Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Yıldız Durak
Doç. Dr.
NECMETTIN ERBAKAN UNIVERSITY
Yayın
30
Hakemlik
72
CrossRef Atıf
107
TR Dizin Atıf
176
30
Yayın
72
Hakemlik
107
CrossRef Atıf
176
TR Dizin Atıf
0000-0002-5689-1805
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Hayat Boyu Öğrenme
Kurum
NECMETTIN ERBAKAN UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Üniversite Öğrencilerinin Sergilediği Siber İnsani Değerlerin Hayat Boyu Öğrenme Eğilimlerine Yansımaları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Mustafa Sarıtepeci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.601158
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
979
5
ATIF
2
FAVORİ
979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation of a Scale to Measure Three Modes of Motivational Regulation Strategies: Self-, Co-, and Socially Shared Regulation of Motivation for Collaborative Activity
Yazarlar:
Nilüfer Atman Uslu
,
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1014296
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
628
2
ATIF
2
FAVORİ
628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robot tasarımı etkinliklerinin programlama öğretiminde kullanılmasıyla ilgili ortokul öğrencilerinin görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
973
0
ATIF
1
FAVORİ
973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Validity and Reliability of the Group Regulation Scale Turkish Form: A Study with the Rasch Model
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Beyza Aksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1029896
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
465
3
ATIF
1
FAVORİ
465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Chatbot Kullanmaya ve Öğrenmeye Yönelik Davranışsal Niyet Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Aytuğ Onan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.104
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
0
ATIF
1
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Mobil Dijital Ebeveynlik Uygulamasının Katılım, İşlevsellik, Estetik ve Bilgi Boyutlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yıldız Özaydın Aydoğdu
,
Sibel Somyürek
,
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1388335
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
305
0
FAVORİ
305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Chatbot Kullanmaya ve Öğrenmeye Yönelik Davranışsal Niyet Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Aytuğ Onan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.104
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
1
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Systematic Review on Recommendation Systems Developed for the Field of Adult Education
Yazarlar:
Yıldız Özaydın Aydoğdu
,
Burçin Sancak
,
Hatice Yıldız Durak
,
Sibel Somyürek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1239196
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
305
0
FAVORİ
305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Validity and Reliability of the Mobile Application Rating Scale
Yazarlar:
Yıldız Özaydın Aydoğdu
,
Hatice Yıldız Durak
,
Elif Akgün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1197656
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
432
0
FAVORİ
432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Pandemic Process from the Educational Perspective: What Are Scientific Studies Telling Us?
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Şeyhmus Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1190421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
315
0
FAVORİ
315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Hikaye Geliştirme Etkinliklerinin Ebeveynlerin Dijital Ebeveynlik ve Teknoloji Kullanım Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Şahin Konaş
,
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1251214
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
0
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİ ARASINDA AKADEMİK ÖZ-KONTROL VE ÇEVRİMİÇİ TETİKTE OLMA ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR ÇOKLU GRUP ANALİZİ
Yazarlar:
Esra Kıdıman
,
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1079705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Usability of e-Content in Different Forms for Increasing Digital Parenting Competencies
Yazarlar:
Mehmet Fatih Pekyürek
,
Hatice Yıldız Durak
,
Mustafa Sarıtepeci
,
Yıldız Özaydın Aydoğdu
,
Eda Akdoğdu Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1118809
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
0
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation of a Scale to Measure Three Modes of Motivational Regulation Strategies: Self-, Co-, and Socially Shared Regulation of Motivation for Collaborative Activity
Yazarlar:
Nilüfer Atman Uslu
,
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1014296
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
628
2
FAVORİ
628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Validity and Reliability of the Group Regulation Scale Turkish Form: A Study with the Rasch Model
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Beyza Aksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1029896
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
465
1
FAVORİ
465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation of the Group Metacognitive Scale: Metacognition in Online Collaborative Group Activity
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Nilüfer Atman Uslu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1010951
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
1
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi işlemsel Düşünme, Hayat Boyu Öğrenme Yetkinlikleri ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin Path Analizi Kullanılarak İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Mustafa Sarıtepeci
,
Beyza Aksu Dünya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.888374
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1055
0
FAVORİ
1055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Öğrenme: Hayat Boyu Öğrenme Bağlamında Teknoloji Kullanımını Ele Alan Tezlerde Ortaya Çıkan Eğilimler, Fırsatlar ve Zorluklar
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Aykut Durak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2157
1
FAVORİ
2157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
50 Yaş Üstü Yetişkinlerde Sosyal Medya Kullanımının İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
, Emel Tekin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.618138
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN HAYAT BOYU ÖĞRENME YETERLİLİKLERİNİN KİŞİSEL VE MESLEKİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
, Serkan Tekin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-547041
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2864
0
FAVORİ
2864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Sergilediği Siber İnsani Değerlerin Hayat Boyu Öğrenme Eğilimlerine Yansımaları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Mustafa Sarıtepeci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.601158
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
979
2
FAVORİ
979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Eğitsel Dijital Oyun Tasarımlarının ve Tasarım Sürecine ilişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.439146
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4243
0
FAVORİ
4243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Computational Thinking, Programming Self-Efficacy, Problem Solving and Experiences in the Programming Process Conducted with Robotic Activities
Yazarlar:
Hatice Yildiz Durak
, Fatma Gizem Karaoglan Yilmaz, Ramazan Yilmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.554493
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2112
0
FAVORİ
2112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Programlama Öğretim Sürecinde Üstün Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Tolga Güyer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.466922
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1483
0
FAVORİ
1483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robot tasarımı etkinliklerinin programlama öğretiminde kullanılmasıyla ilgili ortokul öğrencilerinin görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
973
1
FAVORİ
973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kodlama Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliliklerinin Geliştirmesine Katkısının İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
, Zeynep Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1527
0
FAVORİ
1527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Becerilerinin Geliştirilmesinde Web 2.0 Teknolojilerinin Kullanımıyla İlgili Araştırmalardaki Güncel Eğilimlerle İlgili Bir İnceleme
Yazarlar: Zeynep Şahin,
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1155
0
FAVORİ
1155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI TELEFON KULLANIMLARI VE BAĞIMLILIK DÜZEYLERİYLE İLGİLİ UNSURLAR
Yazarlar:
Hatice Durak
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288822
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4683
0
FAVORİ
4683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Student Perceptions Regarding to Usage Purposes of Tablet Computers Distributed Under the Scope of in FATIH Project in the Course Processes and by Students
Yazarlar:
Mustafa Sarıtepeci
,
Hatice Durak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
259
0
FAVORİ
259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri için Ters Yüz Öğrenme Hazırbulunuşluk Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.328826
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2236
0
FAVORİ
2236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating The Effect of Technology Use in Education on Classroom Management within The Scope of The FATİH Project
Yazarlar:
Hatice Durak
,
Mustafa Sarıtepeci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.303511
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11121
0
FAVORİ
11121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerde Tükenmişlik Duygusunun Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6181
0
FAVORİ
6181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Teknolojileri Kapsamında Öğretmenlerin Hizmet-İçi Eğitimleriyle İlgili Bir Model Önerisi: Web Tabanlı Hizmet-İçi Mesleki Gelişim Modeli
Yazarlar:
Hatice Durak
,
Mustafa Sarıtepeci
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1540
0
FAVORİ
1540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FATİH PROJESİ ETKİLEŞİMLİ SINIF YÖNETİMİ UZAKTAN EĞİTİM KURSUNUN HEDEFLERE ULAŞMA DÜZEYİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Sarıtepeci
,
Hatice Durak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2895
0
FAVORİ
2895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretim Teknolojileri Alanında Hizmet-İçi Eğitim Gereksinimlerinin FATİH Projesi Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sarıtepeci
,
Hatice Durak
,
S. Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.277873
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3313
0
FAVORİ
3313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Contemporary Educational Technology
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Educational Research Review
Journal of Computer and Education Research
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Editörlük
Bartın University Journal of Faculty of Education
Alan Editörü
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Editör Yardımcısı
Fen, Matematik ve Bilgisayar Eğitiminde Yenilikler Dergisi
Teknik Editör , Editör Yardımcısı
Instructional Technology and Lifelong Learning
Editör , Yayın Editörü
International Journal of Computers in Education
Editör
Journal of Educational Technology and Online Learning
Editör
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Teknik Editör , Editör
Research on Education and Psychology
Editör
Kurul Üyeliği
Bartın University Journal of Faculty of Education
Fen, Matematik ve Bilgisayar Eğitiminde Yenilikler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Computers in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitim ve Teknoloji
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Turkish Journal of Education
Turkish Online Journal of Design Art and Communication
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Mobil Dijital Ebeveynlik Uygulamasının Katılım, İşlevsellik, Estetik ve Bilgi Boyutlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yıldız Özaydın Aydoğdu
,
Sibel Somyürek
,
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1388335
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
305
1
ATIF
0
FAVORİ
305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Validity and Reliability of the Mobile Application Rating Scale
Yazarlar:
Yıldız Özaydın Aydoğdu
,
Hatice Yıldız Durak
,
Elif Akgün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1197656
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
432
2
ATIF
0
FAVORİ
432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Hikaye Geliştirme Etkinliklerinin Ebeveynlerin Dijital Ebeveynlik ve Teknoloji Kullanım Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Şahin Konaş
,
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1251214
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
1
ATIF
0
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Usability of e-Content in Different Forms for Increasing Digital Parenting Competencies
Yazarlar:
Mehmet Fatih Pekyürek
,
Hatice Yıldız Durak
,
Mustafa Sarıtepeci
,
Yıldız Özaydın Aydoğdu
,
Eda Akdoğdu Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1118809
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
1
ATIF
0
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation of a Scale to Measure Three Modes of Motivational Regulation Strategies: Self-, Co-, and Socially Shared Regulation of Motivation for Collaborative Activity
Yazarlar:
Nilüfer Atman Uslu
,
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1014296
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
628
2
ATIF
2
FAVORİ
628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Validity and Reliability of the Group Regulation Scale Turkish Form: A Study with the Rasch Model
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Beyza Aksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1029896
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
465
3
ATIF
1
FAVORİ
465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation of the Group Metacognitive Scale: Metacognition in Online Collaborative Group Activity
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Nilüfer Atman Uslu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1010951
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
3
ATIF
1
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi işlemsel Düşünme, Hayat Boyu Öğrenme Yetkinlikleri ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin Path Analizi Kullanılarak İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Mustafa Sarıtepeci
,
Beyza Aksu Dünya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.888374
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1055
8
ATIF
0
FAVORİ
1055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
50 Yaş Üstü Yetişkinlerde Sosyal Medya Kullanımının İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
, Emel Tekin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.618138
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
1
ATIF
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN HAYAT BOYU ÖĞRENME YETERLİLİKLERİNİN KİŞİSEL VE MESLEKİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
, Serkan Tekin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-547041
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2864
15
ATIF
0
FAVORİ
2864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Sergilediği Siber İnsani Değerlerin Hayat Boyu Öğrenme Eğilimlerine Yansımaları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Mustafa Sarıtepeci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.601158
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
979
5
ATIF
2
FAVORİ
979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Eğitsel Dijital Oyun Tasarımlarının ve Tasarım Sürecine ilişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.439146
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4243
12
ATIF
0
FAVORİ
4243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Computational Thinking, Programming Self-Efficacy, Problem Solving and Experiences in the Programming Process Conducted with Robotic Activities
Yazarlar:
Hatice Yildiz Durak
, Fatma Gizem Karaoglan Yilmaz, Ramazan Yilmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.554493
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2112
2
ATIF
0
FAVORİ
2112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Programlama Öğretim Sürecinde Üstün Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Tolga Güyer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.466922
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1483
6
ATIF
0
FAVORİ
1483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI TELEFON KULLANIMLARI VE BAĞIMLILIK DÜZEYLERİYLE İLGİLİ UNSURLAR
Yazarlar:
Hatice Durak
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288822
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4683
16
ATIF
0
FAVORİ
4683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri için Ters Yüz Öğrenme Hazırbulunuşluk Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.328826
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2236
17
ATIF
0
FAVORİ
2236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating The Effect of Technology Use in Education on Classroom Management within The Scope of The FATİH Project
Yazarlar:
Hatice Durak
,
Mustafa Sarıtepeci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.303511
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11121
9
ATIF
0
FAVORİ
11121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretim Teknolojileri Alanında Hizmet-İçi Eğitim Gereksinimlerinin FATİH Projesi Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sarıtepeci
,
Hatice Durak
,
S. Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.277873
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3313
3
ATIF
0
FAVORİ
3313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat