Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şeyhmus Aydoğdu
Doç. Dr.
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
8
5
Yayın
15
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bilgi ve Bilgi İşleme Bilimleri
Makine Öğrenmesi Algoritmaları
Eğitim
Öğretim Teknolojileri
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Öğrenme Analitiği
Kurum
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
BLOK TABANLI PROGRAMLAMA ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMLAMAYA İLİŞKİN ÖZ YETERLİLİK ALGILARINA VE HESAPLAMALI DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Şeyhmus Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.649585
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1886
7
ATIF
1
FAVORİ
1886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examining the Pandemic Process from the Educational Perspective: What Are Scientific Studies Telling Us?
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Şeyhmus Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1190421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
317
0
FAVORİ
317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BLOK TABANLI PROGRAMLAMA ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMLAMAYA İLİŞKİN ÖZ YETERLİLİK ALGILARINA VE HESAPLAMALI DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Şeyhmus Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.649585
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1886
1
FAVORİ
1886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Ortamlarda Uygulanan Likert Tipi Ölçek ile Metrik Ölçeğin Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Akbaş
,
Şeyhmus Aydoğdu
,
Şener Büyüköztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1463
0
FAVORİ
1463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UYARLANABİLİR ÖĞRENME ORTAMLARINDA FELDER VE SILVERMAN ÖĞRENME STİLLERİNE GÖRE GELİŞTİRİLMİŞ İÇERİKLERİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yıldız Özaydın Aydoğdu
,
Şeyhmus Aydoğdu
,
Mehmet Akif Ocak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.446077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1577
0
FAVORİ
1577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Haritalarının Otomatik Oluşturulmasına Yönelik Web Tabanlı Bir Uygulama Geliştirilmesi
Yazarlar:
Şeyhmus Aydoğdu
,
Tolga Güyer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.395735
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3343
0
FAVORİ
3343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Kurul Üyeliği
Fen, Matematik ve Bilgisayar Eğitiminde Yenilikler Dergisi
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
BLOK TABANLI PROGRAMLAMA ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMLAMAYA İLİŞKİN ÖZ YETERLİLİK ALGILARINA VE HESAPLAMALI DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Şeyhmus Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.649585
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1886
7
ATIF
1
FAVORİ
1886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Haritalarının Otomatik Oluşturulmasına Yönelik Web Tabanlı Bir Uygulama Geliştirilmesi
Yazarlar:
Şeyhmus Aydoğdu
,
Tolga Güyer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.395735
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3343
1
ATIF
0
FAVORİ
3343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat