Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yasemin Büyükşahin
Dr. Öğr. Üyesi
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
10
11
Yayın
21
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Üniversite Sınavına Hazırlanan Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Eğitime Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Havva Nur Şerbetçi
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.985558
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
0
ATIF
2
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Dilber Acar
,
Tuğba Ecevit
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
764
0
ATIF
1
FAVORİ
764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Determinating the STEM Education Compentencies of Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Tuğba Ecevit
,
Dilber Acar
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1252380
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
235
0
FAVORİ
235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinlerarası Fen Öğreniminin Doğaya Taşınması
Yazarlar:
Bekir Güler
,
İsmail Eyüpoğlu
,
Fatih Taş
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1286835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
281
0
FAVORİ
281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEKÖĞRETİMDE AKADEMİK DANIŞMANLIK: ÖĞRETİM ELEMANLARININ PERSPEKTİFİNDEN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Sinem Tarhan
,
Fatma Ünal
,
Eda Çürükvelioğlu Köksal
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1208842
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
381
0
FAVORİ
381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' Views on the Effects of Inquiry-Based Science Education on the Learning Process of Bilingual Students
Yazarlar:
Hidayet Camcı
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1310271
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
314
0
FAVORİ
314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM ve Erken Cebir: Sınıf Öğretmenlerinin Uygulamalarından Yansımalar
Yazarlar:
Demet Aydoğan
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1277799
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
389
0
FAVORİ
389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELECEĞİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ, İLETİŞİM BECERİLERİ VE FEN ÖĞRETİMİ ÖZ YETERLİK İNANÇLARI
Yazarlar:
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
362
0
FAVORİ
362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Güçlük Çeken Öğrencilere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ayla Şengün
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.1125068
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
497
0
FAVORİ
497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Sınavına Hazırlanan Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Eğitime Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Havva Nur Şerbetçi
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.985558
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
2
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Dilber Acar
,
Tuğba Ecevit
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
764
1
FAVORİ
764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğri Oturalım; Doğru Öğrenelim: Esnek Oturma Düzeniyle Hazırlanmış Sınıf Ergonomisinin Öğretmen ve Öğrencilerin Motivasyon Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.635136
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
0
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Gözünden Eğitimde Kalite Sorunsalı
Yazarlar:
Yasemin Büyükşahin
,
Ali Ekber Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.290859
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3550
0
FAVORİ
3550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Editörlük
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Yayınlar
YÜKSEKÖĞRETİMDE AKADEMİK DANIŞMANLIK: ÖĞRETİM ELEMANLARININ PERSPEKTİFİNDEN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Sinem Tarhan
,
Fatma Ünal
,
Eda Çürükvelioğlu Köksal
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1208842
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
381
1
ATIF
0
FAVORİ
381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğri Oturalım; Doğru Öğrenelim: Esnek Oturma Düzeniyle Hazırlanmış Sınıf Ergonomisinin Öğretmen ve Öğrencilerin Motivasyon Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.635136
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
3
ATIF
0
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Gözünden Eğitimde Kalite Sorunsalı
Yazarlar:
Yasemin Büyükşahin
,
Ali Ekber Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.290859
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3550
6
ATIF
0
FAVORİ
3550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat