Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali E. Şahin
Prof. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın
10
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
36
10
Yayın
5
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
Bir İlkokul 4. Sınıf Öğrencisinin Okuma Bozukluğu ve Anlama Güçlüğü: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Nergiz Kardaş İşler
,
Ali Ekber Şahin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.23121
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7311
9
ATIF
2
FAVORİ
7311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Katılımına Zemin Hazırlayan Etkileşimsel Bir Kaynak: Eksik Tasarlanmış Sözceler
Yazarlar:
Nergiz Kardaş İşler
,
Ali Ekber Şahin
,
Ufuk Balaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2029
0
ATIF
1
FAVORİ
2029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaz Tatilinde Okuma Alanında Öğrenme Kaybı: Sistematik Bir İnceleme
Yazarlar:
Şeyma Acar
,
Ali E. Şahin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1581937
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
467
0
ATIF
1
FAVORİ
467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yaz Tatilinde Okuma Alanında Öğrenme Kaybı: Sistematik Bir İnceleme
Yazarlar:
Şeyma Acar
,
Ali E. Şahin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1581937
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
467
1
FAVORİ
467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıfta Okuma Yazmaya Hazırlık Dönemi Uygulamalarının Nitel Bir Analizi
Yazarlar:
Pelin Aktaş Usta
,
Ali E. Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1340688
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1181
0
FAVORİ
1181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4 Düzenlemesiyle Okula Erken Yaşta Başlayan Çocuklar: “Bir Yaş Daha Büyük Olsaydım Çok Daha İyi Olurdu!”
Yazarlar:
Ali E. Şahin
,
Saadet Zoraloğlu
,
Nergiz Kardaş İşler
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1161146
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1717
0
FAVORİ
1717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımına Yönelik Öğretmen Yeterlikleri
Yazarlar:
Saadet Zoraloğlu
,
Ali E. Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1072058
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1966
0
FAVORİ
1966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4 Düzenlemesiyle Farklı Yaşlarda İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik Performanslarının LGS Verileri Temelinde Analizi
Yazarlar:
Ali E. Şahin
,
Nergiz Kardaş-işler
,
Saadet Zoraloğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1089906
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4800
0
FAVORİ
4800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslekte Yeni Olan İlkokul Öğretmenlerinin Sınıfta Düzeni Yeniden Sağlamaya İlişkin Uygulamaları
Yazarlar:
Şeyma Aydın
,
Ali E. Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.684646
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1705
0
FAVORİ
1705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Katılımına Zemin Hazırlayan Etkileşimsel Bir Kaynak: Eksik Tasarlanmış Sözceler
Yazarlar:
Nergiz Kardaş İşler
,
Ali Ekber Şahin
,
Ufuk Balaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2029
1
FAVORİ
2029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Gözünden Eğitimde Kalite Sorunsalı
Yazarlar:
Yasemin Büyükşahin
,
Ali Ekber Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.290859
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3979
0
FAVORİ
3979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir İlkokul 4. Sınıf Öğrencisinin Okuma Bozukluğu ve Anlama Güçlüğü: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Nergiz Kardaş İşler
,
Ali Ekber Şahin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.23121
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7311
2
FAVORİ
7311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maslach Tükenmişlik Envanteri-Eğitimci Formu’nu Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
NURİ BARIŞ İnce
,
Ali E. Şahin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.97301
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9505
0
FAVORİ
9505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Educational Research Review
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
4+4+4 Düzenlemesiyle Okula Erken Yaşta Başlayan Çocuklar: “Bir Yaş Daha Büyük Olsaydım Çok Daha İyi Olurdu!”
Yazarlar:
Ali E. Şahin
,
Saadet Zoraloğlu
,
Nergiz Kardaş İşler
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1161146
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1717
2
ATIF
0
FAVORİ
1717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımına Yönelik Öğretmen Yeterlikleri
Yazarlar:
Saadet Zoraloğlu
,
Ali E. Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1072058
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1966
4
ATIF
0
FAVORİ
1966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4 Düzenlemesiyle Farklı Yaşlarda İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik Performanslarının LGS Verileri Temelinde Analizi
Yazarlar:
Ali E. Şahin
,
Nergiz Kardaş-işler
,
Saadet Zoraloğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1089906
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4800
4
ATIF
0
FAVORİ
4800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslekte Yeni Olan İlkokul Öğretmenlerinin Sınıfta Düzeni Yeniden Sağlamaya İlişkin Uygulamaları
Yazarlar:
Şeyma Aydın
,
Ali E. Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.684646
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1705
1
ATIF
0
FAVORİ
1705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Gözünden Eğitimde Kalite Sorunsalı
Yazarlar:
Yasemin Büyükşahin
,
Ali Ekber Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.290859
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3979
8
ATIF
0
FAVORİ
3979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir İlkokul 4. Sınıf Öğrencisinin Okuma Bozukluğu ve Anlama Güçlüğü: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Nergiz Kardaş İşler
,
Ali Ekber Şahin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.23121
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7311
9
ATIF
2
FAVORİ
7311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maslach Tükenmişlik Envanteri-Eğitimci Formu’nu Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
NURİ BARIŞ İnce
,
Ali E. Şahin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.97301
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9505
8
ATIF
0
FAVORİ
9505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat