avatar
S. Sadi Seferoğlu Prof. Dr. HACETTEPE UNIVERSITY
Yayın 37 Hakemlik 51 CrossRef Atıf 110 TR Dizin Atıf 262
37 Yayın
51 Hakemlik
110 CrossRef Atıf
262 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi Bilgisayar Destekli Tasarım Artırılmış Gerçeklik İnsan Bilgisayar Etkileşimi Bilgi Okuryazarlığı Öğretim Teknolojileri Yetişkin Eğitimi

Kurum

HACETTEPE UNIVERSITY

Popüler Yayınları

1

4

816

Eğitimde Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT’nin KEFE ve PEST Analizi
Yayın Bilgisi: 2024 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1368821
ATIF 10 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6474

10

2

6474

13

1

4206

Using Etherpad for Online Collaborative Writing Activities and Learners with Different Language Learning Strategies
Yazarlar: Erdal Ayan, S. Sadi Seferoğlu
DOI: 10.32601/ejal.461000
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2097

5

1

2097

Yayınlar

0

161

0

364

0

509

1

845

Eğitimde Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT’nin KEFE ve PEST Analizi
Yayın Bilgisi: 2024 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1368821
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6474

2

6474

0

404

0

431

1

656

0

817

1

1286

KORONAVİRÜS SALGINI DÖNEMİNDE CANLI DERSLER: VELİ GÖRÜŞLERİYLE İLGİLİ BİR İNCELEME
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.877869
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 674

0

674

ASAYİŞ HİZMETLERİNDE TEKNOLOJİ KABUL MODELİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Güray Arık, Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 , Güvenlik Bilimleri Dergisi
DOI: 10.28956/gbd.1028635
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 954

0

954

1

1668

0

2407

1

1845

0

2311

0

2736

0

4838

0

2803

1

2097

0

11068

Editörlük

Hakemlik

Yayınlar

Eğitimde Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT’nin KEFE ve PEST Analizi
Yayın Bilgisi: 2024 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1368821
ATIF 10 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6474

10

2

6474

1

1

1286

KORONAVİRÜS SALGINI DÖNEMİNDE CANLI DERSLER: VELİ GÖRÜŞLERİYLE İLGİLİ BİR İNCELEME
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.877869
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 674

1

0

674

1

4

816

3

1

1668

3

0

2407

4

1

1845

17

0

2311

24

0

2736

13

1

4206

17

0

4838

2

0

2803

Using Etherpad for Online Collaborative Writing Activities and Learners with Different Language Learning Strategies
Yazarlar: Erdal Ayan, S. Sadi Seferoğlu
DOI: 10.32601/ejal.461000
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2097

5

1

2097

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.