avatar
Sinem Tarhan Doç. Dr. BARTIN UNIVERSITY
Yayın 13 Hakemlik 31 CrossRef Atıf 24 TR Dizin Atıf 70
13 Yayın
31 Hakemlik
24 CrossRef Atıf
70 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Kariyer Danışmanlığı Okul Psikolojik Danışmanlığı Psikolojik Danışmanlık Eğitimi Psikolojik Danışmanlık Kariyer Danışmanlığı Pozitif psikoloji Toplumsal Cinsiyet Eşitliği

Kurum

BARTIN UNIVERSITY

Popüler Yayınları

Toplumsal Cinsiyet Algısını Yordamada Cinsiyet, Sınıf, Bölüm ve Toplumsal Cinsiyet Oluşumunun Rolü
Yazarlar: Fatma Ünal , Sinem Tarhan , Eda Çürükvelioğlu Köksal
DOI: 10.14686/buefad.287496
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7740

15

3

7740

0

1

6189

Yayınlar

0

2442

Sınıfta Adalet Algısı ile Sürekli Umut Düzeyi Arasındaki İlişki
DOI: 10.17679/inuefd.1156799
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 614

0

614

0

789

0

1572

Sınıfta Adalet Ölçekleri'nin Türkçe'ye Uyarlanması
DOI: 10.14686/buefad.637422
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 883

0

883

1

6189

0

1699

İlkokul Öğrencilerinin Meslek Seçimlerine Yönelik Tutumlarında Toplumsal Cinsiyetin Etkisi
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330258
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4236

0

4236

Toplumsal Cinsiyet Algısını Yordamada Cinsiyet, Sınıf, Bölüm ve Toplumsal Cinsiyet Oluşumunun Rolü
Yazarlar: Fatma Ünal , Sinem Tarhan , Eda Çürükvelioğlu Köksal
DOI: 10.14686/buefad.287496
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7740

3

7740

0

7819

Yayınlar

1

0

587

Sınıfta Adalet Ölçekleri'nin Türkçe'ye Uyarlanması
DOI: 10.14686/buefad.637422
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 883

1

0

883

5

0

1699

İlkokul Öğrencilerinin Meslek Seçimlerine Yönelik Tutumlarında Toplumsal Cinsiyetin Etkisi
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330258
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4236

2

0

4236

Toplumsal Cinsiyet Algısını Yordamada Cinsiyet, Sınıf, Bölüm ve Toplumsal Cinsiyet Oluşumunun Rolü
Yazarlar: Fatma Ünal , Sinem Tarhan , Eda Çürükvelioğlu Köksal
DOI: 10.14686/buefad.287496
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7740

15

3

7740