Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sevilay Karamustafaoğlu
Prof. Dr.
Amasya Üniversitesi
Yayın
34
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
39
34
Yayın
21
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Amasya Üniversitesi
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencileri İçin Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Funda Çiftcibaşı,
Özgen Korkmaz
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.618167
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
4
ATIF
2
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Maddenin Özellikleri” Ünitesi: Başarı Testi Geliştirme Ve Öğrenci Başarısını Belirleme
Yazarlar:
Mehmet Dağ
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1076053
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1346
5
ATIF
2
FAVORİ
1346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KÜTLE VE AĞIRLIK KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ: TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA
Yazarlar:
Ahmet Bolat
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.702128
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6220
2
ATIF
1
FAVORİ
6220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yönlendirmeli Sorgulamaya Uygun Öğretimin Araştırma Sorgulamaya Dönük Tutum ve Öz Yeterlilik Algısı Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
ATIF
1
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde İnformal Ortamlara Yönelik Öğretmenlerin Görüşleri
Yazarlar:
Sevilay Karamustafaoğlu
, Leyla Ayvalı, Yağmur Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5598
0
ATIF
1
FAVORİ
5598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Investigation of the Items Prepared by Teachers Who Received Training on Item Preparation Measuring Higher-Order Thinking Skills
Yazarlar:
Ahmet Bolat
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.86.11.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
52
0
FAVORİ
52
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Materyal Geliştirme ve Kullanma Öz-Yeterlik Algısı Ölçeği
Yazarlar:
Ümit İlay Soylu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1456156
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
170
0
FAVORİ
170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Question Preparation Training Program that Measures Higher Order Thinking Skills on the Self-Efficiency of Science Teachers
Yazarlar:
Ahmet Bolat
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1314305
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
266
0
FAVORİ
266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘Güneş Sistemi ve Tutulmalar’ Ünitesine Yönelik Başarı Testi Geliştirilmesi
Yazarlar:
Funda Çiftcibaşı
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Ahmet Bolat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
0
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Saf Madde ve Karışımlar” Ünitesi Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik
Yazarlar:
Bahar Pazar
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1021291
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1139
1
FAVORİ
1139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Maddenin Özellikleri” Ünitesi: Başarı Testi Geliştirme Ve Öğrenci Başarısını Belirleme
Yazarlar:
Mehmet Dağ
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1076053
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1346
2
FAVORİ
1346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üst Düzey Öğrenme Düzeyini Ölçen Soru Geliştirme Öz-Yeterlikleri
Yazarlar:
Ahmet Bolat
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.989689
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
524
0
FAVORİ
524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ASSURE ÖĞRETİM TASARIM MODELİNE YÖNELİK ETKİNLİK GELİŞTİRME: SİNDİRİM SİSTEMİ
Yazarlar:
Hacer Karadeniz
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1035839
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1360
0
FAVORİ
1360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAZI MEKANİK KAVRAMLARINA YÖNELİK İMAJ VE METAFORLARI
Yazarlar:
Salih Değirmenci
,
Orhan Karamustafaoğlu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
0
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Bahri Meşeci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.917301
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1300
1
FAVORİ
1300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KÜTLE VE AĞIRLIK KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ: TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA
Yazarlar:
Ahmet Bolat
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.702128
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6220
1
FAVORİ
6220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üst Düzey Öğrenme Düzeyini Ölçen Soru Geliştirme Öz-Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik
Yazarlar:
Ahmet Bolat
,
Özgen Korkmaz
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
770
1
FAVORİ
770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF “MADDE ve ISI” ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK
Yazarlar:
Ümit İlay Soylu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.800620
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3918
1
FAVORİ
3918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yönlendirmeli Sorgulamaya Uygun Öğretimin Araştırma Sorgulamaya Dönük Tutum ve Öz Yeterlilik Algısı Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
1
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Sorgulamaya Dayalı Yaklaşımın “Maddenin Değişimi” Ünitesinin Öğretimi Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.547570
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1658
1
FAVORİ
1658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prediction-Observation-Explanation (POE) Method and Its Efficiency in Teaching “Work, Energy, Power” Concepts
Yazarlar:
Turgay Nalkıran
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
0
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitapları Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Merve Yücel
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5890
0
FAVORİ
5890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Funda Çiftcibaşı,
Özgen Korkmaz
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.618167
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
2
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Fen Bilimleri Öğretim Programı Kapsamındaki 7. Sınıf Güneş Sistemi Ve Ötesi Ünitesine Yönelik Bir Başarı Testi Geliştirme
Yazarlar:
Ayşe Gül Özaşkın Arslan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6003
0
FAVORİ
6003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Vücudumuzdaki Sistemler” Ünitesi Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik
Yazarlar:
Ahmet Bolat
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4671
0
FAVORİ
4671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlahiyat ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Işık Kavramı Hakkındaki Metaforik Algıları
Yazarlar:
Salih Değirmenci
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18498/amailad.539703
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
937
0
FAVORİ
937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde İnformal Ortamlara Yönelik Öğretmenlerin Görüşleri
Yazarlar:
Sevilay Karamustafaoğlu
, Leyla Ayvalı, Yağmur Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5598
1
FAVORİ
5598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KUANTUM ÖĞRENME MODELİNE DAYALI GELİŞTİRİLEN ‘IŞIK NASIL YAYILIR?’ ETKİNLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
DOI: 10.21733/ibad.429258
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1770
0
FAVORİ
1770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyunlarla Dolaşım Sistemi Konusunun Öğretimi: Kan Yolu Oyunu Örneği
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
, Şaduman Bahar Pazar,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5543
0
FAVORİ
5543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Out-of-School Learning Settings Science Activities on 5th Graders’ Academic Achievement
Yazarlar:
Busra Bakioglu
,
Orhan Karamustafaoglu
,
Sevilay Karamustafaoglu
, Senay Yapici
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.3.451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
545
0
FAVORİ
545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Genel Kültür Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Sevilay Karamustafaoğlu
, Süleyman Yalnız
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.306395
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1119
0
FAVORİ
1119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DÖNÜK ÖZYETERLİLİK ALGI ÖLÇEĞİ
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
0
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Araştırma – Sorgulamaya Dönük Tutum Ölçeği
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1971
0
FAVORİ
1971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sevilay Karamustafaoğlu
, Ayşegül Celep Havuz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3674
0
FAVORİ
3674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relationship between the Attidutes of Science Teachers towards Technology and Their Teaching Styles
Yazarlar:
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Recep Çakır
, Ayşegül Celep
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.03.2.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
0
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Comparison of 7th Grade Students’ Scores Achieved Through Different Assessment Tools in “The Granular Structure of Matter” Unit
Yazarlar:
Cigdem Akkanat
,
Sevilay Karamustafaoglu
,
Murat Gökdere
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Educational Researchers
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
677
0
FAVORİ
677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAZI KİMYA KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Şafak Uluçınar Sağır
, Seher Tekin,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1267
0
FAVORİ
1267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Alternatif Ölçme Değerlendirme Araçlarina İlişkin Sinif Öğretmenlerinin Öz Yeterlilikleri
Yazarlar:
Sevilay Karamustafaoğlu
, Aysel Çağlak,
Bahri Meşeci
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3069
0
FAVORİ
3069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğrenimi ve Öğretim
Yazarlar:
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2004 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
0
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya İlahiyat Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
European Journal of Educational Research
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Educational Researchers
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
“Saf Madde ve Karışımlar” Ünitesi Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik
Yazarlar:
Bahar Pazar
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1021291
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1139
2
ATIF
1
FAVORİ
1139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Maddenin Özellikleri” Ünitesi: Başarı Testi Geliştirme Ve Öğrenci Başarısını Belirleme
Yazarlar:
Mehmet Dağ
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1076053
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1346
5
ATIF
2
FAVORİ
1346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üst Düzey Öğrenme Düzeyini Ölçen Soru Geliştirme Öz-Yeterlikleri
Yazarlar:
Ahmet Bolat
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.989689
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
524
1
ATIF
0
FAVORİ
524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KÜTLE VE AĞIRLIK KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ: TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA
Yazarlar:
Ahmet Bolat
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.702128
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6220
2
ATIF
1
FAVORİ
6220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF “MADDE ve ISI” ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK
Yazarlar:
Ümit İlay Soylu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.800620
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3918
20
ATIF
1
FAVORİ
3918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Sorgulamaya Dayalı Yaklaşımın “Maddenin Değişimi” Ünitesinin Öğretimi Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Cansu Ebren Ozan
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.547570
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1658
1
ATIF
1
FAVORİ
1658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Funda Çiftcibaşı,
Özgen Korkmaz
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.618167
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
4
ATIF
2
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlahiyat ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Işık Kavramı Hakkındaki Metaforik Algıları
Yazarlar:
Salih Değirmenci
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18498/amailad.539703
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
937
1
ATIF
0
FAVORİ
937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Genel Kültür Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Sevilay Karamustafaoğlu
, Süleyman Yalnız
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.306395
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1119
2
ATIF
0
FAVORİ
1119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relationship between the Attidutes of Science Teachers towards Technology and Their Teaching Styles
Yazarlar:
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Recep Çakır
, Ayşegül Celep
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.03.2.3
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
1
ATIF
0
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat