Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Haluk Özmen
Prof. Dr.
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
34
11
Yayın
11
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
34
TR Dizin Atıf
0000-0003-0578-3481
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kimya eğitimi
Fen eğitimi
Öğretmen eğitimi
Bilgisayar destekli öğretim
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen ve Teknoloji Öğretim Programında Yer Alan Deney ve Etkinliklerin Uygulanabilirliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Elif Karakolcu Yazıcı,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4111
0
ATIF
1
FAVORİ
4111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
STEM-TPAB Öz-Yeterlik Ölçeği: Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
İdris Aktaş
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1480921
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
265
0
FAVORİ
265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Derslerinde Yaşam Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Akademisyen Önerileri
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Havva Yaman
,
Şeyma Nur Bekar
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Haluk Özmen
,
Orhan Çakıroğlu
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Zeynep Tatlı
,
Hava İpek Akbulut
,
Ahmet Gülay
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Göksel Çelenk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1354965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
237
0
FAVORİ
237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kişilik Özellikleri Bağlamında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eko-Bilimsel Düşünme Alışkanlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Funda Hatipoğlu
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1381875
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersi Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bahar Candaş
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1210816
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterlikleri Bağlamında Öz Yeterlikleri
Yazarlar:
Bahar Candaş
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.892559
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 ve 2018 Fen Bilimleri Öğretim Programlarının Genel Eğilimler ve Yaklaşımlar Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Bahar Candaş
,
Zeynep Kıryak
, Ayşe Kılınç, Onurhan Güven,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2136
0
FAVORİ
2136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Öğretimi-I Dersindeki Deneyimlerinin Öz-değerlendirme Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Bahar Candaş
, Zeynep Kıryak,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
669
0
FAVORİ
669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Enerji Dönüşümlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Çizimler Aracılığıyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Zeynep Kıryak
,
Bahar Candaş
,
Bayram Karanisoğlu
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5857
0
FAVORİ
5857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine Yönelik Düşüncelerinin Tespiti
Yazarlar:
Haluk Özmen
, Seher Özdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
0
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretim Programında Yer Alan Deney ve Etkinliklerin Uygulanabilirliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Elif Karakolcu Yazıcı,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4111
1
FAVORİ
4111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Materyallerle Zenginleştirilmiş 4E Modelinin Öğrencilerin Asit ve Bazlarla İlgili Anlamalarına Etkisi
Yazarlar: Öznur Demirci,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4069
0
FAVORİ
4069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersi Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bahar Candaş
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1210816
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
1
ATIF
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterlikleri Bağlamında Öz Yeterlikleri
Yazarlar:
Bahar Candaş
,
Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.892559
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
2
ATIF
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat