Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Çevik
Doç. Dr.
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
12
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
34
TR Dizin Atıf
226
12
Yayın
21
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
226
TR Dizin Atıf
0000-0001-5064-6983
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Bir Bilim Kampının 8. Sınıf Öğrencilerinin STEM Başarılarına, Fen Motivasyonlarına ve Üstbilişsel Farkındalıklarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Çevik
,
Cihat Abdioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.477163
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2501
7
ATIF
2
FAVORİ
2501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Hikâyelerle Geliştirilen STEM Etkinliklerinin Kullanılması: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Murat Taş
,
Mustafa Çevik
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1355302
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
0
ATIF
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN STEM’E YÖNELİK METAFORİK VE ŞEMATİK ALGILARI: KARAMAN ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Mustafa Çevik
,
Ahmet Şakar
,
Ali Yağcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1384921
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
169
0
FAVORİ
169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Hikâyelerle Geliştirilen STEM Etkinliklerinin Kullanılması: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Murat Taş
,
Mustafa Çevik
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1355302
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Out-of-School Learning Environments on STEM Education: Teachers’ STEM Awareness and 21st-Century Skills
Yazarlar:
Mustafa Çevik
,
Büşra Bakioğlu
,
Zeynep Temiz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1309078
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
559
0
FAVORİ
559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Technology-Supported Interdisciplinary Integration on Critical Thinking and Creativity: The Perspective of Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Esra Kızılay
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Mustafa Çevik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.54.10.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
780
0
FAVORİ
780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Learning With STEM Is Not Difficult At All!
Yazarlar:
Mustafa Çevik
,
Özge Çevik
,
Yunus Basar
,
Büşra Biçer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1177432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
536
0
FAVORİ
536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEAM Yaklaşımının Öğrencilerin Sanata Yönelik Tutumlarına, STEAM Anlayışlarına ve Mesleki İlgilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynel Azkın
,
Mustafa Çevik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1087950
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
967
0
FAVORİ
967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Bilim Kampının Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine ve Bilim Kavramına Bakış Açılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Gökçe Erbil
,
Elif Yılmaz
,
Cihad Şentürk
,
Mustafa Çevik
,
Cihat Abdioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1142666
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
693
0
FAVORİ
693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Fen-Matematik Temalı Bilim Kampının Değerlendirilmesi: “Gelin Tanış Olalım; Fen ve Matematiği Eğlenceli Kılalım!” Projesi
Yazarlar:
Cihat Abdioglu
,
Elif Yılmaz
,
Mustafa Çevik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.635705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1268
0
FAVORİ
1268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Lise Matematik Öğretim Programına Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Cihat Abdioğlu
,
Mustafa Çevik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2128
0
FAVORİ
2128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Bilim Kampının 8. Sınıf Öğrencilerinin STEM Başarılarına, Fen Motivasyonlarına ve Üstbilişsel Farkındalıklarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Çevik
,
Cihat Abdioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.477163
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2501
2
FAVORİ
2501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin FeTeMM (Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik) Farkındalıklarının Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Çevik
, Arda Danıştay Şanlıtürk,
Ali Yağcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.335008
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3273
0
FAVORİ
3273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKOKULDA ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLAN HAFİF DÜZEYDE ZİHİNSEL ENGELE SAHİP ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Mustafa Çevik
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2254
0
FAVORİ
2254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Education Sciences
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of STEAM Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Editörlük
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Alan Editörü
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Active Learning
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sinop Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi Sanat ve Tasarım Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
The Effects of Out-of-School Learning Environments on STEM Education: Teachers’ STEM Awareness and 21st-Century Skills
Yazarlar:
Mustafa Çevik
,
Büşra Bakioğlu
,
Zeynep Temiz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1309078
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
559
1
ATIF
0
FAVORİ
559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Fen-Matematik Temalı Bilim Kampının Değerlendirilmesi: “Gelin Tanış Olalım; Fen ve Matematiği Eğlenceli Kılalım!” Projesi
Yazarlar:
Cihat Abdioglu
,
Elif Yılmaz
,
Mustafa Çevik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.635705
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1268
2
ATIF
0
FAVORİ
1268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Bilim Kampının 8. Sınıf Öğrencilerinin STEM Başarılarına, Fen Motivasyonlarına ve Üstbilişsel Farkındalıklarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Çevik
,
Cihat Abdioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.477163
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2501
7
ATIF
2
FAVORİ
2501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin FeTeMM (Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik) Farkındalıklarının Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Çevik
, Arda Danıştay Şanlıtürk,
Ali Yağcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.335008
ATIF
24
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3273
24
ATIF
0
FAVORİ
3273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat