Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Beyza Aksu
Yrd. Doç. Dr.
Yayın
2
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
3
2
Yayın
4
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
Popüler Yayınları
The Validity and Reliability of the Group Regulation Scale Turkish Form: A Study with the Rasch Model
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Beyza Aksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1029896
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
461
3
ATIF
1
FAVORİ
461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Harmonizing perspectives to understand attitudes: A mixed methods approach to crafting an assessment literacy attitude scale
Yazarlar:
Beyza Aksu
,
Stefanie Wind
,
Mehmet Can Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1440210
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
470
0
FAVORİ
470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Validity and Reliability of the Group Regulation Scale Turkish Form: A Study with the Rasch Model
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Beyza Aksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1029896
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
461
1
FAVORİ
461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Assessment Tools in Education
Research on Education and Psychology
Hakemlik
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
Osmangazi Journal of Educational Research
Turkish Academic Research Review
Yayınlar
The Validity and Reliability of the Group Regulation Scale Turkish Form: A Study with the Rasch Model
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Beyza Aksu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1029896
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
461
3
ATIF
1
FAVORİ
461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat