Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hakan Sarı
Prof. Dr.
NECMETTIN ERBAKAN UNIVERSITY
Yayın
30
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
18
30
Yayın
9
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Görme Engelli Eğitimi
İşitme Engelli Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Otizm ve Spekrum Bozukluğu Eğitimi
Kurum
NECMETTIN ERBAKAN UNIVERSITY
Popüler Yayınları
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN ÇOCUKLARINA VERİLEN DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Canan Şentürk Barışık
, Dilek Sarar Boyraz,
Şerif Ayşe Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
ATIF
4
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERLE ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI SORUNLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Abdurrahman Uyanık
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1894
0
ATIF
4
FAVORİ
1894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİL VE İLETİŞİM YETERSİZLİĞİNE SAHİP ÇOCUKLARIN DİL EDİNİM SÜREÇLERİ
Yazarlar:
Hatice Gökdağ
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3335
0
ATIF
4
FAVORİ
3335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA SINIFLARINDA AKRAN ZORBALIĞININ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Tuğba Pürsün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.21560/spcd.v19i49119.500742
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6975
7
ATIF
2
FAVORİ
6975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL KABULLERİNİ ARTIRMAYA YÖNELİK SINIF ARKADAŞLARINA SUNULAN YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Emine Seçil Karamuklu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1113
0
ATIF
2
FAVORİ
1113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Duygu ve Davranış Bozukluğu olan İlkokul Öğrencilerinin Eğitim Süreçlerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Ömer Faruk Ar
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14
1
FAVORİ
14
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLER İÇİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİYLE İLGİLİ MESLEKİ ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ
Yazarlar:
M. Abdulbaki Karaca
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: 10.69485/tseji.1486116
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
146
0
FAVORİ
146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm spektrum bozukluğuna sahip çocuğu olan ebeveynlerin eğitsel becerilerine ilişkin öz-yeterlik ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Muhammed Abdulbaki Karaca
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anatolian Journal of Health Research
DOI: 10.61534/anatoljhr.1428323
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
243
0
FAVORİ
243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Engelli Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Yeterliliklerine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özlem Aslan Bağcı
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1153895
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1428
1
FAVORİ
1428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Özge Çevik
,
Halil İlbey Özkan
,
Mehmet Ünalmış
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
243
0
FAVORİ
243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecine İlişkin Görüşleri: SWOT Analizi Tekniği
Yazarlar:
Alper Şahin
,
Hakan Sarı
,
Tarik Korkmaz
,
Burhanettin Karakoç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1216556
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
760
0
FAVORİ
760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Özbakımla İlgili Talep Etme Amaçlı Davranışlarını Yapabilmelerine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Tuğba Gülsöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
541
2
FAVORİ
541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZİ (BİLSEM) ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL YETENEKLİLER ALANINA İLİŞKİN MESLEKİ YETERLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Füsun Taştepe
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
559
0
FAVORİ
559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL KABULLERİNİ ARTIRMAYA YÖNELİK SINIF ARKADAŞLARINA SUNULAN YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Emine Seçil Karamuklu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1113
2
FAVORİ
1113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EBEVEYNLERİN OTİZMLİ ÇOCUKLARIYLA İLGİLİ GÜNLÜK YAŞAM SÜRECİNDE KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
M. Abdulbaki Karaca
,
Kevser Kılıç
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1136
1
FAVORİ
1136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM MESLEK OKULLARI ÖĞRETİM PROGRAMLARININ UYGULANMASI SIRASINDA KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLERİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Abdurrahman Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1283
1
FAVORİ
1283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERLE ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI SORUNLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Abdurrahman Uyanık
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1894
4
FAVORİ
1894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Çalışan Öğretmenler İçin Geliştirilen Öğretmen Eğitim Programının Etkililiği
Yazarlar:
Serdal Deniz
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1476
1
FAVORİ
1476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTEK EĞİTİM ODALARINDA DERS VEREN ÖĞRETMENLERİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK KULLANILAN MATERYAL VE TEKNOLOJİK ALETLERİN TEMİNİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Emine Seçil Karamuklu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
692
1
FAVORİ
692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİL VE İLETİŞİM YETERSİZLİĞİNE SAHİP ÇOCUKLARIN DİL EDİNİM SÜREÇLERİ
Yazarlar:
Hatice Gökdağ
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3335
4
FAVORİ
3335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ ALANI ÖĞRETMEN YETERLİK ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Serdal Deniz
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.636959
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
0
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERİN EĞİTİMİNDE KULLANILAN TÜRK İŞARET DİLİNİN GELİŞİMİ, YERİ VE ÖNEMİ: KAYNAK TARAMA
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hatice Gökdağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2287
1
FAVORİ
2287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN ÇOCUKLARINA VERİLEN DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Canan Şentürk Barışık
, Dilek Sarar Boyraz,
Şerif Ayşe Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
4
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLILERIN TANILANMASINDA SINIF DÜZEYLERININ UZMAN GÖRÜŞLERINE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Abdullah Eker
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.743586
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
776
1
FAVORİ
776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERE YÖNELİK TUTUMLARI İLE İLETİŞİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan Sarı
,
Eyilmaz@konya.edu.tr Eyilmaz@konya.edu.tr
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hatice Gökdağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.691828
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1449
1
FAVORİ
1449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Engelli Bireylerin Mesleki Hayata Katılımlarına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hatice Gökdağ
,
Hakan Sarı
,
Özlem Aslan Bağcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
295
0
FAVORİ
295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AÇIK ANLATIM YÖNTEMİNİN HAFİF DÜZEYDE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN MÜZİK DERSİNDEKİ RİTMİK BECERİ EĞİTİMİNE ETKİSİNİN ANALİZİ
Yazarlar:
Ali Kerim Öner
,
Prof. Dr. Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.38122/ased.744689
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1482
0
FAVORİ
1482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerine İlişkin Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Pürsün
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3715
1
FAVORİ
3715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yeteneklilerin Eğitimi Alanı Öğretmen Eğitim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Eker
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Uygulama Okulunda Görevlendirme Yoluyla Çalışan Öğretmenlerin Çalışma İsteklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Tuğba Gülsöz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.839411
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
894
0
FAVORİ
894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA SINIFLARINDA AKRAN ZORBALIĞININ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Tuğba Pürsün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.21560/spcd.v19i49119.500742
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6975
2
FAVORİ
6975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Evaluation of the Effects of Special Education Course and Observation-Based Interaction Sharings on Developing Positive Attitudes of Students Enrolled in Education Faculties towards Individuals with Special Educational Needs
Yazarlar:
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
704
0
FAVORİ
704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇÖLYAK HASTALIĞINA SAHİP İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKULDA SOSYO-BİYOLOJİK İHTİYAÇLARININ KARŞILANMASINDA YAŞADIKLARI PROBLEMLERİN İNCELENMESİ: BİR VAKA ÇALIŞMASI YÖNTEMİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan Sarı
,
Hatice Gökdağ
, Ahsen Ela Kızılkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.21560/spcd.v18i38117.359665
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6821
0
FAVORİ
6821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKULDA ÖĞRENİM GÖREN DİSLEKSİLİ ÖĞRENCİLERİN MEDYA OKURYAZARLIK BİLİNÇ DÜZEYLERİNİN KENDİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Tuğba Pürsün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1384
0
FAVORİ
1384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6-8 Yaş Kekeme Öğrencilerin Psiko-Sosyal Yönden Karşılaştıkları Güçlüklerin Öğrenci Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özge Pınarcık
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5127
0
FAVORİ
5127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anatolian Journal of Health Research
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Turkish Special Education Journal: International
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
Turkish Special Education Journal: International
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Yayınlar
İşitme Engelli Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Yeterliliklerine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özlem Aslan Bağcı
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1153895
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1428
1
ATIF
1
FAVORİ
1428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ ALANI ÖĞRETMEN YETERLİK ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Serdal Deniz
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.636959
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
1
ATIF
0
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLILERIN TANILANMASINDA SINIF DÜZEYLERININ UZMAN GÖRÜŞLERINE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Abdullah Eker
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.743586
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
776
2
ATIF
1
FAVORİ
776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERE YÖNELİK TUTUMLARI İLE İLETİŞİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan Sarı
,
Eyilmaz@konya.edu.tr Eyilmaz@konya.edu.tr
,
Özlem Aslan Bağcı
,
Hatice Gökdağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.691828
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1449
4
ATIF
1
FAVORİ
1449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Uygulama Okulunda Görevlendirme Yoluyla Çalışan Öğretmenlerin Çalışma İsteklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Tuğba Gülsöz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.839411
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
894
1
ATIF
0
FAVORİ
894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAYNAŞTIRMA SINIFLARINDA AKRAN ZORBALIĞININ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Sarı
,
Tuğba Pürsün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.21560/spcd.v19i49119.500742
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6975
7
ATIF
2
FAVORİ
6975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇÖLYAK HASTALIĞINA SAHİP İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKULDA SOSYO-BİYOLOJİK İHTİYAÇLARININ KARŞILANMASINDA YAŞADIKLARI PROBLEMLERİN İNCELENMESİ: BİR VAKA ÇALIŞMASI YÖNTEMİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Hakan Sarı
,
Hatice Gökdağ
, Ahsen Ela Kızılkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.21560/spcd.v18i38117.359665
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6821
2
ATIF
0
FAVORİ
6821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat