Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Orhan Karamustafaoğlu
Orhan Karamustafaoğlu
Prof. Dr.
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
40
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
30
TR Dizin Atıf
215
40
Yayın
25
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
215
TR Dizin Atıf
0000-0002-2542-0998
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Fizik Eğitimi
Fen Eğitimi
Kurum
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlerle İncelenmesi
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
, Miyase Tutar,
Gökhan Sontay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.298669
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
818
1
ATIF
1
FAVORİ
818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Botanik Bahçesinin Öğretim Sürecinde Öğrencilerin Sosyobilimsel Konulara Olan Bakışlarına Etkisi: Sürdürülebilir Çevre
Yazarlar:
Gülsün Karslı
,
Orhan Karamustafaoğlu
,
Murat Kurt
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.603489
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
4
ATIF
1
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Öğretim Sürecinde Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9139
0
ATIF
1
FAVORİ
9139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ’ DERSİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
0
ATIF
1
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The bibliometric journey of IJATE from local to global
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
,
Metin Orbay
,
İzzet Kara
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1212539
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
0
ATIF
1
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Polar Science Awareness of Science Teachers
Yazarlar:
Fatma Kübra Uyar
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1386430
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
83
0
FAVORİ
83
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretim Programının (2018) Beyin Temelli Öğrenme Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Kübra Uyar
,
Murat Kurt
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1367776
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
243
0
FAVORİ
243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı Etkinliklerinin Girişimcilik Becerileri Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Harun Çelik
,
Mustafa Oğuz Genç
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
231
0
FAVORİ
231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mülteci Öğrencilerle Yaşadıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.64
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
311
0
FAVORİ
311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Dağ
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1264038
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
269
0
FAVORİ
269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The bibliometric journey of IJATE from local to global
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
,
Metin Orbay
,
İzzet Kara
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1212539
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
1
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ’ DERSİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
1
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Materyal Destekli Fen Öğretimi Gerçekleştirilmiş Ulusal Akademik Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Ümit İlay Soylu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1901
0
FAVORİ
1901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sokratik Sorgulama Yöntemine Dayalı Geliştirilen Fen Etkinliklerinin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
İdris Aktaş
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.956813
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1481
0
FAVORİ
1481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAZI MEKANİK KAVRAMLARINA YÖNELİK İMAJ VE METAFORLARI
Yazarlar:
Salih Değirmenci
,
Orhan Karamustafaoğlu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluations on An Educational Game Developed for Temperature Unit Conversions: CFK Survivor
Yazarlar:
Turgay Nalkıran
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
258
0
FAVORİ
258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘Katı Atıkların Ayrıştırılması' Konusunun Eğitsel Bir Oyunla Öğretimi Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
,
Mehmet Ali Coşgun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
0
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnformal Ortamlarda Fen Deneyimi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753564
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
554
0
FAVORİ
554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğal Afetler Konusunun Okul Dışı Öğrenme Ortamında Öğretimi: AFAD Gezisi
Yazarlar:
Turgay Nalkıran
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2059
0
FAVORİ
2059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kan Kapmaca İsimli Eğitsel Oyun Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Muhammed Furkan Kılıç
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
940
0
FAVORİ
940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi “Güneş, Dünya ve Ay” Ünitesine Yönelik Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Gökhan Sontay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4511
0
FAVORİ
4511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TR Dizinli Dergilerde Yayınlanmış Fen Eğitimi Makaleleri: 2015’ten Günümüze Yöntem Analizi
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
, Özlem Boz,
Salih Değirmenci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1306
0
FAVORİ
1306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Öğretim Sürecinde Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9139
1
FAVORİ
9139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Canlıların Sınıflandırılması” Konusunda Geliştirilen Eğitsel Oyunla İlgili Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
,
Sedanur Aksoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2545
0
FAVORİ
2545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretimde REACT Stratejisinin Kullanımı Hakkında Görüşleri
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
, Miyase Tutar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1467
0
FAVORİ
1467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi ve Çevresel Sinir Sistemi Konusunda Geliştirilmiş Bir Eğitsel Oyun
Yazarlar:
Melike Beker Baş
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3330
0
FAVORİ
3330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Uygulamaları Dersinin Yürütülmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
, Necla Özduran,
Hale Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1113
0
FAVORİ
1113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Botanik Bahçesinin Öğretim Sürecinde Öğrencilerin Sosyobilimsel Konulara Olan Bakışlarına Etkisi: Sürdürülebilir Çevre
Yazarlar:
Gülsün Karslı
,
Orhan Karamustafaoğlu
,
Murat Kurt
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.603489
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
1
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4006-TÜBİTAK Bilim Fuarı’na Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Bilim Fuarı Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Gökhan Sontay
, Fatih Anar,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.423600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2480
0
FAVORİ
2480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİLERİNDE YAYINLANAN FEN EĞİTİMİ MAKALELERİNİN YÖNTEM EĞİLİMLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
,
Salih Değirmenci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Caucasian Journal of Science
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3251
0
FAVORİ
3251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KUANTUM ÖĞRENME MODELİNE DAYALI GELİŞTİRİLEN ‘IŞIK NASIL YAYILIR?’ ETKİNLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
DOI: 10.21733/ibad.429258
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
0
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Out-of-School Learning Settings Science Activities on 5th Graders’ Academic Achievement
Yazarlar:
Busra Bakioglu
,
Orhan Karamustafaoglu
,
Sevilay Karamustafaoglu
, Senay Yapici
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.3.451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
449
0
FAVORİ
449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘SIVI BASINCI’ KONUSUNDA BASİT ARAÇ GEREÇLERLE YAPILAN BİR DENEY ETKİNLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gökhan Sontay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
27506
0
FAVORİ
27506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Elektrik Yükleri ve Elektriklenme Konusu ile İlgili Uçan Naylon Deneyi Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
,
Gökhan Sontay
, Hidayet Tereci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10723
0
FAVORİ
10723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of 9th Grade High School Students’ Attitudes towards Science Course
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
,
Adem Bayar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.365073
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
0
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘‘Işığın ve Sesin Yayılması’’ Ünitesini Buluş Yoluyla Öğrenmenin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Sibel Teker,
Murat Kurt
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.294931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4198
0
FAVORİ
4198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Mülteci Öğrencilerin Madde Kavramına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar: Övgü Dönüş Coşgun,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.321729
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1676
0
FAVORİ
1676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlerle İncelenmesi
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
, Miyase Tutar,
Gökhan Sontay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.298669
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
818
1
FAVORİ
818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Danışmanlık ve Nitel Araştırma Eğitimi Programının Genç Araştırmacıların Proje Önerisi Hazırlama Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Ali Sağdıç
,
Harun Çelik
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1506
0
FAVORİ
1506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Okul Dışı Öğrenme Ortamları ile Fen Öğretimi" Hakkında Öğrenci Görüşleri: Planetaryum Gezisi
Yazarlar:
Gökhan Sontay
,
Miyase Tutar
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18973
0
FAVORİ
18973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Kavramları Öğretiminde Bilişim Teknolojilerinin Kullanımına Yönelik Öz-Yeterlik ve Görüşleri
Yazarlar: Harun Çelik,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.95930
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1682
0
FAVORİ
1682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeyi, Problem Çözme Becerileri ve Teknoloji Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Büşra Bakioğlu,
Menşure Alkiş Küçükaydın
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4067
0
FAVORİ
4067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME STİLLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARI
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
,
Fatma Gül Topuz
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
656
0
FAVORİ
656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlam Temelli Yaklaşım Hakkında Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Görüşleri ve Uygulayabilme Düzeyleri
Yazarlar:
Fatma Topuz
, Sevgi Gençer,
Ahmet Bacanak
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5822
0
FAVORİ
5822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altun, A. ve Olkun, S. [Editörler] (2005). Güncel Gelişmeler Işığında İlköğretim: Matematik-Fen-Teknoloji-Yönetim. Anı Yayıncılık: Ankara.
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
855
0
FAVORİ
855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Caucasian Journal of Science
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
European Journal of Educational Research
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Science Education Journal
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Editörlük
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Journal of Computer and Education Research
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Journal of Computer and Education Research
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Külliye
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Primary Education
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
Verimlilik Dergisi
Yayınlar
Botanik Bahçesinin Öğretim Sürecinde Öğrencilerin Sosyobilimsel Konulara Olan Bakışlarına Etkisi: Sürdürülebilir Çevre
Yazarlar:
Gülsün Karslı
,
Orhan Karamustafaoğlu
,
Murat Kurt
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.603489
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
4
ATIF
1
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4006-TÜBİTAK Bilim Fuarı’na Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Bilim Fuarı Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Gökhan Sontay
, Fatih Anar,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.423600
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2480
15
ATIF
0
FAVORİ
2480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘‘Işığın ve Sesin Yayılması’’ Ünitesini Buluş Yoluyla Öğrenmenin Öğrenci Başarısı ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Sibel Teker,
Murat Kurt
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.294931
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4198
6
ATIF
0
FAVORİ
4198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Mülteci Öğrencilerin Madde Kavramına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar: Övgü Dönüş Coşgun,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.321729
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1676
1
ATIF
0
FAVORİ
1676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlerle İncelenmesi
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
, Miyase Tutar,
Gökhan Sontay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.298669
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
818
1
ATIF
1
FAVORİ
818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Kavramları Öğretiminde Bilişim Teknolojilerinin Kullanımına Yönelik Öz-Yeterlik ve Görüşleri
Yazarlar: Harun Çelik,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.95930
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1682
3
ATIF
0
FAVORİ
1682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat