avatar
Orhan Karamustafaoğlu Prof. Dr. AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 46 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 42 TR Dizin Atıf 222
46 Yayın
32 Hakemlik
42 CrossRef Atıf
222 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fizik Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Fizik Eğitimi Fen Eğitimi

Kurum

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Öğretimde Yapay Zekâ Uygulamaları Hakkında Sınıf Öğretmenleri Ne Düşünüyor?
Yayın Bilgisi: 2024 , İstanbul Eğitim Dergisi
DOI: 10.71270/istanbulegitim.istj.1586392
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2797

0

2

2797

6

1

2165

0

1

4413

0

1

10750

Yayınlar

0

559

Fen Öğretiminde ChatGPT Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri
DOI: 10.30703/cije.1609145
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 846

0

846

Öğretimde Yapay Zekâ Uygulamaları Hakkında Sınıf Öğretmenleri Ne Düşünüyor?
Yayın Bilgisi: 2024 , İstanbul Eğitim Dergisi
DOI: 10.71270/istanbulegitim.istj.1586392
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2797

2

2797

1

667

ALGODOO İLE YOĞUNLUK KONUSUNUN ÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2024 , EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1466873
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 428

0

428

Polar Science Awareness of Science Teachers
DOI: 10.31458/iejes.1386430
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 374

0

374

0

751

0

755

0

573

1

842

0

2305

0

435

0

741

0

2670

1

1258

0

1897

0

1864

1

4413

Bilim Uygulamaları Dersinin Yürütülmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Orhan Karamustafaoğlu , Necla Özduran, Hale Erden
Yayın Bilgisi: 2019 , Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1405

0

1405

1

2946

0

643

0

11310

0

1217

0

4504

İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Mülteci Öğrencilerin Madde Kavramına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar: Övgü Dönüş Coşgun, Orhan Karamustafaoğlu
DOI: 10.19126/suje.321729
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1944

0

1944

1

996

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

0

751

1

0

573

6

1

2165

21

1

2946

7

0

4504

İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Mülteci Öğrencilerin Madde Kavramına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar: Övgü Dönüş Coşgun, Orhan Karamustafaoğlu
DOI: 10.19126/suje.321729
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1944

1

0

1944

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlerle İncelenmesi
DOI: 10.18009/jcer.298669
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 996

1

1

996

4

0

1934

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.