Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Büşra Bakioğlu
Doç. Dr.
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
177
10
Yayın
32
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
177
TR Dizin Atıf
0000-0001-7997-1018
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
Popüler Yayınları
‘ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ’ DERSİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1149
0
ATIF
2
FAVORİ
1149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Öğretim Sürecinde Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10972
0
ATIF
1
FAVORİ
10972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİ AKADEMİK BAŞARILARINA VE FEN KONULARINA YÖNELİK İLGİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Emrah Öztürk
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
98
0
FAVORİ
98
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TERS YÜZ ÖĞRENME İLE YAPILANDIRILMIŞ OKUL DIŞI FEN EĞİTİMİNİN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: OYUN PARKI ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ayşe Özlem Ünlütürk
,
Büşra Bakioğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.1392733
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1195
0
FAVORİ
1195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Out-of-School Learning Environments on STEM Education: Teachers’ STEM Awareness and 21st-Century Skills
Yazarlar:
Mustafa Çevik
,
Büşra Bakioğlu
,
Zeynep Temiz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1309078
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1100
0
FAVORİ
1100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mülteci Öğrencilerle Yaşadıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.64
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
824
0
FAVORİ
824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters yüz öğrenme ile yapılandırılmış okul dışı fen eğitimine ilişkin öğrenci görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Özlem Ünlütürk
,
Büşra Bakioğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1225945
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1092
0
FAVORİ
1092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ’ DERSİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1149
2
FAVORİ
1149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Facebook’ta Paylaştıkları “Ay’ın Evreleri” ile İlgili Model Fotoğrafları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.693945
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15310
0
FAVORİ
15310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnformal Ortamlarda Fen Deneyimi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753564
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
796
0
FAVORİ
796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Öğretim Sürecinde Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Büşra Bakioğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10972
1
FAVORİ
10972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Out-of-School Learning Settings Science Activities on 5th Graders’ Academic Achievement
Yazarlar:
Busra Bakioglu
,
Orhan Karamustafaoglu
,
Sevilay Karamustafaoglu
, Senay Yapici
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.3.451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
European Journal of Educational Research
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Acta Infologica
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
TERS YÜZ ÖĞRENME İLE YAPILANDIRILMIŞ OKUL DIŞI FEN EĞİTİMİNİN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: OYUN PARKI ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ayşe Özlem Ünlütürk
,
Büşra Bakioğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.1392733
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1195
1
ATIF
0
FAVORİ
1195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Out-of-School Learning Environments on STEM Education: Teachers’ STEM Awareness and 21st-Century Skills
Yazarlar:
Mustafa Çevik
,
Büşra Bakioğlu
,
Zeynep Temiz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1309078
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1100
3
ATIF
0
FAVORİ
1100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters yüz öğrenme ile yapılandırılmış okul dışı fen eğitimine ilişkin öğrenci görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Özlem Ünlütürk
,
Büşra Bakioğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1225945
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1092
2
ATIF
0
FAVORİ
1092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat