Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mustafa ÇEVİK
Mustafa ÇEVİK
Doç. Dr.
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Eğitim Fakültesi
0000-0001-5064-6983
Yayın
9
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
104
0000-0001-5064-6983
9
Yayın
19
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
104
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Bir Bilim Kampının 8. Sınıf Öğrencilerinin STEM Başarılarına, Fen Motivasyonlarına ve Üstbilişsel Farkındalıklarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa ÇEVİK
,
Cihat ABDİOĞLU
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.477163
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2339
3
ATIF
2
FAVORİ
2339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Impact of Technology-Supported Interdisciplinary Integration on Critical Thinking and Creativity: The Perspective of Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Esra KIZILAY
,
Aslı SAYLAN KIRMIZIGÜL
,
Mustafa ÇEVİK
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.54.10.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
282
0
FAVORİ
282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Learning With STEM Is Not Difficult At All!
Yazarlar:
Mustafa ÇEVİK
,
Özge ÇEVİK
,
Yunus BASAR
,
Büşra BİÇER
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1177432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
323
0
FAVORİ
323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEAM Yaklaşımının Öğrencilerin Sanata Yönelik Tutumlarına, STEAM Anlayışlarına ve Mesleki İlgilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynel AZKIN
,
Mustafa ÇEVİK
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1087950
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
657
0
FAVORİ
657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Bilim Kampının Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine ve Bilim Kavramına Bakış Açılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Gökçe ERBİL
,
Elif YILMAZ
,
Cihad ŞENTÜRK
,
Mustafa ÇEVİK
,
Cihat ABDİOĞLU
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1142666
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
451
0
FAVORİ
451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Fen-Matematik Temalı Bilim Kampının Değerlendirilmesi: “Gelin Tanış Olalım; Fen ve Matematiği Eğlenceli Kılalım!” Projesi
Yazarlar:
Cihat ABDİOGLU
,
Elif YILMAZ
,
Mustafa ÇEVİK
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.635705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1051
0
FAVORİ
1051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Lise Matematik Öğretim Programına Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Cihat ABDİOĞLU
,
Mustafa ÇEVİK
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1967
0
FAVORİ
1967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Bilim Kampının 8. Sınıf Öğrencilerinin STEM Başarılarına, Fen Motivasyonlarına ve Üstbilişsel Farkındalıklarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa ÇEVİK
,
Cihat ABDİOĞLU
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.477163
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2339
2
FAVORİ
2339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin FeTeMM (Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik) Farkındalıklarının Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa ÇEVİK
, Arda Danıştay ŞANLITÜRK,
Ali YAĞCI
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.335008
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3084
0
FAVORİ
3084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKOKULDA ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLAN HAFİF DÜZEYDE ZİHİNSEL ENGELE SAHİP ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Mustafa ÇEVİK
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1972
0
FAVORİ
1972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Education Sciences
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of STEAM Education
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Editörlük
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Alan Editörü
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Active Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
8. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Fen-Matematik Temalı Bilim Kampının Değerlendirilmesi: “Gelin Tanış Olalım; Fen ve Matematiği Eğlenceli Kılalım!” Projesi
Yazarlar:
Cihat ABDİOGLU
,
Elif YILMAZ
,
Mustafa ÇEVİK
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.635705
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1051
2
ATIF
0
FAVORİ
1051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Bilim Kampının 8. Sınıf Öğrencilerinin STEM Başarılarına, Fen Motivasyonlarına ve Üstbilişsel Farkındalıklarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa ÇEVİK
,
Cihat ABDİOĞLU
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.477163
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2339
3
ATIF
2
FAVORİ
2339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin FeTeMM (Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik) Farkındalıklarının Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa ÇEVİK
, Arda Danıştay ŞANLITÜRK,
Ali YAĞCI
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.335008
ATIF
21
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3084
21
ATIF
0
FAVORİ
3084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat