
FAVORİ
1795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Mezunları için Pedagojik Yeterlik Algısı Ölçeği
Yazarlar:
Meltem Kurtoğlu Erden
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.613960
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
2
ATIF
1
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Dışındaki Alanlarda Çalışan Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Mezunlarının İş Ortamı Deneyimleri ve Yeterlikleri Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Meltem Kurtoğlu Erden
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4045
0
ATIF
1
FAVORİ
4045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hafif Düzey Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Verilen Kodlama Eğitiminde Performans, Motivasyon ve Destek İhtiyaçlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Güler Karaman
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1487199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
41
0
FAVORİ
41
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜREÇLERİNİN OLAĞANÜSTÜ KOŞULLARDA SÜRDÜRÜLMESİYLE İLGİLİ BİR İNCELEME
Yazarlar:
Emrah Altun
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1396676
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
180
0
FAVORİ
180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Yenilikçi Bir Yardımcı: Sohbet Robotlarının Öğretimdeki Yeri ve Geleceğiyle İlgili Bir İnceleme
Yazarlar:
Emrah Altun
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1397735
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
372
1
FAVORİ
372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT’nin KEFE ve PEST Analizi
Yazarlar:
Erhan Kutlucan
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1368821
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014
0
FAVORİ
2014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EŞ-ZAMANLI ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME UYGULAMALARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Yazarlar:
Uğur Doğan
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1462026
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
168
0
FAVORİ
168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Video Dönütlerin Mesleki Beceri Eğitimi Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1424510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
215
0
FAVORİ
215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mediating Role of Lifelong Learning Motivation in the Relationship Between Virtual Risk Perception and Digital Well-Being
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.30.11.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
437
1
FAVORİ
437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZDÜZENLEME VE PAYLAŞIMLI ÜSTBİLİŞ BECERİLERİNE YÖNELİK ÇEVRİMİÇİ PROJE TABANLI İNFOGRAFİK TASARIM ETKİNLİKLERİ
Yazarlar:
Hasan Çoruk
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1113475
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
471
1
FAVORİ
471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ TROL DAVRANIŞ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Frat Kızıltepe
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1162631
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
564
0
FAVORİ
564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklikle Beraber Özetleme Stratejisi Kullanmanın Öğrencilerin Bilişsel Yük ve Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Özkan Özbay
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
TRT Akademi
DOI: 10.37679/trta.1208221
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
926
1
FAVORİ
926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KORONAVİRÜS SALGINI DÖNEMİNDE CANLI DERSLER: VELİ GÖRÜŞLERİYLE İLGİLİ BİR İNCELEME
Yazarlar:
Güler Karaman
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.877869
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
0
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Güvenlik ve Risk ile İlgili Eğitime Yönelik Geliştirilmiş Bir Çevrimiçi Ortamın Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi Düzeyine Etkileri
Yazarlar:
Fatma Gölpek Sarı
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
0
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Süreçlerinde Eğitsel Veri Kullanımıyla İlgili Bir Kavramsallaştırma Çalışması: Veri Destekli Öğretim
Yazarlar:
Recep Başarıcı
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.886872
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
650
3
FAVORİ
650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ASAYİŞ HİZMETLERİNDE TEKNOLOJİ KABUL MODELİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Güray Arık,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Güvenlik Bilimleri Dergisi
DOI: 10.28956/gbd.1028635
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Robotic Programming on Coding Attitude and Computational Thinking Skills toward Self-Efficacy Perception
Yazarlar:
Talha Yıldız
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
327
0
FAVORİ
327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Etik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Özkan Özbay
,
Uğur Doğan
,
Esma Yıldız
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
TRT Akademi
DOI: 10.37679/trta.913015
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
1
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMELERİ: BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Meltem Kurtoğlu Erden
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.653099
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1702
0
FAVORİ
1702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Ülkelerin STEM Eğitimi Politikalarının İncelenmesi ve Türkiye İçin Çıkarımlar
Yazarlar:
Kerem Ay
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.669988
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1927
0
FAVORİ
1927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Video Tabanlı Dönüt Uygulamalarının Algılanan Dönüt Kalitesi Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Fatih Yiğit
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.707224
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
1
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öykü Oluşturma Sürecinin Öğrenenlerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Hasan Çoruk
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1418
1
FAVORİ
1418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Digital Parenting in the Online Environments: A Review of Problems and Suggestions
Yazarlar:
Ayça Fidan
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.664141
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1853
0
FAVORİ
1853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Dışındaki Alanlarda Çalışan Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Mezunlarının İş Ortamı Deneyimleri ve Yeterlikleri Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Meltem Kurtoğlu Erden
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4045
1
FAVORİ
4045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Mezunları için Pedagojik Yeterlik Algısı Ölçeği
Yazarlar:
Meltem Kurtoğlu Erden
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.613960
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
1
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrim İçi Teknolojilere Yönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Esma Yıldız
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.514904
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2539
0
FAVORİ
2539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Siber Güvenlik Davranışlarının Beş Faktör Kişilik Özellikleri ve Çeşitli Diğer Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Fatih Yiğit
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.437610
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3798
0
FAVORİ
3798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI TELEFON KULLANIMLARI VE BAĞIMLILIK DÜZEYLERİYLE İLGİLİ UNSURLAR
