Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Recep Çakır
Prof. Dr.
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
58
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
155
TR Dizin Atıf
327
58
Yayın
23
Hakemlik
155
CrossRef Atıf
327
TR Dizin Atıf
0000-0002-2641-5007
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Hayat Boyu Öğrenme
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Kurum
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Plickers Web 2.0 Ölçme ve Değerlendirme Uygulamasının Öğrencilerin Sınav Kaygıları ve Başarıları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Mehmet Vergili
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3906
0
ATIF
3
FAVORİ
3906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL ROBOT SETLERİ İLE FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ BASİT MAKİNALAR KONUSUNUN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM BECERİ DÜZEYLERİNE VE DERSE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKİS
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Bahadır Acar
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
, Esra Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.518215
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2310
7
ATIF
2
FAVORİ
2310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters-Yüz Sınıf Modelinin ve Web 2.0 Yazılımlarının Bilgisayarca Düşünme Becerisi, Etkinlik Tecrübesi ve Uzamsal Düşünme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Recep Çakır
, Cemre Adsay, Özge Akgül Uğur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.528764
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2138
5
ATIF
2
FAVORİ
2138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ ENTEGRASYON MATRİSİ’NİN ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİ AKADEMİK BAŞARILARI VE TEKNOLOJİ YETERLİKLERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Hasan Tenkoğlu,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471186
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2863
2
ATIF
2
FAVORİ
2863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robotik Kodlama Eğitiminin Üstün Yetenekli Öğrencilere Katkısı
Yazarlar: Hacer Kılıçkıran,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3196
0
ATIF
1
FAVORİ
3196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları, İletişim Becerileri ve Empatik Eğilimleri
Yazarlar:
Ufuk Şahin
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20
0
FAVORİ
20
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Following the Innovations in A Learning Organization Perspective: To Follow, or Not to Follow
Yazarlar:
Cihad Demir
,
Mehmet Kara
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.87.11.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
150
0
FAVORİ
150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Multimedia Learning Activities on Teaching Turkish as a Foreign Language
Yazarlar:
Murat İnal
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.75.11.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
172
0
FAVORİ
172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Acil Durum Uzaktan Öğretime Yönelik Tutumları, Dijital Vatandaşlıkları ve Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Çağlar Kıymet
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1099797
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
306
0
FAVORİ
306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation into the Levels of Digital Parenting, Digital Literacy, and Digital Data Security Awareness among Parents and Teachers in Early Childhood Education
Yazarlar:
Emrah Akman
,
Önder İdil
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.85.10.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1399
0
FAVORİ
1399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN ACİL DURUM UZAKTAN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI, DİJİTAL YETERLİLİKLERİ VE DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Çağlar Kıymet
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1103720
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Çağında Çocuğu Olan Ebeveynlerin, Çocuklarına Medya Kullandırmadaki Aracılıkları ve Dijital Ebeveynlik Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar: Seyhan Bostancı,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1192163
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2196
1
FAVORİ
2196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Examination of the Relation between In-Service Preschool Teachers and Preschool Teacher Candidates’ Levels of Nomophobia and FoMO
Yazarlar:
Önder İdil
,
Recep Çakır
,
Emrah Akman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.104.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlıkları ile Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları
Yazarlar: Nurhayat Yılmaz,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
715
0
FAVORİ
715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sınıf Ortamında Dijital Oyunlardan Yararlanmaları ve Dijital Veri Güvenliği Farkındalıkları
Yazarlar:
İmren Öztürk
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
876
0
FAVORİ
876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students' Knowledge Sharing Behaviours and Sense of Online Learning Community in Online Learning Environments
Yazarlar:
Cavit Erdoğmuş
,
Recep Çakır
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.53.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
911
0
FAVORİ
911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Code. Org Activities on Computational Thinking and Algorithm Development Skills
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.960476
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
0
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PANDEMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUMLARI VE İDARECİLERİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Elif Dal
,
Neşe Kutlu Abu
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1030907
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
566
0
FAVORİ
566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE GÖREV ALAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ PERFORMANSLARINI ARTTIRMAYA YÖNELİK GÖRÜŞ VE ÖNERİLER
Yazarlar:
Recep Çakır
,
Emine Akıncan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1012742
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
0
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Eğitmenlerin Çevrimiçi Öğretime Karşı Algı ve Uygulamaları Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Sumeyye Bektaş
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
770
1
FAVORİ
770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çoklu Ortam Materyallerinin Kullanımı
Yazarlar:
Murat İnal
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.954946
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1360
0
FAVORİ
1360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRSEL PROGRAMLAMA ORTAMLARINDA YAPILAN OYUN GELİŞTİRME ETKİNLİKLERİNİN ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Hasan Balcı
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1402
0
FAVORİ
1402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Secondary School Students’ Basic STEM Skill Levels according to their Self-Perceptions: A Scale Adaptation
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.25.8.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1089
0
FAVORİ
1089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Lisesi Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının, Akıllı Telefon ve Bilgisayar Bağımlılıkları Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Evren Temiz
,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
0
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojilerini Kullanım ve Derslerine Entegre Edebilme Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Durmuş Bolat
,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
989
0
FAVORİ
989
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Yavuz Küçük,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2647
0
FAVORİ
2647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Flowchart Destekli Proje Tabanlı Algoritma Eğitiminin Etkililiği
Yazarlar:
Yunus Emre Üngör
,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3179
1
FAVORİ
3179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN EŞ ZAMANLI SANAL SINIF ORTAMLARINI KULLANIM NİYETLERİ İLE UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Recep Çakır
, Fatma Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.732565
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3608
0
FAVORİ
3608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLİ ÖĞRENME İÇİN POWERPOİNT SUNUMU YETERLİ MİDİR? DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİNE DÖNÜK DENEYSEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Yasin Keklikçi
,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.730621
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1704
0
FAVORİ
1704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Temelli Kodlama Eğitimine Dönük Öz-yeterlik Algı Düzeyleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Beceri Düzeyleri
Yazarlar: Cemre Adsay,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.696224
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1977
1
FAVORİ
1977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Mahmure Kaya,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.588512
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3588
1
FAVORİ
3588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri” ve “Eğitim Teknolojileri” Alanlarında Yazılan Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin Araştırma Eğilimleri: 2013-2018 Döneminin Bir Görüntüsü
Yazarlar: Emel Töngel,
Arif Aydın
,
Mehmet Kara
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3120
0
FAVORİ
3120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robotik Kodlama Eğitiminin Üstün Yetenekli Öğrencilere Katkısı
Yazarlar: Hacer Kılıçkıran,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3196
1
FAVORİ
3196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Technology in Education, Self-efficacy and Technology Acceptance Levels of Teacher Candidates
Yazarlar:
Recep Çakır
,
Yeliz Altıntaş
,
Feray Uğur Erdoğmuş
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
409
0
FAVORİ
409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ DOYUM VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Öznur Kovancı,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters-Yüz Sınıf Modelinin ve Web 2.0 Yazılımlarının Bilgisayarca Düşünme Becerisi, Etkinlik Tecrübesi ve Uzamsal Düşünme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Recep Çakır
, Cemre Adsay, Özge Akgül Uğur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.528764
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2138
2
FAVORİ
2138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Kodlamaya Dönük Tutumları, Öz-Yeterlilikleri ve Kodlama Öğretimi İçin Kullandıkları Yöntemler
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Hüsnü Şahin
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1730
1
FAVORİ
1730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Lisesi Bilişim Teknolojileri Öğrencilerinin Programlama Öz- Yeterlilikleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Becerilerine Yönelik Algıları
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Fatma Nur Kılıç
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
951
0
FAVORİ
951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öykü Anlatımı ile Verilen Değerler Eğitimine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Erhan Kutlucan
,
Recep Çakır
,
Yavuz Ünal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3388
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3606
0
FAVORİ
3606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL ROBOT SETLERİ İLE FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ BASİT MAKİNALAR KONUSUNUN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM BECERİ DÜZEYLERİNE VE DERSE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKİS
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Bahadır Acar
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
, Esra Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.518215
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2310
2
FAVORİ
2310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜÇ ETKİLEŞİM TÜRÜNDE ÖZ DÜZENLEME ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE'YE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Recep Çakır
,
Mehmet Kara
,
Volkan Kukul
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.499407
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1198
0
FAVORİ
1198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Plickers Web 2.0 Ölçme ve Değerlendirme Uygulamasının Öğrencilerin Sınav Kaygıları ve Başarıları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Mehmet Vergili
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3906
3
FAVORİ
3906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yavaş Geçişli Animasyon Tekniğinin Öğrencilerin Başarıları, Bilimsel Düşünme Becerileri ve Hedef Yönelimleri Üzerine Etkisi
Yazarlar: Özge Nur Uzuner,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1942
0
FAVORİ
1942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İnternet Bağımlılığı ve Sosyal Medya Kullanma Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Enes Öner
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3866
0
FAVORİ
3866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Examination of Public Education Center Trainers’ Attitudes towards Social Media and Their Self-Efficacy in Social Networks for Instructional Purposes
Yazarlar: Cavit Erdoğmuş,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.5.6.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
0
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Mantıksal Matematiksel Zekâ ve Problem Çözme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.351312
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2629
0
FAVORİ
2629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FeTeMM Etkinliklerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Yansıtıcı Düşünme Becerileri ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Recep Çakır
,
Cansu Ebren Ozan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.346067
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4340
0
FAVORİ
4340
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BT Öğretmenlerinin Derslerinde Gerçekleştirdiği Etkinlikler, Bu Etkinliklerin Öğretim Programına Uygunluğu ve Gerekçeleri
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Kemal Bilir,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.408013
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1064
0
FAVORİ
1064
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Programlama Başarılarının Bilgisayarca-Eleştirel Düşünme ile Problem Çözme Becerileri Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Caner Karaçaltı
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1687
0
FAVORİ
1687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conceptions and Misconceptions of Instructors Pertaining to Their Roles and Competencies in Distance Education: A Qualitative Case Study
Yazarlar:
Mehmet Kara
, Volkan Kukul,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.12.5.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
674
0
FAVORİ
674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ ENTEGRASYON MATRİSİ’NİN ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİ AKADEMİK BAŞARILARI VE TEKNOLOJİ YETERLİKLERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Hasan Tenkoğlu,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471186
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2863
2
FAVORİ
2863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Ortam Materyallerinin Okuma-Yazma Güçlüğü Çeken Öğrencilerin OkumaYazma Becerileri Üzerinde Etkisi
Yazarlar: Ferhat Şahin,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5986
0
FAVORİ
5986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of FeTeMM Activities on 7th Grade Students’ Reflective Thinking Skills for Problem Solving Levels and their Achievements
Yazarlar:
Recep Çakır
, Cansu Ebren Ozan, Emrah Kaya, Büşra Buyruk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
508
0
FAVORİ
508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersindeki Motivasyonel İnançları ve Öğrenme Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Akkanat
,
Neşe Kutlu Abu
,
Recep Çakır
,
Murat Gökdere
Yayın Bilgisi: 2017 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3663
0
FAVORİ
3663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Ortam Kullanımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Kaygılarına Etkisi
Yazarlar:
Hasan Çoruk
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.286655
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5013
0
FAVORİ
5013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İSTASYON TEKNİĞİNİN MATEMATİK DERSİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Fikretcan Güc,
Recep Çakır
,
Ahmet Bacanak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5668
0
FAVORİ
5668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relation between Life Long Learning Tendency and Leadership Level of Education Managers
Yazarlar:
Ertuğrul Çam
, Fatih Saltan,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
320
0
FAVORİ
320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireylerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
, M. Yaşar Özden,
Ali Oluk
, Sevet Sarıoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6482
0
FAVORİ
6482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relationship between the Attidutes of Science Teachers towards Technology and Their Teaching Styles
Yazarlar:
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Recep Çakır
, Ayşegül Celep
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.03.2.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
0
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service and In-service Teachers’ Perceptions about Using Web 2.0 in Education
Yazarlar:
Recep Cakir
, Erman Yukselturk, Ercan Top
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.10.2.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ VE EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARI ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Mustafa Özçiftçi, Mustafa Özçiftçi,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.57410
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5434
0
FAVORİ
5434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Recep Cakır
,
Oktay Akbaş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2198
0
FAVORİ
2198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Öğretmenleri Okullardaki Teknoloji Entegrasyonu Hakkında Ne Düşünürler?
Yazarlar:
Recep Çakır
,
Soner Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1984
0
FAVORİ
1984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İlköğretim Online
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Educational Studies
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Son Okuyucu
Participatory Educational Research
Teknik Editör , Editör
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Amasya University the Institute of Sciences and Technology
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Educational Studies
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
An Investigation into the Levels of Digital Parenting, Digital Literacy, and Digital Data Security Awareness among Parents and Teachers in Early Childhood Education
Yazarlar:
Emrah Akman
,
Önder İdil
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.85.10.5
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1399
3
ATIF
0
FAVORİ
1399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN ACİL DURUM UZAKTAN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI, DİJİTAL YETERLİLİKLERİ VE DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Çağlar Kıymet
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1103720
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
1
ATIF
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Çağında Çocuğu Olan Ebeveynlerin, Çocuklarına Medya Kullandırmadaki Aracılıkları ve Dijital Ebeveynlik Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar: Seyhan Bostancı,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1192163
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2196
7
ATIF
1
FAVORİ
2196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Examination of the Relation between In-Service Preschool Teachers and Preschool Teacher Candidates’ Levels of Nomophobia and FoMO
Yazarlar:
Önder İdil
,
Recep Çakır
,
Emrah Akman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.104.9.5
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
2
ATIF
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students' Knowledge Sharing Behaviours and Sense of Online Learning Community in Online Learning Environments
Yazarlar:
Cavit Erdoğmuş
,
Recep Çakır
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.53.9.3
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
911
5
ATIF
0
FAVORİ
911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Code. Org Activities on Computational Thinking and Algorithm Development Skills
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.960476
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
4
ATIF
0
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE GÖREV ALAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ PERFORMANSLARINI ARTTIRMAYA YÖNELİK GÖRÜŞ VE ÖNERİLER
Yazarlar:
Recep Çakır
,
Emine Akıncan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1012742
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
3
ATIF
0
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çoklu Ortam Materyallerinin Kullanımı
Yazarlar:
Murat İnal
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.954946
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1360
2
ATIF
0
FAVORİ
1360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Secondary School Students’ Basic STEM Skill Levels according to their Self-Perceptions: A Scale Adaptation
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.25.8.1
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1089
6
ATIF
0
FAVORİ
1089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN EŞ ZAMANLI SANAL SINIF ORTAMLARINI KULLANIM NİYETLERİ İLE UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Recep Çakır
, Fatma Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.732565
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3608
11
ATIF
0
FAVORİ
3608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Temelli Kodlama Eğitimine Dönük Öz-yeterlik Algı Düzeyleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Beceri Düzeyleri
Yazarlar: Cemre Adsay,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.696224
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1977
4
ATIF
1
FAVORİ
1977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Mahmure Kaya,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.588512
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3588
12
ATIF
1
FAVORİ
3588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters-Yüz Sınıf Modelinin ve Web 2.0 Yazılımlarının Bilgisayarca Düşünme Becerisi, Etkinlik Tecrübesi ve Uzamsal Düşünme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Recep Çakır
, Cemre Adsay, Özge Akgül Uğur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.528764
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2138
5
ATIF
2
FAVORİ
2138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öykü Anlatımı ile Verilen Değerler Eğitimine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Erhan Kutlucan
,
Recep Çakır
,
Yavuz Ünal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3388
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3606
5
ATIF
0
FAVORİ
3606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL ROBOT SETLERİ İLE FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ BASİT MAKİNALAR KONUSUNUN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM BECERİ DÜZEYLERİNE VE DERSE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKİS
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Bahadır Acar
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
, Esra Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.518215
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2310
7
ATIF
2
FAVORİ
2310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜÇ ETKİLEŞİM TÜRÜNDE ÖZ DÜZENLEME ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE'YE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Recep Çakır
,
Mehmet Kara
,
Volkan Kukul
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.499407
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1198
7
ATIF
0
FAVORİ
1198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Examination of Public Education Center Trainers’ Attitudes towards Social Media and Their Self-Efficacy in Social Networks for Instructional Purposes
Yazarlar: Cavit Erdoğmuş,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.5.6.1
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
1
ATIF
0
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Mantıksal Matematiksel Zekâ ve Problem Çözme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.351312
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2629
10
ATIF
0
FAVORİ
2629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FeTeMM Etkinliklerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Yansıtıcı Düşünme Becerileri ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Recep Çakır
,
Cansu Ebren Ozan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.346067
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4340
12
ATIF
0
FAVORİ
4340
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conceptions and Misconceptions of Instructors Pertaining to Their Roles and Competencies in Distance Education: A Qualitative Case Study
Yazarlar:
Mehmet Kara
, Volkan Kukul,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.18.12.5.2
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
674
5
ATIF
0
FAVORİ
674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ ENTEGRASYON MATRİSİ’NİN ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİ AKADEMİK BAŞARILARI VE TEKNOLOJİ YETERLİKLERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Hasan Tenkoğlu,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471186
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2863
2
ATIF
2
FAVORİ
2863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relationship between the Attidutes of Science Teachers towards Technology and Their Teaching Styles
Yazarlar:
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Recep Çakır
, Ayşegül Celep
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.03.2.3
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
1
ATIF
0
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service and In-service Teachers’ Perceptions about Using Web 2.0 in Education
Yazarlar:
Recep Cakir
, Erman Yukselturk, Ercan Top
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.10.2.2
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
7
ATIF
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ VE EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARI ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Mustafa Özçiftçi, Mustafa Özçiftçi,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.57410
ATIF
33
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5434
33
ATIF
0
FAVORİ
5434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat