avatar
Orhan Karamustafaoğlu Prof. Dr. AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 40 Hakemlik 25 CrossRef Atıf 30 TR Dizin Atıf 215
40 Yayın
25 Hakemlik
30 CrossRef Atıf
215 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fizik Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Fizik Eğitimi Fen Eğitimi

Kurum

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlerle İncelenmesi
DOI: 10.18009/jcer.298669
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 818

1

1

818

4

1

1662

0

1

9102

The bibliometric journey of IJATE from local to global
DOI: 10.21449/ijate.1212539
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 598

0

1

598

Yayınlar

Polar Science Awareness of Science Teachers
DOI: 10.31458/iejes.1386430
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 80

0

80

0

239

0

310

0

267

1

598

0

1479

0

258

0

554

0

2043

0

939

0

1305

0

1467

0

3307

Bilim Uygulamaları Dersinin Yürütülmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Orhan Karamustafaoğlu , Necla Özduran, Hale Erden
Yayın Bilgisi: 2019 , Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1110

0

1110

0

2479

0

448

0

10719

0

1057

0

4197

İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Mülteci Öğrencilerin Madde Kavramına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar: Övgü Dönüş Coşgun, Orhan Karamustafaoğlu
DOI: 10.19126/suje.321729
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1675

0

1675

1

818

Yayınlar

4

1

1662

15

0

2479

6

0

4197

İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Mülteci Öğrencilerin Madde Kavramına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar: Övgü Dönüş Coşgun, Orhan Karamustafaoğlu
DOI: 10.19126/suje.321729
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1675

1

0

1675

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlerle İncelenmesi
DOI: 10.18009/jcer.298669
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 818

1

1

818

3

0

1682

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.