Sevilay Karamustafaoğlu profil resmi
Sevilay Karamustafaoğlu Prof. Dr. Amasya Üniversitesi
Yayın 34 Hakemlik 21 CrossRef Atıf 39
34 Yayın
21 Hakemlik
39 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Amasya Üniversitesi

Popüler Yayınları

4

2

1253

“Maddenin Özellikleri” Ünitesi: Başarı Testi Geliştirme Ve Öğrenci Başarısını Belirleme
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1076053
ATIF 5 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1346

5

2

1346

KÜTLE VE AĞIRLIK KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ: TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.702128
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6220

2

1

6220

Okul Öncesi Eğitimde İnformal Ortamlara Yönelik Öğretmenlerin Görüşleri
Yazarlar: Sevilay Karamustafaoğlu , Leyla Ayvalı, Yağmur Ocak
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5598

0

1

5598

Yayınlar

0

52

1

1139

“Maddenin Özellikleri” Ünitesi: Başarı Testi Geliştirme Ve Öğrenci Başarısını Belirleme
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1076053
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1346

2

1346

0

524

ASSURE ÖĞRETİM TASARIM MODELİNE YÖNELİK ETKİNLİK GELİŞTİRME: SİNDİRİM SİSTEMİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1035839
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1360

0

1360

1

1300

KÜTLE VE AĞIRLIK KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ: TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.702128
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6220

1

6220

1

3918

1

1658

0

5890

2

1253

0

4671

0

937

Okul Öncesi Eğitimde İnformal Ortamlara Yönelik Öğretmenlerin Görüşleri
Yazarlar: Sevilay Karamustafaoğlu , Leyla Ayvalı, Yağmur Ocak
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5598

1

5598

0

545

8. Sınıf Öğrencilerinin Genel Kültür Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Sevilay Karamustafaoğlu , Süleyman Yalnız
DOI: 10.17984/adyuebd.306395
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1119

0

1119

0

1971

0

3674

Relationship between the Attidutes of Science Teachers towards Technology and Their Teaching Styles
Yazarlar: Sevilay Karamustafaoğlu , Recep Çakır , Ayşegül Celep
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.03.2.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 626

0

626

0

1267

0

3069

Fen Öğrenimi ve Öğretim
Yayın Bilgisi: 2004 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 744

0

744

Yayınlar

2

1

1139

“Maddenin Özellikleri” Ünitesi: Başarı Testi Geliştirme Ve Öğrenci Başarısını Belirleme
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1076053
ATIF 5 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1346

5

2

1346

1

0

524

KÜTLE VE AĞIRLIK KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ: TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.702128
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6220

2

1

6220

20

1

3918

1

1

1658

4

2

1253

1

0

937

8. Sınıf Öğrencilerinin Genel Kültür Seviyelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Sevilay Karamustafaoğlu , Süleyman Yalnız
DOI: 10.17984/adyuebd.306395
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1119

2

0

1119

Relationship between the Attidutes of Science Teachers towards Technology and Their Teaching Styles
Yazarlar: Sevilay Karamustafaoğlu , Recep Çakır , Ayşegül Celep
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.03.2.3
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 626

1

0

626

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.