avatar
Orhan Karamustafaoğlu Prof. Dr. AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 44 Hakemlik 31 CrossRef Atıf 36 TR Dizin Atıf 222
44 Yayın
31 Hakemlik
36 CrossRef Atıf
222 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fizik Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Fizik Eğitimi Fen Eğitimi

Kurum

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

16

1

2789

5

1

1951

0

1

3991

0

1

10190

Yayınlar

0

352

1

321

ALGODOO İLE YOĞUNLUK KONUSUNUN ÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2024 , EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1466873
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 249

0

249

Polar Science Awareness of Science Teachers
DOI: 10.31458/iejes.1386430
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 291

0

291

0

528

0

548

0

448

1

732

0

1970

0

360

0

635

0

2469

1

1132

0

1662

0

1708

1

3991

Bilim Uygulamaları Dersinin Yürütülmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Orhan Karamustafaoğlu , Necla Özduran, Hale Erden
Yayın Bilgisi: 2019 , Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1308

0

1308

1

2789

0

567

0

11175

0

1157

0

4380

İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Mülteci Öğrencilerin Madde Kavramına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar: Övgü Dönüş Coşgun, Orhan Karamustafaoğlu
DOI: 10.19126/suje.321729
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1825

0

1825

1

915

Yayınlar

1

0

528

1

0

448

5

1

1951

16

1

2789

7

0

4380

İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Mülteci Öğrencilerin Madde Kavramına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar: Övgü Dönüş Coşgun, Orhan Karamustafaoğlu
DOI: 10.19126/suje.321729
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1825

1

0

1825

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlerle İncelenmesi
DOI: 10.18009/jcer.298669
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 915

1

1

915

4

0

1863

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.