(Ünvana göre alfabetik olarak dizilmiştir)
Prof. Gökay YILDIZ - Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Doç. Dr. Medera HALMATOV - Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
Doç. Dr. Vedat KARADENİZ - Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Dr. Eda Başak HANCI-AZİZOĞLU - Indiana University
Dr. Öğretim Üyesi Fatih CAN - Amasya Üniversitesi
Dr. Öğretim Üyesi Halil ZEHİR - Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
Dr. Öğretim Üyesi Murat POLAT - Muş Alparslan Üniversitesi
Dr. Öğretim Üyesi Recep ÖZ - Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
(Ünvana göre alfabetik olarak dizilmiştir)
Prof. Dr. Ahmet AYPAY - Nazarbayev Üniversitesi
Prof. Dr. Dilek ERBAŞ - Marmara Üniversitesi
Prof. Dr. Elif ÇELEBİ ÖNCÜ - Kocaeli Üniversitesi
Prof. Dr. Emine BABAOĞLAN ÇELİK - Yozgat Bozok Üniversitesi
Prof. Dr. Ş. Feza ORHAN - Yıldız Teknik Üniversitesi
Prof. Dr. Hakan SARI - Necmettin Erbakan Üniversitesi
Prof. Dr. Halit EV - Manisa Celal Bayar Üniversitesi
Prof. Dr. Hasan Basri MEMDUHOĞLU - Siirt Üniversitesi
Prof. Dr. Hilmi DEMİRKAYA - Akdeniz Üniversitesi
Prof. Dr. İlknur SAVAŞKAN - Bursa Uludağ Üniversitesi
Prof. Dr. Kazım ÇELİK - Pamukkale Üniversitesi
Prof. Dr. Mehmet BEKDEMİR - Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Prof. Dr. M. Engin DENİZ - Yıldız Teknik Üniversitesi
Prof. Dr. Mehmet TAKKAÇ - Atatürk Üniversitesi
Prof. Dr. Münir OKTAY - Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU - Gazi Üniversitesi
Prof. Dr. Selahattin TURAN - Bursa Uludağ Üniversitesi
Prof. Dr. Sezgin VURAN - Anadolu Üniversitesi
Prof. Dr. S. Sadi SEFEROĞLU - Hacettepe Üniversitesi
Prof. Dr. Şuayip ÖZDEMİR - Amasya Üniversitesi
Prof. Dr. Şükrü ADA - Bursa Uludağ Üniversitesi
Prof. Dr. Türkan ARGON - Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
Prof. Dr. Yasemin KIRKGÖZ - Çukurova Üniversitesi
Babaoğlan, E. and Litchka, P. R. (2010). An examination of leadership competencies of school principals in Turkey and the United States. Education and Science, 35(158), 58-74. (Indexed in SSCI). Erişim: http://egitimvebilim.ted.org.tr/index.php/EB/article/view/251/221
Babaoğlan, E. (2011). The educational problems of Turks living in Europe. Bilig, 58, 29- 46. (Indexed in SSCI). Erişim: http://www.acarindex.com/dosyalar/makale/acarindex1423873073.pdf
Babaoğlan, E. (2011). Birkaç kadın denetçiden biri olmanın zorlukları. Amme İdaresi Dergisi, 44(4), 121-144. (Indexed in SSCI). Erişim: http://www.todaie.edu.tr/resimler/ekler/435b50baa57f138_ek.pdf?dergi=Amme%20Idaresi% 20Dergisi
Babaoğlan, E. ve Ertürk, E. (2013). Öğretmenlerin örgütsel adalet algısı ile örgütsel adanmışlıkları arasındaki ilişki. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi [Hacettepe University Journal of Education], 28(2), 87-101. (Indexed in SSCI). Erişim: http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/yonetim/icerik/makaleler/169-published.pdf
Babaoğlan, E. (2015). Strategic planning in education in Turkey. Educational Planning, 22(2), 35-39. Erişim: http://isep.info/wp-content/uploads/2015/12/Vol.22- No.2StrategicPlanningTurkey.pd
Necmettin Erbakan Üniversitesi'nde Özel Eğitim Bölümünde Profesör olarak göre yapmaktadır. Aynı zamanda Özel Eğitim Bölüm Başkanı olarak görev yapmaktadır.
1995 Fırat Üniversitesi Coğrafya Bölümü,
1998 Marmara Üniversitesi Coğrafya Eğitimi Yüksek Lisans
2003 Gazi Üniversitesi Coğrafya Öğretmenliği Doktora
Prof. Dr. Mehmet BEKDEMİR
2001 yılında Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Anabilim dalında Doktorasını tamamladı. 1994-1995 yılları arasında Millî Eğitim Bakanlığında Matematik öğretmeni olarak görev yaptı. 2012-2013 ve 2016-2017 öğretim yıllarında Ohio State Üniversitesinde Matematik Eğitimi alanında misafir öğretim üyesi olarak araştırmalarda bulundu. 2017’de Profesör olan Bekdemir, halen Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümünde öğretim üyesi olarak çalışmaktadır. Yürütücü rolünden eğitmen rolüne kadar birçok TUBİTAK projelerinde görev almıştır. Matematik Eğitimi alanında matematik kaygısı, kavramsal ve işlemsel bilgi ve matematiksel modelleme konularında birçok akademik çalışmaları bulunmaktadır. Lisans ve lisans üstü düzeylerinde İstatistik ve eğitim alanında uygulamalarıyla ilgi dersler vermektedir.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Prof. Dr. Necati CEMALOĞLU, 1965 yılında Kastamonu’da doğdu. 1983–1984 eğitim – öğretim yılında Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Yüksekokulu’ndan mezun oldu. Trabzon ve Ankara’da öğretmenlik ve okul müdürlüğü yaptı. Öğretmenlik yaptığı dönemlerde, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi anabilim dalından 1992-1993 eğitim-öğretim yılında mezun oldu. MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı'nda, matematik komisyonu üyeliği ve maarif müfettişliği yaptı. Ankara ve Gazi Üniversitesi’nde "Eğitim Yönetimi" alanında master yapan Cemaloğlu, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi’ne araştırma görevlisi olarak göreve başladı. Doktora eğitiminden sonra 2004 yılında yardımcı doçent, 2008 yılında doçent ve 2014 yılında profesör olarak atandı.
Amerika Birleşik Devleti'nde "Michigan State University" ve University of Florida’ya misafir öğretim üyesi statüsüyle gitti. MEB - Dünya Bankası - Kurumsal Performans Yönetimi Ulusal Danışmanı, MEB - TÜBİTAK, e-denetim - e-performans Ulusal Danışmanı, değişik bakanlıklarda ve üniversitelerde stratejik plan danışmanlığı yaptı. Cemaloğlu, yılda 100'ün üzerinde eğitim, yönetim, liderlik ve denetim üzerine konferans vermektedir.
Yayımlanmış 32 kitabı, kitaplarda bölümü, 500’ün üzerinde ulusal gazete makalesi, SSCI ve diğer indexlerde taranan 112 makalesi, katıldığı ulusal ve uluslar arası kongre - sempozyum bulunmaktadır. Evli ve iki çocuk babası olan Cemaloğlu, İngilizce bilmekte ve halen Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi'nde, Eğitim Yönetimi anabilim dalında görev yapmaktadır. Cemaloğlu, 2019 yılında “Başöğretmen Onur Ödülü”, “2020 Yılında Bilge Tonyukuk Eğitime Hizmet Ödülü” almıştır.
Lisans eğitimini, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesinde, Eğitim Yönetimi ve Politikaları alanında; yüksek lisans ve doktora çalışmalarını, ABD’de Ohio Üniversitesi Gladys W. and David H. Patton Eğitim Fakültesinde Uygulamalı Davranış Bilimleri ve Eğitimde Liderlik alanında tamamladı. 1996 yılında Harvard Üniversitesi Eğitim Fakültesi Mesleki Eğitim Programları Okul Hukukunda Yeni Gelişmeler Enstitüsü; 1999–2000 yılları arası Dünya Bankası tarafından desteklenen ve ODTÜ Eğitim Fakültesinde düzenlenen Bilişim Teknolojileri Eğiticilerin Eğitimi sertifika programlarına katıldı. 2004–2006 yılları arasında, Amerikan Eğitim Araştırmaları Derneği (AERA) Yönetim, Liderlik ve Organizasyon Bölümünün Uluslararası Komite ve 2003–2007 yılları arasında Uluslararası Eğitim Planlaması Derneğinin başkan yardımcılığı ve başkanlığını yürütmüştür. 2007-2009 yılları arasında Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcılığı, 2000-2009 yılları arasında Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölüm başkanlığını; 2010-2012 yılları arasında Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü kurucu müdürlüğünü, 2010-2012 yılları arasında Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü Kurucu başkanlığını, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi dekanlığını (2012-2016), Eğitim Fakülteleri Dekanlar Konseyi (EFDEK) başkanlığını ve YÖK Öğretmen Yetiştirme Çalışma Grubu üyelikleri gibi bir çok akademik ve idari görevlerde bulunmuştur. Sn. Turan, birçok ulusal, uluslararası yayınevleri ve dergilerde editörlük, hakemlik yapmakta olup şimdiye kadar yayımlamış olduğu 135 bildirisi; 13 kitabı; çeviri ve telif eserleri dahil 40 kitap bölümü; 65 makalesi; t bulunmaktadır. Prof. Turan'ın bugüne kadar 65 lisansüstü tez danışmalığı yapmış olup çalışmalarına 10000'den fazla atıf yapılmıştır. Halen Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümünde öğretim üyesi olarak görevine devam etmektedir.