Keziban Orbay profil resmi
Keziban Orbay Prof. Dr. Amasya Üniversitesi
Yayın 9 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 38 TR Dizin Atıf 1
9 Yayın
11 Hakemlik
38 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi Cebirsel ve Diferansiyel Geometri

Kurum

Amasya Üniversitesi

Popüler Yayınları

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgılarını Belirleme Testi ve Bir Uygulaması
Yazarlar: Safa Özaltun, Dönsel Danacı , Keziban Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.684802
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3401

1

1

3401

Yayınlar

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Serbest Problem Kurma Durumları
DOI: 10.17152/gefad.1095273
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 926

0

926

Bibliometric Profile of an Emerging Journal: Participatory Educational Research
Yazarlar: Rumiye Arslan, Keziban Orbay , Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.84.9.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 576

0

576

INVITED ARTICLE: Building Journal Impact Factor Quartile into the Assessment of Academic Performance: A Case Study
Yazarlar: Keziban Orbay , Ruben Miranda, Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.26.7.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1159

0

1159

1

3401

0

2012

IR UZAYINDA BİR EĞRİNİN FRENET VEKTÖRLERİ İLE OLUŞTURULAN REGLE YÜZEYLER
Yazarlar: Keziban Orbay , İsmail Aydemir
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 971

0

971

Yayınlar

Bibliometric Profile of an Emerging Journal: Participatory Educational Research
Yazarlar: Rumiye Arslan, Keziban Orbay , Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.84.9.4
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 576

3

0

576

INVITED ARTICLE: Building Journal Impact Factor Quartile into the Assessment of Academic Performance: A Case Study
Yazarlar: Keziban Orbay , Ruben Miranda, Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.26.7.2
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1159

15

0

1159

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgılarını Belirleme Testi ve Bir Uygulaması
Yazarlar: Safa Özaltun, Dönsel Danacı , Keziban Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.684802
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3401

1

1

3401

5. Sınıf Matematik Ders Kitabının Değerlerimiz Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.605040
ATIF 19 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2012

19

0

2012

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.