Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Kapak Resmi
Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim ... Giriş
ISSN 1302-1370 | e-ISSN 1302-1370 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 1990 | Yayıncı Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği |


Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi http://pdrdergisi.org adresi üzerinden yayın faaliyetlerini sürdürmektedir. Lütfen başvurularınızı dergi adresimiz üzerinden gerçekleştiriniz.

Saygılarımızla,

Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi

ISSN 1302-1370 | e-ISSN 1302-1370 | Periyot Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 1990 | Yayıncı Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği |
Kapak Resmi


Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi http://pdrdergisi.org adresi üzerinden yayın faaliyetlerini sürdürmektedir. Lütfen başvurularınızı dergi adresimiz üzerinden gerçekleştiriniz.

Saygılarımızla,

Cilt 9 - Sayı 53 - Haz 2019
  1. Birey Merkezli Terapiye Dayalı Bir Psiko-Eğitim Programı Akademik Erteleme Davranışı Üzerinde Ne Kadar Etkili? Bir Değerlendirme Çalışması
    Sayfalar 261 - 295
    Özgür Salih Kaya, Hatice Odacı
  2. Çocuk ve Ergenlerde Siber Zorbalıkla Başa Çıkmada Gerçeklik Terapisinin Etkililiğinin İncelenmesi
    Sayfalar 297 - 315
    Gülen Uygarer
  3. Examination of School Counselors' Statewide Listserv Interactions
    Sayfalar 317 - 341
    Rex Stockton, Sabri Doğan
  4. Kadınlara Yönelik Psikolojik Şiddet Ölçeğinin (Psychological Maltreatment of Women Inventory) Türk Kültürüne Uyarlanması
    Sayfalar 341 - 371
    Senem Ezgi Vatandaşlar, Zeynep Hatipoğlu Sümer
  5. Kurum Deneyimi Dersi Kapsamında Günlük Yazmanın Rehber Öğretmen (Psikolojik Danışman) Adaylarının Mesleki Gelişimine Katkısının İncelenmesi
    Sayfalar 373 - 409
    Abdullah Sürücü, Ali Ünal, Atila Yıldırım
  6. Psikolojik Danışmanların Yabancılaşması Üzerinde Algıladıkları Okul Müdürlerinin Liderlik Stillerinin Rolünün İncelenmesi
    Sayfalar 411 - 449
    Okan Yılmazlar, Fatih Camadan
  7. Türk ve Amerikan Üniversite Öğrencilerinin Duygularını Tanıma ve İfade Etme Zorluğunun Pozitif-Negatif Duygu Durumlarını Yordama Gücü
    Sayfalar 451 - 482
    Behire Kuyumcu, Mehmet Güven, Fatma İnceman Kara
  8. Sınıf Öğretmenleri ve Okul Psikolojik Danışmanları Birbirlerini Nasıl Algılamaktadır?
    Sayfalar 482 - 521
    Zehra Kılıç Özmen, Yücel Kabapınar
  9. Turkish Adaptation of Mathematics Achievement Emotions Questionnaire (AEQ-M): Reliability and Validity Study
    Sayfalar 523 - 545
    Başak Çalık, Yeşim Çapa Aydın
  10. Guilt and School Satisfaction among Turkish Adolescents: The Mediating Role of Self-esteem
    Sayfalar 547 - 563
    Begüm Satıcı, Emine Göçet Tekin, Mehmet Engin Deniz
  11. Yaşam Doyumu ile Sıkıntıyı Tolere Etme Arasındaki İlişkide İyimserliğin Aracı Etkisi
    Sayfalar 565 - 588
    Selahattin Avşaroğlu, Hayri Koç