Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Dilber Acar
Dr.
Monestry of national education
Yayın
4
Hakemlik
4
4
Yayın
4
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Monestry of national education
Popüler Yayınları
STEM Eğitimi ile Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematik ve Fen Bilimleri Problem Çözme Becerileri ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dilber Acar
,
Neşe Tertemiz
,
Adem Taşdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3298
0
ATIF
2
FAVORİ
3298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Dilber Acar
,
Tuğba Ecevit
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
759
0
ATIF
1
FAVORİ
759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Determinating the STEM Education Compentencies of Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Tuğba Ecevit
,
Dilber Acar
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1252380
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
220
0
FAVORİ
220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Dilber Acar
,
Tuğba Ecevit
,
Yasemin Büyükşahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
759
1
FAVORİ
759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerinin ve Davranışlarının Yaratıcı Düşünmenin Gelişimine Katkısının Yordanmasında STEM Farkındalıklarının Rolü
Yazarlar:
Dilber Acar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1352
0
FAVORİ
1352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi ile Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematik ve Fen Bilimleri Problem Çözme Becerileri ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dilber Acar
,
Neşe Tertemiz
,
Adem Taşdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3298
2
FAVORİ
3298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Journal of STEAM Education
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat