Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İdris Aktaş
Doç. Dr.
AMASYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
14
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
4
14
Yayın
7
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0001-6265-6337
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
AMASYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
4MAT MODELİNİN MADDE KONUSUNDA UYGULANMASININ İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
0
ATIF
1
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri ve Dijital Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Murat Alperen Aktaş
,
Kutluhan Çittir
,
Mehmet Ali Şahin
,
İdris Aktaş
,
Hasan Baltacı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Amasya Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
596
0
ATIF
1
FAVORİ
596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okuma Motivasyonu ve Yaratıcı Okuma Algısının Okuduğunu Anlama Üzerindeki Yordayıcı Etkisi
Yazarlar:
Taha Oruç
,
İdris Aktaş
,
Murat Kurt
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1436827
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
243
0
FAVORİ
243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM-TPAB Öz-Yeterlik Ölçeği: Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
İdris Aktaş
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1480921
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
0
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri ve Dijital Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Murat Alperen Aktaş
,
Kutluhan Çittir
,
Mehmet Ali Şahin
,
İdris Aktaş
,
Hasan Baltacı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Amasya Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
596
1
FAVORİ
596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Proficiency and Opinions of the Pre-service Primary Teachers in Performing Hands-on Science Experiments
Yazarlar:
İdris Aktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.114.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
0
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
İdris Aktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1540
0
FAVORİ
1540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sokratik Sorgulama Yöntemine Dayalı Geliştirilen Fen Etkinliklerinin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
İdris Aktaş
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.956813
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1798
0
FAVORİ
1798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının GDO’lara Yönelik Bilgi, Tutum ve Kabul Etme Durumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İdris Aktaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.663565
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1234
0
FAVORİ
1234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberli Araştırma Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin Kimya Konularındaki Bazı Kavramları Anlamalarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Erdal Tatar
,
Cengiz Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
0
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KİMYASAL DENGE KONUSUNDAKİ BAŞARI, TUTUM VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ
Yazarlar: Ahmet Elbistanlı,
İdris Aktaş
, Cengiz Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2422
0
FAVORİ
2422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Zihinsel Yapılarına Etkisi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.29266
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Teknikleri Hakkında Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1694
0
FAVORİ
1694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin FATİH Projesine Yönelik Görüşleri: Farkındalık, Öngörü ve Beklentiler
Yazarlar:
İdris Aktas
,
Seyfullah Gökoğlu
, Y. Emrah Turgut & Hasan Karal, Hasan Karal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.12973/nefmed.2014.8.1.a11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1313
0
FAVORİ
1313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4MAT MODELİNİN MADDE KONUSUNDA UYGULANMASININ İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
1
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FATİH PROJESİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ: GÜVENİRLİK VE GEÇERLİLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Hasan Karal,
İdris Aktaş
, Yiğit Emrah Turgut,
Seyfullah Gökoğlu
, Nükef Aksoy, Özlem Çakır
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
733
0
FAVORİ
733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının GDO’lara Yönelik Bilgi, Tutum ve Kabul Etme Durumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İdris Aktaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.663565
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1234
5
ATIF
0
FAVORİ
1234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Zihinsel Yapılarına Etkisi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.29266
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
2
ATIF
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat