Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
ISSN 1302-1370 | e-ISSN 1302-1370 | Yayın Aralığı Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 1990 | Yayıncı Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği | http://turkpdrdergisi.com/index.php/pdr/index


Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi http://turkpdrdergisi.com/index.php/pdr/index adresi üzerinden yayın faaliyetlerini sürdürmektedir.

Lütfen başvurularınızı dergi adresimiz üzerinden gerçekleştiriniz.

TR DİZİN 2020 Etik Kriterleri doğrultusunda, dergimize 2020 yılında gönderilen ve gönderilecek olan yayınlar için "Etik Kurul Belgesi" zorunlu kılınmıştır. Bu bağlamda makalenin yöntem kısmında Etik Kurul Onayı ile ilgili bilgilerin (kurul-tarih-sayı) eklenmesi gerekmektedir. Etik Kurul Onayı bulunmayan makaleler değerlendirme sürecine alınmayacaktır. 


2020 yılı itibariyle dergimizin yayın dili yalnızca İngilizcedir. 

Saygılarımızla,

Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi

ISSN 1302-1370 | e-ISSN 1302-1370 | Yayın Aralığı Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 1990 | Yayıncı Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği | http://turkpdrdergisi.com/index.php/pdr/index
Kapak Resmi


Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi http://turkpdrdergisi.com/index.php/pdr/index adresi üzerinden yayın faaliyetlerini sürdürmektedir.

Lütfen başvurularınızı dergi adresimiz üzerinden gerçekleştiriniz.

TR DİZİN 2020 Etik Kriterleri doğrultusunda, dergimize 2020 yılında gönderilen ve gönderilecek olan yayınlar için "Etik Kurul Belgesi" zorunlu kılınmıştır. Bu bağlamda makalenin yöntem kısmında Etik Kurul Onayı ile ilgili bilgilerin (kurul-tarih-sayı) eklenmesi gerekmektedir. Etik Kurul Onayı bulunmayan makaleler değerlendirme sürecine alınmayacaktır. 


2020 yılı itibariyle dergimizin yayın dili yalnızca İngilizcedir. 

Saygılarımızla,

Cilt 11 - Sayı 61 - 30 Haz 2021
  1. Adaptation of Collective Resilience Scale to Turkish Culture and Examination of its Psychometric Properties
    Sayfalar 161 - 175
    İbrahim DALMIŞ, Seher AKDENİZ, Erdal HAMARTA
  2. Exploring the Effects of Social Skills Psycho-Education Program Developed for Gifted Middle School Students on Students’ Social Skills
    Sayfalar 177 - 198
    Zeynep KARATAŞ, Özlem TAGAY
  3. The Psychometric Properties of Parental Stress Scale-Turkish Form
    Sayfalar 199 - 213
    Meltem ASLAN GÖRDESLİ, Zeynep AYDIN SÜNBÜL
  4. Investigatıon The Relationship Between The Perceived Parental Attitude, The Fear of Negative Evaluation and The Self-Effıcacy Perception of The Elementary School Students
    Sayfalar 215 - 228
    Özlem ACAR BULUT, Makbule KALİ SOYER
  5. The Effect of The Subjective Well-Being Increasing Program on Subjective and Psychological Well-Being of Adolescents Having Harmful Habits
    Sayfalar 229 - 243
    İsa Özgür ÖZER, Jale ELDELEKLİOĞLU
  6. Quarter Life Crisis among Emerging Adults in Turkey and Its Relationship with Intolerance of Uncertainty
    Sayfalar 245 - 262
    Zehra YELER, Kübra BERBER, Hatice Kübra ÖZDOĞAN, Figen ÇOK
  7. Comparison of Children Who Do and Do Not Stutter Regarding Dimensions of Temperament, Aspects of Attention-Deficit Hyperactivity Disorder and Anxiety Types
    Sayfalar 263 - 279
    Mehmet Emrah CANGİ, Ahsen ERİM
  8. Adaptation of Workplace Dignity Scale to Turkish: Validity and Reliability Studies
    Sayfalar 281 - 295
    Mehmet Rüştü KALAFATOĞLU, Naciye ÇAVUŞ KASİK, Yaşar BARUT, Oğuz AKKAYA
Dizinler