Yazarlar:
Hatice Durak
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288822
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4686
0
FAVORİ
4686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Siber Zorbalıkla İlişkili Faktörler ve Olası Çözüm Önerileri Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Mehmet Fatih Yiğit
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Online Journal of Technology Addiction and Cyberbullying
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6416
0
FAVORİ
6416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Aidiyet Duyguları ve Araştırma Topluluğu Algılarıyla İlgili Bir İnceleme
Yazarlar:
Sinan Keskin
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.309133
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2426
0
FAVORİ
2426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Etherpad for Online Collaborative Writing Activities and Learners with Different Language Learning Strategies
Yazarlar: Erdal Ayan,
S. Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Applied Linguistics
DOI: 10.32601/ejal.461000
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1795
1
FAVORİ
1795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerde Tükenmişlik Duygusunun Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6199
0
FAVORİ
6199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı ve Etik Olmayan Davranışlar: Sorunlar, Araştırmalar ve Değerlendirmeler
Yazarlar:
Fatma Kübra Çelen
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1576
0
FAVORİ
1576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretim Teknolojileri Alanında Hizmet-İçi Eğitim Gereksinimlerinin FATİH Projesi Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sarıtepeci
,
Hatice Durak
,
S. Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.277873
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3323
0
FAVORİ
3323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi Okuryazarlığı, İnternet Bağımlılığı, Sanal Aylaklık ve Çeşitli Diğer Değişkenlerin Sanal Zorbalık ile İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Ömer Demir,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Online Journal of Technology Addiction and Cyberbullying
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4844
1
FAVORİ
4844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Her Çocuğa Bir Bilgisayar” Projeleri ve FATİH Projesi: Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Dilek Doğan
,
Murat Çınar
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3351
1
FAVORİ
3351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Teknoloji Kullanımı ile İlgili Türkiye Kaynaklı Dergilerde Yayımlanmış Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar: Meltem Kurtoğlu,
S. Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10148
0
FAVORİ
10148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Educational Academic Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Applied Linguistics
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Güvenlik Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
Journal of Computer and Education Research
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Journal of Technology Addiction and Cyberbullying
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
SDU International Journal of Educational Studies
Trakya Eğitim Dergisi
TRT Akademi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Editörlük
Journal of Computer and Education Research
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Journal of Computer and Education Research
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Journal of Education and Future
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
TRT Akademi
Turkish Journal of Education
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Yayınlar
Öğretim Süreçlerinde Eğitsel Veri Kullanımıyla İlgili Bir Kavramsallaştırma Çalışması: Veri Destekli Öğretim
Yazarlar:
Recep Başarıcı
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.886872
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
650
1
ATIF
3
FAVORİ
650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Etik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Özkan Özbay
,
Uğur Doğan
,
Esma Yıldız
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
TRT Akademi
DOI: 10.37679/trta.913015
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
2
ATIF
1
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE EĞİTİME İLİŞKİN ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMELERİ: BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Meltem Kurtoğlu Erden
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.653099
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1702
3
ATIF
0
FAVORİ
1702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Ülkelerin STEM Eğitimi Politikalarının İncelenmesi ve Türkiye İçin Çıkarımlar
Yazarlar:
Kerem Ay
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.669988
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1927
1
ATIF
0
FAVORİ
1927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Video Tabanlı Dönüt Uygulamalarının Algılanan Dönüt Kalitesi Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Fatih Yiğit
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.707224
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
3
ATIF
1
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Digital Parenting in the Online Environments: A Review of Problems and Suggestions
Yazarlar:
Ayça Fidan
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.664141
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1853
11
ATIF
0
FAVORİ
1853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Mezunları için Pedagojik Yeterlik Algısı Ölçeği
Yazarlar:
Meltem Kurtoğlu Erden
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.613960
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
2
ATIF
1
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrim İçi Teknolojilere Yönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Esma Yıldız
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.514904
ATIF
24
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2539
24
ATIF
0
FAVORİ
2539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Siber Güvenlik Davranışlarının Beş Faktör Kişilik Özellikleri ve Çeşitli Diğer Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Fatih Yiğit
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.437610
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3798
9
ATIF
0
FAVORİ
3798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI TELEFON KULLANIMLARI VE BAĞIMLILIK DÜZEYLERİYLE İLGİLİ UNSURLAR
Yazarlar:
Hatice Durak
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288822
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4686
16
ATIF
0
FAVORİ
4686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Aidiyet Duyguları ve Araştırma Topluluğu Algılarıyla İlgili Bir İnceleme
Yazarlar:
Sinan Keskin
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.309133
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2426
2
ATIF
0
FAVORİ
2426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Etherpad for Online Collaborative Writing Activities and Learners with Different Language Learning Strategies
Yazarlar: Erdal Ayan,
S. Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Applied Linguistics
DOI: 10.32601/ejal.461000
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1795
4
ATIF
1
FAVORİ
1795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretim Teknolojileri Alanında Hizmet-İçi Eğitim Gereksinimlerinin FATİH Projesi Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sarıtepeci
,
Hatice Durak
,
S. Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.277873
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3323
3
ATIF
0
FAVORİ
3323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat