Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Serkan Günbatar
Doç. Dr.
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
47
7
Yayın
4
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
47
TR Dizin Atıf
0000-0003-0485-3038
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğretim Teknolojileri
Kurum
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖZ-YETERLİK ALGILARI
Yazarlar:
Cemal Çok
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.942850
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1649
9
ATIF
1
FAVORİ
1649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Predictors of University Students' Attitudes Towards Online Learning: A Mixed-Methods Study on Behavioural and Perceptual Variables During the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Şahin Gökçearslan
,
Mustafa Serkan Günbatar
,
Mustafa Sarıtepeci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Computers in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
240
0
FAVORİ
240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Dijital Öz-yeterlikleri: Mardin ili örneği
Yazarlar:
Maşallah Doğan
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.60107/maunef.1483761
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
535
0
FAVORİ
535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖZ-YETERLİK ALGILARI
Yazarlar:
Cemal Çok
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.942850
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1649
1
FAVORİ
1649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerisi Öz Yeterlik Algıları: Yeni Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Etkinliğinin Bir İncelemesi
Yazarlar:
Emin Ibılı
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.620278
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1345
0
FAVORİ
1345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gender Differences in Middle School Students’ Attitudes and Self-Efficacy Perceptions towards mBlock Programming
Yazarlar:
Mustafa Serkan Gunbatar
, Halit Karalar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.4.925
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1103
0
FAVORİ
1103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Mustafa Serkan Günbatar
,
Şahin Gökçearslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336738
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2539
0
FAVORİ
2539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Ortamda Öğrenmeye Karşı Hazır Bulunuşlukları
Yazarlar:
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1313
0
FAVORİ
1313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
European Journal of Educational Research
International Journal of Computers in Education
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Yayınlar
COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ÖZ-YETERLİK ALGILARI
Yazarlar:
Cemal Çok
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.942850
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1649
9
ATIF
1
FAVORİ
1649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerisi Öz Yeterlik Algıları: Yeni Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Etkinliğinin Bir İncelemesi
Yazarlar:
Emin Ibılı
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.620278
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1345
5
ATIF
0
FAVORİ
1345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Mustafa Serkan Günbatar
,
Şahin Gökçearslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336738
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2539
2
ATIF
0
FAVORİ
2539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat