Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özgen Korkmaz
Prof. Dr.
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
44
TR Dizin Atıf
381
6
Yayın
11
Hakemlik
44
CrossRef Atıf
381
TR Dizin Atıf
0000-0003-4359-5692
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bilgi İşlem Eğitimi
İnsan Bilgisayar Etkileşimi
Kurum
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
TÜRKÇE DERSİNDE DİJİTAL HİKÂYE KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Derya Atatekin
,
Aslihan İstanbullu
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1141219
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2598
4
ATIF
1
FAVORİ
2598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Teachers' Perception Scale Towards the Use of Artificial Intelligence Tools in Education
Yazarlar:
Seher Işık
,
Recep Çakır
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.95.11.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3964
0
FAVORİ
3964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Digital Educational Games on Secondary School Students’ Attitudes Towards Elective English Class and on Increasing Their English Listening Skills and Vocabulary
Yazarlar:
Kevser Tevetoğlu
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.35.11.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1953
0
FAVORİ
1953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİNDE DİJİTAL HİKÂYE KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Derya Atatekin
,
Aslihan İstanbullu
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1141219
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2598
1
FAVORİ
2598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' Levels of Dedication and Commitment to Their Professions and Attitudes to Their Professions
Yazarlar: Ender Faruk Türk,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.101.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7456
0
FAVORİ
7456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Secondary School Students’ Basic STEM Skill Levels according to their Self-Perceptions: A Scale Adaptation
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.25.8.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1483
0
FAVORİ
1483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Gamification Activities on Students' Academic Achievements in Social Studies Course, Attitudes towards the Course and Cooperative Learning Skills
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Çilem Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.1.7.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4298
0
FAVORİ
4298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Editörlük
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
International Journal of Engineering Approaches
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Teachers' Perception Scale Towards the Use of Artificial Intelligence Tools in Education
Yazarlar:
Seher Işık
,
Recep Çakır
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.95.11.6
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3964
2
ATIF
0
FAVORİ
3964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİNDE DİJİTAL HİKÂYE KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Derya Atatekin
,
Aslihan İstanbullu
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1141219
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2598
4
ATIF
1
FAVORİ
2598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' Levels of Dedication and Commitment to Their Professions and Attitudes to Their Professions
Yazarlar: Ender Faruk Türk,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.101.9.5
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7456
8
ATIF
0
FAVORİ
7456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Secondary School Students’ Basic STEM Skill Levels according to their Self-Perceptions: A Scale Adaptation
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.25.8.1
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1483
9
ATIF
0
FAVORİ
1483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Gamification Activities on Students' Academic Achievements in Social Studies Course, Attitudes towards the Course and Cooperative Learning Skills
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Çilem Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.1.7.1
ATIF
21
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4298
21
ATIF
0
FAVORİ
4298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI