Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Nilüfer Atman Uslu
Nilüfer Atman Uslu
Doç. Dr.
MANISA CELAL BAYAR UNIVERSITY
Yayın
9
Hakemlik
47
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
1
9
Yayın
47
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0003-2322-4210
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
MANISA CELAL BAYAR UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Turkish Adaptation of a Scale to Measure Three Modes of Motivational Regulation Strategies: Self-, Co-, and Socially Shared Regulation of Motivation for Collaborative Activity
Yazarlar:
Nilüfer Atman Uslu
,
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1014296
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
2
ATIF
2
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarımla İlgili Duygular Anketinin Öğretmen Adayları için Geçerleme Çalışması ve Kısa Formu
Yazarlar:
Eda Bakır
,
Nilüfer Atman Uslu
,
Yasemin Usluel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.919467
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
4
ATIF
1
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation of the Group Metacognitive Scale: Metacognition in Online Collaborative Group Activity
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Nilüfer Atman Uslu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1010951
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
505
3
ATIF
1
FAVORİ
505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Programlama eğitimi alan öğrencilerin bilgi işlemsel kimlikleri ve yetkilendirilmelerinin incelenmesi: Bir metin madenciliği çalışması
Yazarlar:
Nilüfer Atman Uslu
,
Aytuğ Onan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
369
0
FAVORİ
369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Teknoloji ile Öğretime Yönelik Duygularının Ölçülmesi: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Huriye Güngör
,
Nilüfer Atman Uslu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1079254
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
292
0
FAVORİ
292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonundaki Faktörlere İlişkin Algılarının Q Metodolojisi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Nilüfer Atman Uslu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1001562
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
0
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring teacher development courses in the lens of integrated STEM education: A holistic multiple case study
Yazarlar:
Filiz Mumcu
,
Nilüfer Atman Uslu
,
Fatih Özdinç
,
Bahadır Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1035464
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
143
0
FAVORİ
143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation of a Scale to Measure Three Modes of Motivational Regulation Strategies: Self-, Co-, and Socially Shared Regulation of Motivation for Collaborative Activity
Yazarlar:
Nilüfer Atman Uslu
,
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1014296
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
2
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Nilüfer Atman Uslu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1017308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
315
0
FAVORİ
315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarımla İlgili Duygular Anketinin Öğretmen Adayları için Geçerleme Çalışması ve Kısa Formu
Yazarlar:
Eda Bakır
,
Nilüfer Atman Uslu
,
Yasemin Usluel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.919467
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
1
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation of the Group Metacognitive Scale: Metacognition in Online Collaborative Group Activity
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Nilüfer Atman Uslu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1010951
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
505
1
FAVORİ
505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL BAĞLAMDA TEKNOLOJİ VE DUYGU ÇALIŞMALARI ÜZERİNE BİR SİSTEMATİK HARİTALAMA ÇALIŞMASI: TANIMLAR, KURAMLAR VE GELECEKTEKİ YÖNELİMLER
Yazarlar:
Gülay Öztüre
,
Ayça Fidan
,
Eda Bakır
,
Nilüfer Atman Uslu
,
Yasemin Usluel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.745236
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1242
0
FAVORİ
1242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Contemporary Educational Research
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Kurul Üyeliği
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Educational Research Review
Journal of AI
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Teknoloji ile Öğretime Yönelik Duygularının Ölçülmesi: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Huriye Güngör
,
Nilüfer Atman Uslu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1079254
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
292
1
ATIF
0
FAVORİ
292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonundaki Faktörlere İlişkin Algılarının Q Metodolojisi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Nilüfer Atman Uslu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1001562
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
1
ATIF
0
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation of a Scale to Measure Three Modes of Motivational Regulation Strategies: Self-, Co-, and Socially Shared Regulation of Motivation for Collaborative Activity
Yazarlar:
Nilüfer Atman Uslu
,
Hatice Yıldız Durak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1014296
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
2
ATIF
2
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarımla İlgili Duygular Anketinin Öğretmen Adayları için Geçerleme Çalışması ve Kısa Formu
Yazarlar:
Eda Bakır
,
Nilüfer Atman Uslu
,
Yasemin Usluel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.919467
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
4
ATIF
1
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation of the Group Metacognitive Scale: Metacognition in Online Collaborative Group Activity
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Nilüfer Atman Uslu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1010951
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
505
3
ATIF
1
FAVORİ
505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL BAĞLAMDA TEKNOLOJİ VE DUYGU ÇALIŞMALARI ÜZERİNE BİR SİSTEMATİK HARİTALAMA ÇALIŞMASI: TANIMLAR, KURAMLAR VE GELECEKTEKİ YÖNELİMLER
Yazarlar:
Gülay Öztüre
,
Ayça Fidan
,
Eda Bakır
,
Nilüfer Atman Uslu
,
Yasemin Usluel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.745236
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1242
3
ATIF
0
FAVORİ
1242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat