Keziban Orbay profil resmi
Keziban Orbay Prof. Dr. Amasya Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 40 TR Dizin Atıf 1
11 Yayın
12 Hakemlik
40 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi Cebirsel ve Diferansiyel Geometri

Kurum

Amasya Üniversitesi

Popüler Yayınları

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgılarını Belirleme Testi ve Bir Uygulaması
Yazarlar: Safa Özaltun, Dönsel Danacı , Keziban Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.684802
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3928

1

2

3928

5. Sınıf Matematik Ders Kitabının Değerlerimiz Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.605040
ATIF 20 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2238

20

1

2238

0

1

279

Yayınlar

Examining the Problem-Posing Skills of Prospective Classroom Teachers
Yayın Bilgisi: 2024 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.61.11.5
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 530

0

530

1

279

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Serbest Problem Kurma Durumları
DOI: 10.17152/gefad.1095273
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1153

0

1153

Bibliometric Profile of an Emerging Journal: Participatory Educational Research
Yazarlar: Rumiye Arslan, Keziban Orbay , Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.84.9.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 706

0

706

INVITED ARTICLE: Building Journal Impact Factor Quartile into the Assessment of Academic Performance: A Case Study
Yazarlar: Keziban Orbay , Ruben Miranda, Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.26.7.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1346

0

1346

2

3928

1

2238

IR UZAYINDA BİR EĞRİNİN FRENET VEKTÖRLERİ İLE OLUŞTURULAN REGLE YÜZEYLER
Yazarlar: Keziban Orbay , İsmail Aydemir
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1052

0

1052

Yayınlar

Bibliometric Profile of an Emerging Journal: Participatory Educational Research
Yazarlar: Rumiye Arslan, Keziban Orbay , Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.84.9.4
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 706

3

0

706

INVITED ARTICLE: Building Journal Impact Factor Quartile into the Assessment of Academic Performance: A Case Study
Yazarlar: Keziban Orbay , Ruben Miranda, Metin Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.26.7.2
ATIF 16 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1346

16

0

1346

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgılarını Belirleme Testi ve Bir Uygulaması
Yazarlar: Safa Özaltun, Dönsel Danacı , Keziban Orbay
Yayın Bilgisi: 2020 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.684802
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3928

1

2

3928

5. Sınıf Matematik Ders Kitabının Değerlerimiz Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.605040
ATIF 20 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2238

20

1

2238

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.