Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mustafa Serkan Günbatar
Mustafa Serkan Günbatar
Doç. Dr.
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
9
5
Yayın
4
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğretim Tasarımı
Kurum
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖZ-YETERLİK ALGILARI
Yazarlar:
Cemal Çok
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.942850
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1138
3
ATIF
1
FAVORİ
1138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖZ-YETERLİK ALGILARI
Yazarlar:
Cemal Çok
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.942850
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1138
1
FAVORİ
1138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerisi Öz Yeterlik Algıları: Yeni Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Etkinliğinin Bir İncelemesi
Yazarlar:
Emin Ibılı
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.620278
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
982
0
FAVORİ
982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gender Differences in Middle School Students’ Attitudes and Self-Efficacy Perceptions towards mBlock Programming
Yazarlar:
Mustafa Serkan Gunbatar
, Halit Karalar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.4.925
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
764
0
FAVORİ
764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Mustafa Serkan Günbatar
,
Şahin Gökçearslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336738
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2293
0
FAVORİ
2293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Ortamda Öğrenmeye Karşı Hazır Bulunuşlukları
Yazarlar:
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1155
0
FAVORİ
1155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
European Journal of Educational Research
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kastamonu Education Journal
Yayınlar
COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖZ-YETERLİK ALGILARI
Yazarlar:
Cemal Çok
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.942850
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1138
3
ATIF
1
FAVORİ
1138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerisi Öz Yeterlik Algıları: Yeni Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Etkinliğinin Bir İncelemesi
Yazarlar:
Emin Ibılı
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.620278
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
982
4
ATIF
0
FAVORİ
982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Mustafa Serkan Günbatar
,
Şahin Gökçearslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336738
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2293
2
ATIF
0
FAVORİ
2293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat