Recep ÇAKIR Prof. Dr. AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 53 Hakemlik 18 CrossRef Atıf 75 TR Dizin Atıf 4
53 Yayın
18 Hakemlik
75 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Açık ve Uzaktan Öğrenme Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilişim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Materyali Geliştirme Eğitim Teknolojileri

Kurum

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Mahmure KAYA, Özgen KORKMAZ , Recep ÇAKIR
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.588512
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2478

7

ATIF

1

FAVORİ

2478

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

1388

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

188

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

452

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

457

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlıkları ile Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları
Yazarlar: Nurhayat YILMAZ, Recep ÇAKIR
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 314

0

ATIF

0

FAVORİ

314

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

370

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

602

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

362

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

352

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

493

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

469

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

707

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

550

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

641

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1693

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

2175

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1272

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2851

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

1388

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Mahmure KAYA, Özgen KORKMAZ , Recep ÇAKIR
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.588512
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2478

7

ATIF

1

FAVORİ

2478

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robotik Kodlama Eğitiminin Üstün Yetenekli Öğrencilere Katkısı
Yazarlar: Hacer KILIÇKIRAN, Özgen KORKMAZ , Recep ÇAKIR
Yayın Bilgisi: 2020 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2400

0

ATIF

1

FAVORİ

2400

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters-Yüz Sınıf Modelinin ve Web 2.0 Yazılımlarının Bilgisayarca Düşünme Becerisi, Etkinlik Tecrübesi ve Uzamsal Düşünme Becerisine Etkisi
Yazarlar: Recep ÇAKIR , Cemre ADSAY, Özge AKGÜL UĞUR
DOI: 10.17860/mersinefd.528764
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1537

2

ATIF

1

FAVORİ

1537

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

666

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öykü Anlatımı ile Verilen Değerler Eğitimine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yazarlar: Erhan KUTLUCAN , Recep ÇAKIR , Yavuz ÜNAL
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3388
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2756

3

ATIF

0

FAVORİ

2756

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

0

FAVORİ

969

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1283

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2847

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

335

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

2107

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

7

ATIF

0

FAVORİ

3984

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

903

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

447

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

2293

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

4648

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of FeTeMM Activities on 7th Grade Students’ Reflective Thinking Skills for Problem Solving Levels and their Achievements
Yazarlar: Recep ÇAKIR , Cansu Ebren OZAN, Emrah KAYA, Büşra BUYRUK
Yayın Bilgisi: 2017 , Participatory Educational Research
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 379

0

ATIF

0

FAVORİ

379

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

4687

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

4770

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relation between Life Long Learning Tendency and Leadership Level of Education Managers
Yazarlar: Ertuğrul ÇAM , Fatih SALTAN, Recep ÇAKIR
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.9
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 207

0

ATIF

0

FAVORİ

207

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

5409

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relationship between the Attidutes of Science Teachers towards Technology and Their Teaching Styles
Yazarlar: Sevilay KARAMUSTAFAOĞLU , Recep ÇAKIR , Ayşegül CELEP
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.03.2.3
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 349

1

ATIF

0

FAVORİ

349

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service and In-service Teachers’ Perceptions about Using Web 2.0 in Education
Yazarlar: Recep CAKİR , Erman YUKSELTURK, Ercan TOP
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.10.2.2
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 413

7

ATIF

0

FAVORİ

413

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ VE EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARI ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Mustafa ÖZÇİFTÇİ, Mustafa ÖZÇİFTÇİ, Recep Çakır
DOI: 10.17943/etku.57410
ATIF 26 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4575

26

ATIF

0

FAVORİ

4575

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1973

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1343

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.