Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Feray Uğur Erdoğmuş
Doç. Dr.
AMASYA UNIVERSITY
Yayın
13
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
24
13
Yayın
8
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
0000-0002-9401-3405
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Oyunlaştırma
Öğretim Tasarımı
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
AMASYA UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Plickers Web 2.0 Ölçme ve Değerlendirme Uygulamasının Öğrencilerin Sınav Kaygıları ve Başarıları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Mehmet Vergili
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3777
0
ATIF
3
FAVORİ
3777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL ROBOT SETLERİ İLE FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ BASİT MAKİNALAR KONUSUNUN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM BECERİ DÜZEYLERİNE VE DERSE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKİS
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Bahadır Acar
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
, Esra Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.518215
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2284
7
ATIF
2
FAVORİ
2284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Kodlamaya Dönük Tutumları, Öz-Yeterlilikleri ve Kodlama Öğretimi İçin Kullandıkları Yöntemler
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Hüsnü Şahin
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1712
0
ATIF
1
FAVORİ
1712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Temelli Kodlama Eğitimine Dönük Öz-yeterlik Algı Düzeyleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Beceri Düzeyleri
Yazarlar: Cemre Adsay,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.696224
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1952
4
ATIF
1
FAVORİ
1952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Flowchart Destekli Proje Tabanlı Algoritma Eğitiminin Etkililiği
Yazarlar:
Yunus Emre Üngör
,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3121
0
ATIF
1
FAVORİ
3121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Ortamda Ahlaki Değerlere Dönük Algıları Ölçeği Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Öznur Kovancı,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.646377
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1088
0
FAVORİ
1088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Do Elementary Childhood Education Teachers Perceive Robotic Education in Kindergarten? A Qualitative Study
Yazarlar:
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.47.8.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
0
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRSEL PROGRAMLAMA ORTAMLARINDA YAPILAN OYUN GELİŞTİRME ETKİNLİKLERİNİN ETKİLİLİĞİ
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Hasan Balcı
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1387
0
FAVORİ
1387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Secondary School Students’ Basic STEM Skill Levels according to their Self-Perceptions: A Scale Adaptation
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.25.8.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
0
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Flowchart Destekli Proje Tabanlı Algoritma Eğitiminin Etkililiği
Yazarlar:
Yunus Emre Üngör
,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3121
1
FAVORİ
3121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Temelli Kodlama Eğitimine Dönük Öz-yeterlik Algı Düzeyleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Beceri Düzeyleri
Yazarlar: Cemre Adsay,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.696224
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1952
1
FAVORİ
1952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Technology in Education, Self-efficacy and Technology Acceptance Levels of Teacher Candidates
Yazarlar:
Recep Çakır
,
Yeliz Altıntaş
,
Feray Uğur Erdoğmuş
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
396
0
FAVORİ
396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ DOYUM VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
, Öznur Kovancı,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
978
0
FAVORİ
978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Kodlamaya Dönük Tutumları, Öz-Yeterlilikleri ve Kodlama Öğretimi İçin Kullandıkları Yöntemler
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Hüsnü Şahin
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1712
1
FAVORİ
1712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Lisesi Bilişim Teknolojileri Öğrencilerinin Programlama Öz- Yeterlilikleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Becerilerine Yönelik Algıları
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Fatma Nur Kılıç
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
940
0
FAVORİ
940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL ROBOT SETLERİ İLE FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ BASİT MAKİNALAR KONUSUNUN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM BECERİ DÜZEYLERİNE VE DERSE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKİS
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Bahadır Acar
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
, Esra Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.518215
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2284
2
FAVORİ
2284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Plickers Web 2.0 Ölçme ve Değerlendirme Uygulamasının Öğrencilerin Sınav Kaygıları ve Başarıları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Mehmet Vergili
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3777
3
FAVORİ
3777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Examination of Public Education Center Trainers’ Attitudes towards Social Media and Their Self-Efficacy in Social Networks for Instructional Purposes
Yazarlar: Cavit Erdoğmuş,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.5.6.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
445
0
FAVORİ
445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Participatory Educational Research
Editör
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
How Do Elementary Childhood Education Teachers Perceive Robotic Education in Kindergarten? A Qualitative Study
Yazarlar:
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.47.8.2
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
6
ATIF
0
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Secondary School Students’ Basic STEM Skill Levels according to their Self-Perceptions: A Scale Adaptation
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.25.8.1
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
6
ATIF
0
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Temelli Kodlama Eğitimine Dönük Öz-yeterlik Algı Düzeyleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Beceri Düzeyleri
Yazarlar: Cemre Adsay,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.696224
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1952
4
ATIF
1
FAVORİ
1952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL ROBOT SETLERİ İLE FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ BASİT MAKİNALAR KONUSUNUN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM BECERİ DÜZEYLERİNE VE DERSE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKİS
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Bahadır Acar
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
, Esra Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.518215
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2284
7
ATIF
2
FAVORİ
2284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Examination of Public Education Center Trainers’ Attitudes towards Social Media and Their Self-Efficacy in Social Networks for Instructional Purposes
Yazarlar: Cavit Erdoğmuş,
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
,
Feray Uğur Erdoğmuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.5.6.1
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
445
1
ATIF
0
FAVORİ
445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat