Keziban ORBAY Prof. Dr. Amasya Üniversitesi
Yayın 8 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 32
8 Yayın
10 Hakemlik
32 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi Cebirsel ve Diferansiyel Geometri

Kurum

Amasya Üniversitesi

Yayınlar

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Serbest Problem Kurma Durumları
DOI: 10.17152/gefad.1095273
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 193

0

FAVORİ

193

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bibliometric Profile of an Emerging Journal: Participatory Educational Research
Yazarlar: Rumiye ARSLAN, Keziban ORBAY , Metin ORBAY
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.84.9.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 458

0

FAVORİ

458

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INVITED ARTICLE: Building Journal Impact Factor Quartile into the Assessment of Academic Performance: A Case Study
Yazarlar: Keziban ORBAY , Ruben MİRANDA, Metin ORBAY
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.26.7.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1017

0

FAVORİ

1017

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2798

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1670

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
IR UZAYINDA BİR EĞRİNİN FRENET VEKTÖRLERİ İLE OLUŞTURULAN REGLE YÜZEYLER
Yazarlar: Keziban ORBAY , İsmail AYDEMİR
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 940

0

FAVORİ

940

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Bibliometric Profile of an Emerging Journal: Participatory Educational Research
Yazarlar: Rumiye ARSLAN, Keziban ORBAY , Metin ORBAY
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.84.9.4
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 458

3

ATIF

0

FAVORİ

458

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INVITED ARTICLE: Building Journal Impact Factor Quartile into the Assessment of Academic Performance: A Case Study
Yazarlar: Keziban ORBAY , Ruben MİRANDA, Metin ORBAY
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.26.7.2
ATIF 13 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1017

13

ATIF

0

FAVORİ

1017

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Matematik Ders Kitabının Değerlerimiz Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.605040
ATIF 16 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1670

16

ATIF

0

FAVORİ

1670

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.